We wrześniu startuje promocja konsumencka marki Delecta organizowana z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku. W ramach akcji do wybranych produktów dołączono unikalne szablony do dekoracji wypieków i deserów, a do Karpatki dodatkowo książeczkę z przepisami. Promocja potrwa do grudnia br. Z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku marka Delecta przygotowała niespodzianki dla wielbicieli słodkich wypieków. Do opakowań najpopularniejszych ciast i babeczek dołączono szablony do ich dekoracji. Kolekcję można stworzyć kupując produkty: Brownie, […]
Aktualności
Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Od tamtej pory polscy konsumenci pokochali produkty dostępne w ofercie, a do wyboru mają aż 359 placówek w całym kraju. Z okazji 21 urodzin sieć Netto razem z radiem Złote Przeboje przygotowała wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania są bony na zakupy oraz udział w warsztatach kulinarnych. Poranek z Netto i Złotymi Przebojami W ofercie dostępnej w każdym sklepie sieci, jednym z najważniejszych […]
Marka Grześki zmieniła opakowania wafelków z linii Grześki Gofree. Produkty z nową grafiką, która lepiej zaakcentuje lekkość i warianty smakowe wafli, są już dostępne na sklepowych półkach. Marka Grześki zmieniła szatę graficzną opakowań wafelków z linii Grześki Gofree. Chrupiące Grześki można już nabyć w nowym wydaniu. Odmieniona grafika lepiej podkreśla lekkość produktów i oferowane warianty smakowe. Gofree to jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma różnymi rodzajami kremów. Linię tworzą: Grześki Gofree […]
Trzy warianty smakowe kabanosów w całkowicie nowej gramaturze, zapakowane w pionierskie na skalę branży mięsnej opakowanie – to nowość od Zakładów Mięsnych Henryk Kania z Pszczyny, jednego z liderów rynku kabanosów w Polsce. Po ogromnym sukcesie sprzedażowym kabanosów Maestro w gramaturach 120 g i 175 g, Zakłady Mięsne Henryk Kania powiększają swoje portfolio w tym segmencie. Nowością są kabanosy Maestro 60 g w trzech wariantach smakowych: klasycznym, bekonowym i paprykowym. Pionierskie opakowanie Innowacją na skalę […]
Właśnie zakończył się proces redesignu i nowe opakowania zyskały już wszystkie produkty z portfolio marki Dawtona. Koncentraty pomidorowe i przeciery, ketchupy, sosy i dania gotowe, warzywa w puszkach i słojach, mieszanki warzywne i gotowe sałatki, dżemy i przetwory owocowe oraz soki, a także wszystkie tegoroczne nowości producenta, zobaczymy w odmienionej wersji na sklepowych półkach w całej Polsce. Dawtona zdecydowała się przede wszystkim na minimalistyczną grafikę, prostotę i lekkość designu. Zastosowane rozwiązania wizualne doskonale oddają jakość […]
Wśród francuskiej branży mlecznej przeważa opinia nt. sprzężenia kilku czynników powodujących głęboki kryzys na rynku mleka: załamania chińskiego importu mleka w proszku oraz rosyjskiego embargo w połączeniu ze wzrostem produkcji mleka po likwidacji kwot mlecznych. Europa pozbawiona dwóch największych rynków zbytu i „popchnięta” do zwiększonej produkcji, jedyne wyjście znalazła w magazynowaniu produktów mlecznych. Na koniec lipca br. zapasy wyniosły 350 tys. ton. Liczba, wydawałoby się, niewielka, wobec 17 mln ton corocznie eksportowanych przez UE, lecz […]
ChaiKola i ChaiMate – dwa flagowe produkty polskiego producenta naturalnych napojów herbacianych Wild Grass są już dostępne w opakowaniach szklanych. To nowość, którą Wild Grass wprowadziła z sezonem letnim 2016. Oferta napojów w butelkach kierowana jest przede wszystkim do punktów gastronomicznych. Zdecydowaliśmy się poszerzyć nasze portfolio o napoje w szklanych opakowaniach, by przede wszystkim wyjść naprzeciw oczekiwaniom sektora HoReCa. Nasze obserwacje wskazują, że był tostrzał w dziesiątkę i nie wykluczamy wprowadzenia ChaiKoli i ChaiMate w […]
Dr. Oetker – producent m.in. cukrowych dekoracji poszerza swój asortyment o nowe produkty. Już jesienią w ofercie konsumenci będą mogli znaleźć trzy nowe, czterokomorowe miksy słodkich ozdób oraz dwa kolory żelowych pisaków. Producent postanowił reaktywować zestaw „Mała Księżniczka”, w skład którego wchodzą błyszczący cukier różowy i białe perły. Pastelowe serduszka oraz cukrowa posypka stanowią uzupełnienie tego kompletu. Miks „Kolorowa Dżungla” to propozycja dla małych podróżników i odkrywców, zawiera on posypki oraz perełki w tropikalnych barwach. Zestaw „Neon” […]
Wspaniały smak i aromat, wiele możliwości zastosowań – bulion, doskonały sam w sobie – jako tradycyjny rosół oraz baza do zup, sosów i innych potraw. Jednak przygotowanie prawdziwego, wartościowego bulionu wymaga czasu. Alternatywą są szybkie substytuty, które nie gwarantują tego, co w bulionie najważniejsze. A gdyby tak zamknąć ten doskonały, bogaty smak w wygodnej butelce i móc sięgnąć po bulion, przygotowany w oparciu o tradycyjne receptury, w każdej chwili? Nic prostszego – dzięki innowacyjnej propozycji […]
Mleko i jego właściwości są doceniane przez lekarzy i dietetyków. Zaleca się spożywanie dziennie 3-4 porcji produktów mlecznych przez dzieci i 2-3 przez dorosłych. Ma to odzwierciedlenie w działaniach Komisji Europejskiej, która prowadzi szereg akcji na rzecz promocji mleczarstwa i podkreślenia jakości europejskich, w tym polskich produktów mlecznych. Europejskie przepisy w dużym zakresie regulują kwestie dotyczące odżywiania (np. wprowadzając dopłaty do spożycia mleka w szkołach), znakowania żywności, edukacji na temat korzyści zdrowotnych (np. profile składników […]