Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Bracia Koral zapraszają na konkurs fotograficzny „Deser #JakDawniej”

10 sierpnia br. na stronie marki Bracia Koral na Facebooku ruszy konkurs „Deser #JakDawniej”. Na zwycięzców czekają modne aparaty fotograficzne i upominki ufundowane przez markę. Zabawa potrwa do końca miesiąca. Aby wziąć udział w konkursie uczestnicy muszą wykonać trzy proste kroki: przyrządzić swój wymarzony deser z wykorzystaniem lodów Bracia Koral – Lody Jak Dawniej, sfotografować go, a następnie zdjęcie wraz z przepisem dodać do specjalnej aplikacji konkursowej. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze 10 najlepszych […]

Nowa linia produktowa dań gotowych convenience od Pamapol

Pamapol S.A. – jeden z czołowych polskich producentów dań gotowych i wicelider rynku tej kategorii – opracował nową linię dań gotowych convenience w innowacyjnym opakowaniu. Nowe produkty dedykowane są Światowym Dniom Młodzieży 2016, podczas których Pamapol jest oficjalnym dostawcą żywności. Nowe dania gotowe marki Pamapol wpisują się w trend convenience, gdyż są szybkie i łatwe w przygotowaniu, a jedna porcja służy jako pełnowartościowy posiłek. Produkty te można przechowywać w temperaturze pokojowej, a podgrzanie ich zajmuje […]

Oranżada Hellena rozszerza portfolio impulsów

W sezonie 2016 marka Hellena powiększa asortyment napojów o trzy indeksy. Nowość to biała Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce, butelce szklanej i butelce PET. Produkty dostępne są na rynku w szerokiej dystrybucji. Oranżada Hellena kontynuuje strategię umacniania swojej pozycji rynkowej poprzez docieranie do nowych grup docelowych i emocjonalną komunikację opartą na pozytywnych wartościach – radości, zabawie i aktywności. Marka rozszerza ofertę o produkty impulsowe, idealne dla mobilnych, pełnych energii osób. To perfekcyjne połączenie kultowego […]

OSM Piątnica wprowadza produkty z mleka od krów karmionych paszami bez GMO

Od 1-go lipca 2016 r. OSM Piątnica wprowadziła dodatkowe znakowanie swoich produktów, informując na opakowaniach, że wytwarzane są one z mleka pochodzącego od krów, karmionych paszami wolnymi od modyfikacji genetycznych (GMO). Jest to odpowiedź na wzrastające potrzeby konsumentów oraz przygotowanie się do nadchodzących regulacji prawnych. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy od ponad 25 lat prowadzi autorski program pozyskania mleka najwyższej jakości. W jego efekcie ok. 90% surowca skupowanego od rolników spełnia dwukrotnie ostrzejsze wymagania jakościowe […]

Wafelki ryżowe Kupiec w polewie jogurtowej

Marka Kupiec, w odpowiedzi na oczekiwania rynku i wpisane w profil działalności cele, oferuje konsumentom coraz to nowe produkty z segmentu zdrowej żywności. Firma wprowadziła właśnie na rynek słodką, chrupiącą przekąskę – wafelki ryżowe w polewie jogurtowej. Polacy bardzo często sięgają po przekąski, co udowadnia m.in. raport opracowany przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia „Od jedzenia humor się zmienia” (prezentacja graficzna dostępna pod adresem http://kupiec.pl/zdrowainspiracja/od-jedzenia-humor-sie-zmienia/). Wśród najczęściej wybieranych przekąsek są  głównie słodycze, takie jak […]

Targi Spożywcze w Lesznie – szansą na promocję marek

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Lesznie zaprasza firmy z branży spożywczej do wzięcia udziału w jesiennej edycji Targów Spożywczych, które odbędą się 1 października 2016 r. Pod hasłem „smaki natury” produkty zaoferują ekologiczne gospodarstwa oraz firmy, które w swojej działalności skupiają się na produkcji żywności tradycyjnej, regionalnej i ekologicznej. Tegoroczne targi są dedykowane również branży piwowarskiej. Swoje produkty zaprezentują browary rzemieślnicze i domowi piwowarze. Właściciele food truck’ów będą mogli serwować swoje specjały w akompaniamencie małych browarów. […]

Rusza letnia kampania reklamowa marki PROFI

1 lipca ruszyła letnia kampania outdoorowa marki Profi obejmująca kampanię billboardową na terenie całego kraju oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej. Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. […]

Gerber wprowadził tubki pełne owoców

Czy zdrowe żywienie dziecka i wygoda rodzica mogą iść ze sobą w parze? Gerber udowadnia, że to możliwe, wprowadzając na rynek nową linię produktów – owocowe deserki w tubkach. Dlaczego dzieci kochają owoce? Dzieci chętnie sięgają po owoce, głównie ze względu na ich słodki smak, różnorodność kształtów, kolorów i aromatów. Owoce to jednak nie tylko przyjemność dla małego podniebienia, ale także ważne źródło witamin niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju niemowląt i małych dzieci, m.in. […]

Miśki Akuku! – rusza promocja żelków

Duża paczka żelków Miśki Akuku! będzie jeszcze większa. Marka Akuku! startuje z letnią promocją konsumencką. Jednocześnie żelki zyskają 9% soku owocowego, a zmianie ulegnie szata graficzna opakowania. Kultowe żelki Miśki Akuku! będą dostępne w jeszcze większym, limitowanym opakowaniu. Z początkiem lipca startuje promocja Miśków Akuku!. Przy zakupie paczki o gramaturze 180 g konsument otrzyma 15 g produktu gratis, o czym będzie informował komunikat na żółtym tle na froncie opakowania. Letnia promocja potrwa do wyczerpania zapasów. […]

Lana Popović dyrektorem generalnym Coca-Cola w Polsce i krajach bałtyckich

1 lipca 2016 r. Lana Popović obejmie stanowisko dyrektor generalnej The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich. Będzie odpowiedzialna za strategię firmy, innowacje, marketing i komunikację oraz za współpracę z partnerem biznesowym Coca-Cola HBC, będącym rozlewcą i dystrybutorem produktów Coca-Cola na wszystkich czterech rynkach. Lana Popović pracuje w The Coca-Cola Company od 15 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska zarządzając działalnością firmy, jej strategią i marketingiem. W 2006 roku została dyrektor generalną w Chorwacji, a wkrótce […]