Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Król Belgów z wizytą w La Lorraine Polska

La Lorraine Bakery Group jest dumna z oficjalnej inauguracji w Polsce nowego, w pełni zautomatyzowanego magazynu mroźni wysokiego składowania, która odbyła się w obecności Jego Wysokości Króla Belgów. Supernowoczesny magazyn jest częścią ambitnego programu inwestycyjnego o wartości 50 mln euro, który pozwoli La Lorraine Polska podwoić swoje moce produkcyjne. La Lorraine Bakery Group to belgijska spółka rodzinna, która zajmuje się od ponad 75 lat przetwórstwem zbóż oraz produkcją piekarniczą. 15 lat temu firma rozpoczęła długoterminową strategię […]

Cukierki w kształcie butelki od firmy Argo

Targi Anuga w Kolonii z każdą kolejną odsłoną przyciągają coraz większą rzeszę wystawców, ale i odwiedzających. To dobra okazja, aby akcentować walory oferowanych produktów oraz zaprezentować nowości. Właśnie podczas targów, polska firma Argo zaprezentowała po raz pierwszy nowe wyroby, wśród których były m.in. cukierki w kształcie butelki o smaku Coli oraz Lemoniady. W tym roku na targach Anuga swoją premierę miały cukierki z nadzieniem firmy Argo: Sweet & Sour,  Fresh Drop’s, Lemonade Drop’s i Cola […]

Polskie, Włoskie i Hiszpańskie smaki serków topionych marki Lactima

Szukając specjału, który z powodzeniem wzbogaci nasze codzienne menu, warto sięgnąć po linię serków topionych w kubeczku marki LACTIMA. Każdy z produktów stanowi połączenie wygody oraz delikatnej, kremowej konsystencji, która dzięki wyrazistym dodatkom i przyprawom pozwoli nam na nowo poznać polskie, włoskie i hiszpańskie smaki. Trzy oblicza smaku Poza świeżymi składnikami kluczem do pysznego posiłku są umiejętnie dobrane przyprawy, dzięki którym potrawa nabiera bardziej wyrazistego charakteru. Z serami topionymi w kubeczkach marki LACTIMA możemy zarówno […]

Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

Herbapol - Dżemy klasyczne

Firma Herbapol rusza z nową kampanią reklamową dżemów, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków […]

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]

Dr. Oetker wprowadza na rynek Ciasto i krem do Karpatki

Ciasto i krem do Karpatki Dr Oetker

Dr. Oetker – jeden z czołowych producentów ciast w proszku poszerza swoje portfolio o nowość: Ciasto i krem do Karpatki. Jesienią 2015 w asortymencie ciast Dr. Oetkera pojawiła się nowość: Ciasto i krem do Karpatki. W opakowaniu znajduje się zestaw do sporządzenia złocistego i pysznie pofalowanego ciasta oraz delikatnego kremu. Apetyczny wygląd i smak ciasta oraz gwarancja udanego wypieku sprawią, że nowy produkt będzie niewątpliwą atrakcją podczas rodzinnych przyjęć, spotkań w gronie przyjaciół, a także weekendów. Aby wyczarować niezwykle efektowną Karpatkę […]

Świeży sok z jabłek i owoców pigwowca od Marwit

Czas jesiennych zawirowań pogodowych to najtrudniejsze wyzwanie dla naszej odporności. Natura jednak daje nam wszystko co potrzebne, by ustrzec się przed przeziębieniem. Moc witamin kryje się w naszym polskim jabłku, a także w owocu pigwowca, który w tym szczególnym okresie powinien być obowiązkowym składnikiem diety. Świeży sok z jabłek i owoców pigwowca to porcja energii i zdrowia dla wszystkich dbających o siebie i swoją rodzinę. Jest w 95 % wyprodukowany z jabłek. Spośród wielu witamin […]

18 urodziny POLOmarketu

W związku z 18 urodzinami POLOmarket przygotował dla swoich klientów wiele atrakcji, w tym wielką, jubileuszową loterię „Dziękujemy i rozdajemy 150 000 nagród!”. Do wygrania są między innymi 4 samochody Volkswagen POLO, sprzęt elektroniczny, markowe torebki Batycki oraz wiele innych – w sumie ponad 150 000 – nagród. Oprócz loterii na klientów w sklepach czeka także urodzinowa oferta, czyli zestaw atrakcyjnych promocji. W tym roku POLOmarket obchodzi 18 urodziny. Na sukces sieci i jej wizerunek – jako dojrzałej […]

Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów – parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do […]

VI Gala Polskiej Rady Centrów Handlowych – PRCH Retail Awards już 15 października

Polska Rada Centrów Handlowych PRCH

15 października br. w Teatrze i Klubie Capitol w Warszawie odbędzie się 6. Gala PRCH Retail Awards. Gala jest zwieńczeniem najbardziej prestiżowego konkursu dla centrów i sieci handlowych. Wyniki zostaną ogłoszone w gronie ponad 350 przedstawicieli branży. Konkurs PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się retail marketingiem. Program jest okazją, aby zaprezentować kompetencje, umiejętności, know-how oraz innowacyjność prowadzonych projektów. W skład Jury wchodzą specjaliści, którzy nie oceniają projektów, […]