Rok 2024 to szczególny moment dla Fundacji „Wawel z Rodziną”, która od 15 lat konsekwentnie wspiera osoby najbardziej potrzebujące. Przez ten czas zrealizowała liczne inicjatywy edukacyjne, charytatywne i społeczne, budując trwałą markę pełną serca i zaangażowania. Kluczowe inicjatywy pełne serca Fundacja od początku swojej działalności współpracuje z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi na terenie całej Polski. W ramach programów „Słodki Dzień Dziecka” i „Zostań Pomocnikiem św. Mikołaja”, dwa razy w roku do 430 takich placówek trafia ponad 135 […]
Aktualności
Lidl Polska kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci, łącząc troskę o środowisko z dbałością o wygodę klientów. Już w czwartek, 12 grudnia 2024 roku, o godzinie 6:00, jednocześnie otwarte zostaną dwa nowe sklepy – we Wrocławiu przy ul. Rdestowej 11 oraz w Lublinie przy al. Kraśnickiej 132. Nowoczesne sklepy, bogaty asortyment W nowych placówkach klienci znajdą szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. Oferta obejmuje m.in. świeże owoce i warzywa […]
Kaufland Polska świętuje kolejny sukces – otwarcie 250. sklepu na polskim rynku. Nowa placówka, zlokalizowana w Bielsku-Białej przy ul. Warszawskiej 180, rozpoczęła działalność 5 grudnia, oferując klientom nowoczesną przestrzeń zakupową i liczne udogodnienia. Nowoczesność i wygoda Nowy sklep o powierzchni sprzedaży ponad 2700 m² został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów. Kaufland po raz kolejny stawia na innowacje, oferując takie rozwiązania jak: K-Scan – system do samodzielnego skanowania produktów, kasy samoobsługowe, oraz przestronną strefę parkingową […]
Marka Dan Cake wprowadza świeże spojrzenie na święta Bożego Narodzenia, stawiając na nowoczesną platformę komunikacyjną „Jedz jak chcesz”. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do celebracji drugiego dnia świąt w sposób zgodny z ich preferencjami i potrzebami, przełamując schematy tradycyjnego świętowania. Święta bez presji Badania pokazują, że aż 22% Polaków odczuwa zmęczenie związane z intensywnymi przygotowaniami świątecznymi*. Dan Cake chce, aby drugi dzień Bożego Narodzenia stał się czasem relaksu – chwilą dla siebie lub bliskich, spędzoną […]
Kalendarze reklamowe od lat cieszą się popularnością jako narzędzie, które łączy użyteczność z funkcją promocyjną. Codzienne obcowanie klientów z dobrze przygotowanym produktem sprawia, że logo, nazwa oraz hasła stale pozostają w ich polu widzenia, stając się „cichym ambasadorem marki”. Jakie korzyści daje kalendarz reklamowy? Kalendarz z nadrukiem logo ma tę przewagę nad ulotkami czy gadżetami reklamowymi, że jego okres użyteczności to aż 365 dni. Długotrwała obecność marki w życiu klienta tworzy efekt przypominający – nawet […]
Crunchips ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy! Tym razem, z okazji 33. Finału WOŚP, marka przygotowała specjalną Edycję Limitowaną w dwóch unikalnych smakach: Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings. To wyjątkowe opakowania zaprojektowane przez Jurka Owsiaka, podkreślające energię i misję Orkiestry. Wyjątkowe chipsy na wyjątkowe wydarzenie Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy […]
MR.DIY, globalny lider w sektorze artykułów gospodarstwa domowego i majsterkowania, zadebiutował na polskim rynku. Pierwszy sklep sieci został otwarty w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu. Co znajdziemy w MR.DIY? Sklep w CH Platan zajmuje powierzchnię 724 m². Klienci znajdą tu szeroką gamę produktów z 10 kategorii: artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, produkty dla zwierząt, artykuły dekoracyjne, zabawki, akcesoria papiernicze, sezonowe dekoracje i wiele innych. Sklep MR.DIY w CH Platan będzie standardowo otwarty od […]
Z dniem 1 stycznia 2025 r. Adam Imielski obejmie stanowisko prezesa Kraft Heinz Polska, zastępując na tym stanowisku Martę Pilczuk, która przechodzi na pozycję dyrektor zarządzającej rynkiem Wielkiej Brytanii i Irlandii. Ponad 20 lat doświadczenia w branży FMCG Adam Imielski to doświadczony lider z imponującym, ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG. Z Kraft Heinz Polska związany jest od niemal czterech lat, pełniąc rolę dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Jego działania przyczyniły się do realizacji kluczowych […]
Tegoroczna zimowa kolekcja świątecznych słodyczy marki Wawel to połączenie wyjątkowych smaków z pięknymi, świątecznymi opakowaniami. Limitowana edycja zachwyca bogatą różnorodnością i jest doskonałym pomysłem na prezent. Świąteczne słodycze Wawel to także sposób na dodanie magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego klimatu. Różnorodność smaków w czekoladach Wawel Zimowa oferta Wawel to prawdziwe królestwo czekolad. W kolekcji znajdziemy czekolady o smakach m.in.: Miód Malina, Migdał w Karmelu, Zimowa Herbatnikowa, Zimowa […]
Holenderska sieć dyskontowa Action ogłosiła wzrost sprzedaży netto o 20,9% w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 roku, osiągając 9,6 miliarda euro. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 9,8%, co wynikało z rosnącej liczby klientów. Na wyniki sprzedażowe wpływ miało również obniżenie cen ponad 4 000 produktów w latach 2023 i 2024. Ekspansja sieci Action: 189 nowych sklepów i ponad 5 000 miejsc pracy Action otworzyło 189 nowych sklepów w 12 europejskich krajach, zwiększając ich łączną liczbę […]