Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora wpłynie na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu, plany producentów FMCG czy trendy konsumenckie będzie jednym z głównych tematów, które zostaną rozwinięte podczas Poland & CEE Retail Summit 2017 już 29-30 marca 2017 w Warszawie). To od 9 lat najważniejsze i najbardziej reprezentatywne […]
Aktualności
Paluszki rybne FRoSTY powstają z filetów z mintaja pochodzącego wyłącznie z certyfikowanych łowisk. Ryba jest filetowana i zamrażana tuż po złowieniu, jeszcze na pokładzie statku. Następnie trafia ona do fabryki FRoSTY, gdzie zamrożone filety są cięte na kształt paluszków, a następnie panierowane, podsmażane i zamrażane w ciągu zaledwie kilku minut. Do wyboru, poza klasycznymi Złotymi paluszkami rybnymi, są również Paluszki meksykańskie, w panierce z pikantnymi przyprawami i chipsami tortilla oraz Paluszki rybne 5 zbóż – z […]
Wprowadzona przez Konspol linia produktów dla dzieci pod marką Żarłaki wciąż umacnia swoją pozycję na rynku. Żarłaki to cztery pozycje asortymentowe, adresowane głównie do najmłodszych konsumentów: nuggetsy z kurczaka, parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka oraz polędwica z kurczaka. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na produkty żywnościowe o wysokiej jakości. Wszystkie pozycje z portfolio marki należą do linii NATURA, oferującej pożywne produkty bez dodatków do żywności „E”, np. substancji konserwujących czy wzmacniaczy smaku. Ponadto […]
Do portfolio znanych osób, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor – Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Artysta znany z przebojów „Chałupy Welcome to” czy „Zacznij od Bacha” jest twarzą młodszego brandu PPL Koral od nowego sezonu 2017. Niedługo będzie można go zobaczyć w kreacjach marketingowych marki. W parze z dołączeniem Wodeckiego do kanonu gwiazd promujących produkty marki Bracia Koral idzie wzbogacenie […]
Wieprzowina doceniana za smak i wartości odżywcze często pojawia się na polskich stołach w różnorodnej postaci. Firma Gzella tworząc linię produktów z Kociewskiej Spiżarni, zadbała, aby Szynka i kiełbasa Polska miały doskonałą, regionalną jakość. Propozycje stworzone z myślą o koneserach wyjątkowych smaków są dostępne w firmowych Delikatesach Mięsnych Gzella. W linii z Kociewskiej Spiżarni udało się zawrzeć wszystkie walory, za które klienci uwielbiają smak wyrobów mięsnych znany z dawnych lat. Szynka i kiełbasa Polska wytwarzane […]
W ofercie firmy Helio, polskiego producent bakalii, pojawiła się nowa zdrowa przekąska – batony zbożowe, które z pewnością trafią w gusta wymagających klientów, szukających nietuzinkowych smaków. Smaczne i pożywne batony zbożowe Helio produkowane są z pożądanych obecnie przez konsumentów składników bakaliowo-zbożowych. Ich bazą są m.in. płatki owsiane, czy płatki z pełnych ziaren zbóż, zaś dodatki oparte są na naturalnych składnikach, np. czekoladzie, czy naturalnym miodzie, a nie ich substytutach. Składniki te gwarantują wysoką zawartość błonnika […]
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający. Poszukują produktów zdrowszych, naturalnych, a jednocześnie smacznych. W odpowiedzi na ich potrzeby Dr. Oetker wprowadza na rynek nową gamę naturalnych dodatków do pieczenia, które ułatwią przygotowywanie domowych wypieków z użyciem najwyższej jakości składników pochodzących z różnych stron świata. Najbardziej ceniona wanilia rośnie na Madagaskarze, Włochy i Brazylia słyną z cytrusów o wyjątkowej soczystości i aromacie, natomiast Cejlon z drzew cynamonowych. Te szlachetne dodatki ZE ŚWIATA NATURY już […]
Flagowa marka SM Mlekpol najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską. Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych. Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste – emocjonalne, społeczne. Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM Mlekpol okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich. Portfolio […]
Z myślą o osobach z nietolerancją glutenu oraz cierpiących na celiakię, firma Sokołów S.A. wprowadziła linię produktów bezglutenowych. W serii bezglutenowej znaleźć można między innymi Chipsy wołowe i wieprzowe, Beef Jerky, Snacki wędzone i pleśniowe, Kiełbasę polską i Gold Salami delikatesowe. Wyroby te są oznaczone wyraźnym napisem „Produkt bezglutenowy”, a ich lista będzie sukcesywnie powiększana. Według badań, na celiakię choruje ok. 1% populacji. Nietolerancję glutenu może mieć nawet 10% populacji i jest to jedna z […]
Firma Tarsmak gości na stołach Polaków już od 25 lat. Specjalizacją firmy jest produkcja sosów majonezowych, pomidorowych, majonezów, ketchupów, musztard. Markowe produkty firmy, takie jak sos czosnkowy czy serowy, są powszechnie lubiane oraz wybierane przez konsumenta indywidualnego, jak i profesjonalistów, do których adresowane są wyroby w opakowaniach gastronomicznych. Początki firmy Tarsmak sięgają 1991, w którym to rozpoczęto produkcję majonezu. Kolejne lata to okres dynamicznego rozwoju: rozbudowa hal produkcyjnych, nowoczesne linie technologiczne, nowe produkty i rozwój […]