Ponad 130 świeżych warzyw i owoców, chrupiące pieczywo prosto z pieca czy produkty z certyfikatem BIO – to tylko część oferty nowego Netto otwartego dzisiaj w Bielsku-Białej. Klienci mogą zrobić zakupy w przyjemnej atmosferze, przestronnych i nowoczesnych wnętrzach nawiązujących kolorystyką i klimatem do stylu skandynawskiego. Bogata oferta BIO, szeroki asortyment owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także rozbudowana strefa TO GO oferująca dania gotowe do spożycia to znaki rozpoznawcze Netto 3.0 – flagowego […]
Aktualności
Accenture i Fashion Biznes przeprowadziły II edycję badania zwyczajów zakupowych generacji Z, czyli osób urodzonych po 1995 r. Jego celem było zrozumienie wpływu ostatnich miesięcy na sposób realizacji procesów zakupowych młodego pokolenia oraz powiązanych z nimi sfer życia zdominowanych przez narzędzia cyfrowe. Najważniejsze wnioski zostały przedstawione w raporcie „Jak kupuje generacja Z”. Generacja Z najbardziej ze wszystkich przebadanych pokoleń zatęskniła za bezpośrednimi kontaktami dostępnymi bez ograniczeń, 46% z nich uważa, że nauka i praca zdalna […]
Lubella poszerzyła swoją ofertę produktową o zupełnie nową kategorię – makaron z warzywami i sosem. To propozycja, dzięki której z łatwością można przygotować pyszne danie dla dwóch osób. W ofercie marki znalazły się trzy warianty smakowe, które zostały wybrane przez konsumentów. Lubella Danie na ciepło to doskonała propozycja dla każdego, kto poszukuje pomysłu na danie makaronowe na co dzień. Bazą jest doskonale wszystkim znany makaron Lubella, od lat uwielbiany przez konsumentów, a trzy warianty smakowe […]
25 marca 2021 roku sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła sklep w parku handlowym Rental Park przy ul. Przywidzkiej 7 w Gdańsku. To pierwsza lokalizacja holenderskiej marki w województwie pomorskim i jednocześnie pierwszy market w Polsce, w którym firma zainstalowała kasy samoobsługowe. Na odwiedzających Action czeka ponad 6000 produktów z aż 14 kategorii. Aktualnie w promocji są m.in. meble ogrodowe, wielofunkcyjny grill, nawóz […]
Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości. Wśród nowych propozycji wyróżniają się orzeźwiające słodycze, inspirowane smakami polskiego ogrodu oraz egzotycznych owoców. Nowości na wagę Na wiosnę firma Wawel wprowadziła do portfolio nowe owocowe smaki. Pojawiły się czekoladki nadziewane Mango oraz Agrest z czarnym bzem – o wyrazistych, soczyście owocowych smakach. […]
Pasty rybne królują na polskich stołach od lat. Marka Helcom Premium proponuje smakoszom ryb małą odmianę i prezentuje serię produktów z niebanalnym twistem smakowym. Marka Helcom Premium prezentuje nowe produkty, które mogą zaskoczyć niejednego miłośnika ryb. To seria past rybnych z różnymi dodatkami, które doskonale sprawdzą się jako przekąska lub dodatek do dań i kanapek. Zdrowie i bogate w kwasy omega 3 charakteryzują się również niską zawartością tłuszczu. Pasty zostały przygotowane z najwyższej jakości ryb, […]
4 marca Stokrotka otworzyła trzy nowe sklepy. Tym samym liczba sklepów tej popularnej sieci spożywczej przekroczy 730 placówek. Nowe sklepy Stokrotki zlokalizowane są w trzech województwach: podkarpackim, świętokrzyskim i opolskim. W tym pierwszym placówka zostanie otwarta w Skołyszynie. W Świętokrzyskiem market Stokrotki zostanie otwarty w Skarżysku Kościelnym, a w Opolskiem – w Głuchołazach. Sytuacja na rynku z powodu pandemii i ograniczeń jest trudna, ale my nie zwalniamy tempa. Ten rok ma być kolejnym, w którym […]
Marka Helcom Naturalnie prezentuje nową serię wyjątkowych produktów. Są to wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą. Wyprodukowane w Polsce i pełne wartości odżywczych, stanowią idealne dopełnienie diety roślinnej. W ostatnich latach potrawy z kaszą królują w kulinarnych trendach. W odpowiedzi na te zapotrzebowania Helcom Naturalnie wypuszcza na rynek nową serię produktów roślinnych. Wegańskie kaszotta i pasty z kaszą o różnych smakach mogą stanowić sycącą i lekką przekąskę, dodatek do potrawy, jak i danie główne. Serwowane na […]
Zauważalny, prozdrowotny trend w ostatnich latach sprawił, że coraz częściej konsumenci w alternatywie do czipsów i słonych paluszków, sięgają po przekąski pochodzenia naturalnego, takie jak bakalie. Mimo tego trendu dla wielu nabywców głównym wyznacznikiem podczas wyboru przekąsek jest nie tylko zdrowie,ale również smak.* W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na tego typu produkty do portfolio marki Bakal dołączyła nowa linia produktów Crunch. Przekąski powstały z myślą o konsumentach poszukujących niestandardowych smaków. Wyselekcjonowane oraz wysokiej jakości orzechy, […]
„Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” to flagowe hasło marki Snickers®, znane polskim konsumentom od lat. Odpowiadając na ich różnorodne potrzeby i preferencje Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową, niebanalną propozycję – zaskakująco delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal. Nowość od Mars Wrigley to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masła orzechowego, pełen karmelu i posiekanych […]