Oferta asortymentowa marki Koral w 2016 roku wzbogaciła się o 7 zupełnie nowych produktów. Oprócz tego, linia kilku najbardziej popularnych lodów została uatrakcyjniona o nowe, unikalne smaki. Nowe propozycje marki Koral Propozycja marki Koral zakłada wprowadzenie między innymi trzech nowych rodzajów owocowych lodów sorbetowych. Reklamowany jako „Hit lata 2016” sorbetowy Roller to zakręcone lody o smaku truskawki, owoców egzotycznych i mango, sprzedawane w pojemności 85 ml. Kolejną propozycją firmy Koral na sezon lodowy 2016 są […]
Aktualności
Firma Coveris dostarcza opakowania na owsianki i muesli błyskawiczne firmy Brüggen. Produkty pakowane w kubki DuoSmart dostępne są w sklepach wiodących sieci detalicznych w Polsce i w Niemczech. Wybrane przez Brüggen kubki DuoSmart PP o średnicy 95 mm, owinięte zostały kartonowym segmentem z jakościowego papieru. Owijka została obustronnie zadrukowana w technologii druku offsetowego. Papierowe dno stanowi dodatkowe miejsce pozwalające na zadrukowanie informacji prawnych lub kodów EAN. Ponadto zdobienie opakowania zostało wzbogacone wyciętym w owijce „okienkiem”, […]
Colian zaskakuje kolejną nowością stanowiącą efekt współpracy marek Goplana i Solidarność. Firma rozszerza kolekcję Czekoladek z Klasą o Czekoladki z Klasą Toffino, które idealnie sprawdzą się jako pomysły na słodkie upominki. Firma Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów Goplany i Solidarności. Jej najnowsza propozycja, Czekoladki z Klasą Toffino to gratka dla miłośników smaku toffi i mlecznej czekolady. Nowość stanowi wyjątkowe zestawienie pysznej aksamitnej czekolady Goplana i nadzienia toffi od Solidarności. Czekoladki z Klasą Toffino wyróżniają […]
Branża spirytusowa ubiegły rok zalicza do umiarkowanie udanych. Wyhamowały spadki w produkcji i sprzedaży wódki na rynku krajowym. Produkcja nie wróciła jednak do poziomów sprzed podwyżki akcyzy. Martwi zatrzymanie rozwoju eksportu i potencjalny wzrost szarej strefy. Przedsiębiorcy wskazują, że przy wysokich obciążeniach i niskiej rentowności w kraju, trudno inwestować w promocję zagraniczną. Produkcja wciąż niska W 2015 r. utrzymywała się niższa produkcja napojów spirytusowych, przy lekkich wzrostach w produkcji pozostałych kategorii alkoholi. Zakłady spirytusowe w […]
Pasty kanapkowe Profi to nowość w segmencie past kanapkowych. To, co je wyróżnia od innych tradycyjnych past na rynku, to możliwość serwowania również na ciepło. Pasty Profi, w przeciwieństwie do past obecnych na rynku, nie są przygotowane na bazie majonezu. Powstają z wykorzystaniem wysokiej jakości mięs i ryb (łososia wędzonego) z dodatkiem warzyw, bez glutaminianu monosodowego czy barwników. Unikatowa formuła na bazie oleju rzepakowego umożliwia spożycie jej na ciepło, w postaci smakowitej grzanki, aromatycznej zapiekanki, […]
Wspaniały smak i tylko naturalne, pozyskiwane ze zrównoważonych źródeł składniki – oto nowa, naturalna i jeszcze smaczniejsza linia produktów Knorr: Naturalnie Smaczne! Naturalnie Smaczne! to innowacyjne produkty Knorr, których skład to w 100% naturalne składniki, jak warzywa, zioła, przyprawy, oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia czy mąka – czyli takie, które każdy dobrze zna ze swojej kuchni. Cząstki składników są ponadto większe niż w dotychczasowych recepturach, co sprawia, że z łatwością można rozpoznać znajdujące się w […]
Długie rozmowy po powrocie ze szkoły i pracy, wspólne odrabianie lekcji, weekendowe podwieczorki, gry planszowe i spokojna lektura książek. Rodzinne chwile smakują jeszcze lepiej, gdy możemy się nimi cieszyć z filiżanką pysznej herbaty w ręku. Właśnie dlatego Herbapol Lublin wprowadza nową markę herbaty Nasza, która dopełni smakowity czas spędzany w gronie najbliższych. Herbata Nasza to nowa herbata z gwarancją jakości Herbapolu. W ofercie znajduje się – klasyczna czarna herbata oraz najbardziej lubiane przez całą rodzinę […]
Od lutego do końca kwietnia bieżącego roku w sklepach Carrefour będą dostępne produkty zaprojektowane przez Karla Lagerfelda. Klienci, w ramach specjalnego programu lojalnościowego, będą mogli skorzystać z 70% rabatu przy ich zakupie. Karl Lagerfeld to rozpoznawalny na całym świecie niemiecki projektant, fotograf i dyrektor artystyczny największych domów mody. Od lat poszukuje nowych środków wyrazu dla swoich pomysłów artystycznych: od mody aż po hotelarstwo. Teraz stworzył ekskluzywną kolekcję tekstyliów domowych i łazienkowych, która będzie dostępna w hipermarketach […]
Już 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres Poland & CEE Retail Summit to pozycja obowiązkowa w kalendarzach menadżerów z firm z sektora handlu i sektora spożywczego. Spotkanie to od 8 lat wpływa na jakość i tempo rozwoju polskiego i europejskiego handlu jak oraz ma wymierne przełożenie na codzienny biznes poszczególnych firm. […]
O Browarze Pilsweizer, jego pozycji na rynku piw i planach na przyszłość rozmawiamy z Mateuszem Ćwiklikiem, Dyrektorem Handlowym Browaru Pilsweizer. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pilsweizer jest firmą produkującą piwo. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o Browarze Pilsweizer? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? Browar zatrudnia na etatach 18 osób, dodatkowo głównie w czasie rozlewów kolejne kilkanaście osób jako wsparcie przy produkcji. Na tą chwilę nasze moce produkcyjne sięgają […]