Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Mazurska Manufaktura S.A. przejmuje rzemieślniczy Browar Profesja z Wrocławia

Jakub Gromek - Mazurska Manufaktura

Mazurska Manufaktura S.A., producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz regionalnego piwa, obejmie 100% udziałów wrocławskiego, rzemieślniczego Browaru Profesja. Zakup sfinansuje nową emisją akcji, którą obejmą obecni właściciele. Impulsem dla transakcji jest strategia rozwoju Spółki zakładająca rozszerzanie portfolio o pozycje kraftowe w wyniku konsolidacji lokalnych marek piwnych. Transakcja dzieje się w momencie przygotowań do debiutu na NewConnect. Wrocławski browar Profesja został założony w 2012 roku przez miłośników piwa i doświadczonych piwowarów domowych. Obecnie piwo z browaru można […]

Nachosy bekonowe w ofercie Fanex

Tres Amigos nachos Fanex

Fanex – jeden z liderów w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę spożywczych dodatków gastronomicznych Tres Amigos. Do grona przekąsek polskiej marki, dołączyły właśnie kukurydziane Nachos Bacon. Jest to już czwarty oferowany smak popularnych snacków z tortilli. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w sklepie internetowym. Nowe nachosy od Fanex to chrupiąca przekąska o smaku bekonu przygotowana na bazie mąki kukurydzianej z dodatkiem kminku, czosnku i chilli, który uzupełniona […]

Owoce w żelu – słodki dodatek do dań wielu

Helcom owoce w żelu

Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowy dodatek, który idealnie komponuje się z wypiekami, deserami, naleśnikami lub goframi. Cztery odsłony smakowe i minimum 60% owoców w każdym słoiku – spróbuj je wszystkie. Owoce w żelu Helcom powstały z myślą o współczesnych, zabieganych, ale wymagających konsumentach. Gotowy produkt, po który łatwo sięgnąć i przygotować deser czy słodkie śniadanie jest odpowiedzią na najnowsze trendy zakupowe. Produkt przykuje również uwagę Klientów ze względu na swój skład. Owoce w […]

Wszyscy lubią Łaciate – nowa kampania marki

Wszyscy lubią Łaciate

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]

Nowość od Helcom Premium! Sałatki z tuńczykiem z wyjątkowymi dodatkami

Zostań łowcą smaku! Marka Helcom Premium prezentuje nową serię produktów – rybne sałatki z tuńczykiem w roli głównej i starannie dobranymi dodatkami oraz przyprawami. To gotowe danie, które możesz zabrać wszędzie – spróbuj już dziś. Smak Tuńczyk to klasyczny produkt, który od lat gości na polskich stołach. Serwowany jest zarówno w daniach obiadowych, sałatkach, jak i przekąskach. Właśnie ta morska ryba z rodziny makrelowatych stanowi bazę dla pysznych gotowych dań od Helcom Premium. Sekret smaku […]

Królewskie Mleczko Cappuccino – nowy smak od marki Wawel

Wawel Królewskie Mleczko Cappucino

Do rodziny Królewskiego Mleczka z Wawelu dołączył nowy smak. Królewskie Mleczko Cappuccino to kawowa propozycja dla wszystkich miłośników mleczka w czekoladzie. Asortyment Królewskiego Mleczka: Waniliowego, Śmietankowego i Malinowego poszerzył się o nowy, czwarty wariant smakowy – Królewskie Mleczko Cappuccino. Intensywny smak cappuccino, został zamknięty w oryginalnym okrągłym kształcie mleczka i oblany wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą z Wawelu. Każde mleczko jest indywidualnie pakowane w pastelowo – różowe owijki, co ułatwia dzielenie się z innymi […]

Mars stawia na Polskę – kolejna inwestycja międzynarodowej firmy powstaje pod Warszawą

Fabryka Mars w Błoniu

Na początku 2022 roku zostanie otwarta już piąta fabryka międzynarodowej firmy Mars Inc. w Polsce. Inwestycja warta ponad 600 mln zł powstaje w Błoniu (woj. mazowieckie). Nowa fabryka stworzy blisko 200 miejsc pracy. Produkty, które tam powstaną trafią do sklepów w kilkunastu europejskich krajach. Jej budowa jest wynikiem nieustannie rosnącego znaczenia kategorii jedzenia dla zwierząt w Polsce i na świecie, a o lokalizacji inwestycji zadecydowało docenienie potencjału polskich specjalistów. Psy i koty czynią nasze życie […]

Czas na meksykańską fiestę! Nachos i dipy marki El Sabor

Nacho Chips El Sabor

Przekąska w meksykańskim stylu? Marka El Sabor prezentuje serię nachosów i dipów w różnych smakach, które idealnie sprawdzą się podczas każdej imprezy. W meksykańskim stylu Nacho Chips marki El Sabor to nie są zwykłe chipsy, to przekąska w iście meksykańskim stylu. Te trójkątne chipsy kukurydziane to smaczna chrupiąca propozycja, która sprawdzi się podczas imprez i spotkań towarzyskich. Dzięki starannie dobranym przyprawom i odpowiedniej grubości dobrze smakują zarówno solo, jak i w towarzystwie dipu. Ponadto, warto […]

Pepco Group ogłasza otwarcie w Olsztynie 100. sklepu Dealz w Polsce

Dealz Warszawa Galeria Młociny

Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami PEPCO, Dealz oraz Poundland poinformował o otwarciu 100. sklepu Dealz w Polsce, a zarazem 150. w Europie kontynentalnej. Setny sklep sieci Dealz w Polsce otwarto w Olsztynie, po nieco ponad trzech i pół roku obecności marki w kraju. To kolejny kamień milowy w rozwoju Grupy Pepco, która z sukcesem weszła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w maju 2021 r. Szybka ekspansja […]

Rolmlecz przybliża tradycje mleczarskie

Rolmlecz od mleczarza

„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy. We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w […]