Mazurska Manufaktura S.A., producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz regionalnego piwa, obejmie 100% udziałów wrocławskiego, rzemieślniczego Browaru Profesja. Zakup sfinansuje nową emisją akcji, którą obejmą obecni właściciele. Impulsem dla transakcji jest strategia rozwoju Spółki zakładająca rozszerzanie portfolio o pozycje kraftowe w wyniku konsolidacji lokalnych marek piwnych. Transakcja dzieje się w momencie przygotowań do debiutu na NewConnect. Wrocławski browar Profesja został założony w 2012 roku przez miłośników piwa i doświadczonych piwowarów domowych. Obecnie piwo z browaru można […]
Aktualności
Fanex – jeden z liderów w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę spożywczych dodatków gastronomicznych Tres Amigos. Do grona przekąsek polskiej marki, dołączyły właśnie kukurydziane Nachos Bacon. Jest to już czwarty oferowany smak popularnych snacków z tortilli. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w sklepie internetowym. Nowe nachosy od Fanex to chrupiąca przekąska o smaku bekonu przygotowana na bazie mąki kukurydzianej z dodatkiem kminku, czosnku i chilli, który uzupełniona […]
Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowy dodatek, który idealnie komponuje się z wypiekami, deserami, naleśnikami lub goframi. Cztery odsłony smakowe i minimum 60% owoców w każdym słoiku – spróbuj je wszystkie. Owoce w żelu Helcom powstały z myślą o współczesnych, zabieganych, ale wymagających konsumentach. Gotowy produkt, po który łatwo sięgnąć i przygotować deser czy słodkie śniadanie jest odpowiedzią na najnowsze trendy zakupowe. Produkt przykuje również uwagę Klientów ze względu na swój skład. Owoce w […]
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]
Zostań łowcą smaku! Marka Helcom Premium prezentuje nową serię produktów – rybne sałatki z tuńczykiem w roli głównej i starannie dobranymi dodatkami oraz przyprawami. To gotowe danie, które możesz zabrać wszędzie – spróbuj już dziś. Smak Tuńczyk to klasyczny produkt, który od lat gości na polskich stołach. Serwowany jest zarówno w daniach obiadowych, sałatkach, jak i przekąskach. Właśnie ta morska ryba z rodziny makrelowatych stanowi bazę dla pysznych gotowych dań od Helcom Premium. Sekret smaku […]
Do rodziny Królewskiego Mleczka z Wawelu dołączył nowy smak. Królewskie Mleczko Cappuccino to kawowa propozycja dla wszystkich miłośników mleczka w czekoladzie. Asortyment Królewskiego Mleczka: Waniliowego, Śmietankowego i Malinowego poszerzył się o nowy, czwarty wariant smakowy – Królewskie Mleczko Cappuccino. Intensywny smak cappuccino, został zamknięty w oryginalnym okrągłym kształcie mleczka i oblany wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą z Wawelu. Każde mleczko jest indywidualnie pakowane w pastelowo – różowe owijki, co ułatwia dzielenie się z innymi […]
Na początku 2022 roku zostanie otwarta już piąta fabryka międzynarodowej firmy Mars Inc. w Polsce. Inwestycja warta ponad 600 mln zł powstaje w Błoniu (woj. mazowieckie). Nowa fabryka stworzy blisko 200 miejsc pracy. Produkty, które tam powstaną trafią do sklepów w kilkunastu europejskich krajach. Jej budowa jest wynikiem nieustannie rosnącego znaczenia kategorii jedzenia dla zwierząt w Polsce i na świecie, a o lokalizacji inwestycji zadecydowało docenienie potencjału polskich specjalistów. Psy i koty czynią nasze życie […]
Przekąska w meksykańskim stylu? Marka El Sabor prezentuje serię nachosów i dipów w różnych smakach, które idealnie sprawdzą się podczas każdej imprezy. W meksykańskim stylu Nacho Chips marki El Sabor to nie są zwykłe chipsy, to przekąska w iście meksykańskim stylu. Te trójkątne chipsy kukurydziane to smaczna chrupiąca propozycja, która sprawdzi się podczas imprez i spotkań towarzyskich. Dzięki starannie dobranym przyprawom i odpowiedniej grubości dobrze smakują zarówno solo, jak i w towarzystwie dipu. Ponadto, warto […]
Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami PEPCO, Dealz oraz Poundland poinformował o otwarciu 100. sklepu Dealz w Polsce, a zarazem 150. w Europie kontynentalnej. Setny sklep sieci Dealz w Polsce otwarto w Olsztynie, po nieco ponad trzech i pół roku obecności marki w kraju. To kolejny kamień milowy w rozwoju Grupy Pepco, która z sukcesem weszła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w maju 2021 r. Szybka ekspansja […]
„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy. We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w […]