Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Nowa kampania marki Alpro – Rozkoszny w rolach głównych

Alpro x Rozkoszny

Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem „Roślinnie, zawsze pysznie!” działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej głównym bohaterem jest twórca kulinarny oraz autor książek z przepisami – Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. W ramach kampanii promowane są napoje roślinne Alpro oraz roślinne alternatywy dla jogurtu typu skyr. Jej […]

Lisner finalizuje akwizycję firmy Graal

Graal puszki rybne

Firma Lisner, należąca do niemieckiego koncernu spożywczego Müller Group – z pozytywną decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w sprawie akwizycji biznesu Grupy Graal. Na początku września br. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał firmie Lisner pozytywną decyzję, na mocy której oficjalnie zakończy się postępowanie związane z planowaną akwizycją biznesu Grupy Graal. Pozytywna decyzja UOKiK to ważny krok w strategii rozwoju spółki, skoncentrowanej na rozbudowie oferty produktowej w segmencie rybnym i delikatesowym. Finalizacja akwizycji […]

Nowy Kaufland w Warszawie

Kaufland Warszawa ul. Górczewska

5 września 2024 roku sieć Kaufland otworzyła swój kolejny market w Warszawie. Nowy sklep znajduje się w pasażu handlowym przy ul. Górczewskiej 218. Sklepy Kaufland zapewniają klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. W stałej ofercie nowego sklepu Kaufland w Warszawie znajduje się 24 tys. artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych jest dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć na fachową poradę personelu. […]

Marka napojów roślinnych Inka rusza z loterią pod hasłem „Przekonaj się smakiem”

Inka Loteria - Przekonaj się smakiem

Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną dla każdego rejestrującego paragon jest ebook z przepisami na śniadania, napoje i desery z wykorzystaniem napojów roślinnych Inka przygotowany przez kulinarną influencerkę @kuchennykodeks. W każdym tygodniu trwania loterii zostanie rozlosowanych 5 automatycznych ekspresów SMEG wraz zapasami napojów roślinnych Inka, a w finale na zwycięzcę […]

Bogactwo smaku z paluszkami FRoSTA

FRoSTA Paluszki rybne z dorsza

Paluszki rybne od lat cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. To danie, które przywołuje wspomnienia z dzieciństwa, a jednocześnie jest smaczne i szybkie w przygotowaniu. Chrupiąca panierka i delikatny filet rybny sprawiają, że są idealnym wyborem na każdą okazję – od codziennego obiadu po spotkanie z przyjaciółmi. Wśród licznych producentów paluszków rybnych, markę FRoSTA wyróżniają jakość i różnorodność oferty. Firma proponuje szeroką gamę paluszków z filetem rybnym, które, poza wyjątkowym smakiem, posiadają również certyfikat MSC. […]

Nawet 2 miliardy pomidorów trafi do fabryki Kraft Heinz w Pudliszkach

Zbiory pomidorów

Sierpień to początek zbiorów tegorocznych pomidorów. W Pudliszkach i okolicach około 150 lokalnych gospodarzy przystąpiło do prac na polach. Mimo trudnych warunków pogodowych, będących efektem postępującego kryzysu klimatycznego, tegoroczne zbiory zaowocują około 2 miliardami pomidorów. Następnie zostaną one wykorzystane do produkcji przetworów w fabryce Kraft Heinz. W początkowym okresie zbiorów rolnicy liczyli na większe niż w ubiegłym roku plony, jednak tegoroczne warunki pogodowe nie były dla nich zbyt łaskawe. Przymrozki, intensywne opady deszczu, a także […]

Dobry Chrup – nowe przekąski marki Lajkonik

Lajkonik - Dobry Chrup

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są doskonałym wyborem do pracy, na piknik bądź jako pyszna przekąska między posiłkami, która dostarczy wiele radości, towarzysząc codziennym aktywnościom. W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz więcej osób poszukuje pysznych, ale również pożywnych przekąsek. Coraz częściej sięgamy po produkty wspierające naszą codzienność, które można zabrać ze sobą w każde miejsce. […]

Nowości NESCAFÉ idealne na lato – kawy o smaku karmelu i orzechów laskowych

NESCAFÉ - kawa o smaku karmelu i orzechów laskowych

Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na gorąco, jak i na zimno. Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe […]

Pestycydy niebezpieczne dla pszczół

Pszczoły

Miód od wieków cieszy się niezmienną popularnością jako naturalny produkt spożywczy o licznych walorach zdrowotnych. W ostatnich latach zaczęto analizować jakie zagrożenia może nieść ze sobą zanieczyszczenie roślin miododajnych pestycydami wykorzystywanymi w rolnictwie. Jak pokazują badania naukowe, nie mają one dużego wpływu na zdrowie człowieka, ale mogą okazać się niebezpieczne dla pszczół. Co może wydawać się zaskakujące, miód zza naszej wschodniej granicy w tym kontekście jawi się jako zdrowszy niż produkty pochodzące z krajów Unii […]

Mlekpol rusza z kampanią dla Mix Łaciaty

SM Mlekpol MIX Łaciaty

„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu. SM Mlekpol jest nowym klientem w portfolio agencji Altavia Kamikaze + K2, a zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów digital właśnie dla marki Mix Łaciaty. Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października. Opierać się będzie przede wszystkim na emisjach wideo w mediach takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikToku a uzupełniająco prowadzona będzie kampania displayowa. Za koncept kreatywny i […]