MarcPol uruchomił nową stronę www. Przebudowany serwis internetowy to kolejny ważny element rebrandingu polskiej sieci handlowej. Odmieniony wygląd zyskała również gazetka oraz strona sieci na portalu facebook.com. Nową stronę www.marcpol.pl wyróżnia przede wszystkim funkcjonalny, łatwy w nawigacji layout, czytelny podział na zakładki, w tym Strefę Klienta z odmienioną gazetkę promocyjną. W serwisie znaleźć można również m.in. przepisy na tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej oraz informacje nt. prowadzonych rekrutacji i programów praktyk. Szata graficzna strony […]
Aktualności
Od 28 grudnia w sieci sklepów Biedronka, na terenie całej Polski, pojawi się słomka ptysiowa marki Brześć. Kolejna akcja in-out, realizowana przez producenta wyrobów cukierniczych we współpracy z popularną siecią handlową, to element konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju kanałów sprzedażowych, zwłaszcza w obszarze „private labels”. Wyroby Brześcia od dłuższego czasu regularnie pojawiają się nie tylko w Biedronce, ale również w takich sieciach jak Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan. Firma wprowadza swoje wyroby na półki sklepowe zarówno […]
Marka Lambertz specjalizuje się w piernikowym asortymencie od 300 lat. W jej bogatej ofercie znajdziemy zarówno pierniki nadziewane, lukrowane, jak i klasyczne – oblane jedynie najwyższej jakości czekoladą. Piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie Lambertz w opakowaniu 250 g to prawdziwa klasyka piernikowego gatunku. To mięciutkie i rozkosznie rozpływające się w ustach przysmaki, doskonale wypieczone i idealnie pulchne. Pięknie się prezentują, a ich cynamonowe, anyżowe, goździkowe oraz imbirowe zapachy rozkosznie nęcą zmysły już od uchylenia opakowania. Piernikowe […]
18 grudnia o godz. 8.00 przy ul. Wolności 118 w Zabrzu zostanie otwarty nowy sklep polskiej sieci POLOmarket. Otwarciu towarzyszyć będą konkursy dla klientów, słodkie niespodzianki, degustacje, promocje na wybrane produkty oraz bogata oferta świąteczna. Sklep znajduje się w nowym budynku wolnostojącym, wyposażonym w klimatyzację. Powierzchnia handlowa nowego POLOmarketu to około 600 m2. Sklep będzie prowadził sprzedaż szerokiego asortymentu produktów, zarówno żywnościowych, jak i przemysłowych. POLOmarket wyróżnia się na tle konkurencji bogatą ofertą produktów świeżych […]
Sezon w zdrowiu z nowymi produktami Kupiec: ciecierzyca, siemię lniane, soczewica zielona, kasza pęczak, kasza owsiana. Jesień i zima to czas, gdy szczególnie ważne dla zdrowia jest to, co jemy. Bogata w niezbędne wartości odżywcze dieta wpływa na odporność i kondycję. W tym sezonie produkty, które powinny znaleźć się w naszym codziennym jadłospisie, obfitują w wysoką zawartość błonnika, witaminy i składniki mineralne, dzięki czemu dodają energii na długo, a także mają działanie oczyszczające i wzmacniające organizm. […]
7 grudnia 2015 sieć Stokrotka zawarła umowę ze spółką KOMBI-2 w Żorach prowadzącą sieć sklepów pod nazwą MIX. Przedmiotem zawartej umowy jest przejęcie przez sieć Stokrotka 9 lokalizacji sieci MIX znajdujących się w miastach takich jak Żory, Jastrzębie Zdrój, Pszczyna, Knurów i Czeladź. Średnia wielkość przejmowanych sklepów wynosi około 350 mkw. Wszystkie z nich to lokalizacje o charakterze osiedlowym doskonale wpisujące się w aktualną strategię rozwoju spółki Stokrotka. Proces włączania sklepów do sieci Stokrotka rozpocznie się […]
Wyborne ciasteczka Exquisit marki Lambertz – wspaniały wybór 10 rodzajów ciasteczek w jednym eleganckim opakowaniu! Niemiecka marka Lambertz to jedna z najstarszych marek cukierniczych na świecie. Receptury i metody wypieku, przekazywane od 300 lat z pokolenia na pokolenie, zachwycają już kolejne generacje miłośników wyrobów cukierniczych. Ciasteczka czekoladowe Lambertz – pierwsze ciasteczka z polewą czekoladową w historii Niemiec – po dziś dzień rozpieszczają podniebienia najbardziej wymagających koneserów słodkości. Exquisit marki Lambertz to wyśmienita, elegancka mieszanka wyselekcjonowanych ciasteczek najwyższej jakości, która przypadnie […]
Mivitol to nowa marka oferująca wysokiej jakości produkty z kategorii tłuszczów roślinnych. W pierwszej kolejności w ofercie pojawiły się oleje tłoczone na zimno w sześciu różnych smakach: lniany, rzepakowy, z pestek dyni, konopny, słonecznikowy i rydzowy. „Bielmar” wchodząc na nową półkę produktową odpowiada na potrzeby osób poszukujących zdrowych produktów lub takich, które w jak największym stopniu zachowują swoją naturalność. Oleje Mivitol powstają w procesie mechanicznego tłoczenia na zimno, dzięki czemu zachowują swoją pierwotną postać wraz […]
Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach. Polacy uwielbiają „Słodkie gesty” Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która […]
Jedna z największych grup detalicznych w kraju z obrotami ponad 3 mld zł – Polska Grupa Supermarketów (PGS), sieć skupiająca polskie sklepy Top Market, Delica, Minuta8 uważa, że w miejsce jednego progu (2%), rząd powinien wprowadzić skalę progresywną zależną od wysokości obrotu podmiotów gospodarczych (a nie obiektów handlowych). Należy ustalić progi podatkowe od obrotu, tak aby pozwolić rozwijać się rodzinnym małym firmom i średnim polskim sieciom handlowym. Stąd nasz propozycja skali od 0,0% – 6,5%. […]