Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Dolnośląski Młyn Jaczkowice prezentuje Mąkę Poznańską

Młyn Jaczkowice - Mąka Poznańska z Dolnego Śląska

Polskie Mąki z Młyna Jaczkowice, produkowane z najwyższej jakości pszenicy od lokalnych rolników, są doskonałym przykładem harmonii między tradycją a nowoczesnością. Dzięki urodzajnym glebom i korzystnemu dolnośląskiemu klimatowi, mąki te wyróżniają się delikatnością, która podkreśla smak przygotowywanych z nich dań. Mąka Typ 500 – sekret uniwersalności Mąka Poznańska z Młyna Jaczkowice to produkt oznaczony typem 500, co oznacza zawartość około 0,5% składników mineralnych (tzw. popiołu). Taki parametr sprawia, że mąka ta jest jedną z najdelikatniejszych […]

Nowy sklep Chorten w Białymstoku

Sklep Chorten Białystok ul. Prusa 1

W Białymstoku, przy ul. Prusa 1, otwarta została nowa placówka Grupy Chorten. Sklep zastąpił dawny punkt PSS Białystok, który zakończył działalność pod koniec ubiegłego roku. Po modernizacji i zmianie szyldu, mieszkańcy osiedla Nowe mogą ponownie robić zakupy w dobrze zaopatrzonym sklepie spożywczym. Zmodernizowany obiekt z ofertą dla każdego Nowy sklep, działający od 14 stycznia, został otwarty dzięki współpracy Grupy Chorten i firmy Market Premium, która prowadzi już niemal 20 placówek na Podlasiu. Obiekt, dzierżawiony od […]

Twaróg sernikowy Łaciaty – nowość od SM Mlekpol

Twaróg Łaciaty wiaderko

Marka Łaciate, należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wprowadza do swojego portfolio nowy produkt – twaróg sernikowy Łaciaty. To doskonała baza do przygotowania puszystych serników, deserów, tradycyjnych potraw oraz nowoczesnych dań i przekąsek. Produkt łączy niezrównaną kremowość z prostotą użycia, dzięki czemu jest idealny zarówno dla doświadczonych kucharzy, jak i tych początkujących. Wyjątkowa jakość i skład twarogu Twaróg sernikowy Łaciaty wyróżnia się w pełni naturalnym składem – bez konserwantów, barwników i aromatów. Powstaje z najwyższej jakości […]

Nowa karmelowa odsłona NADZIANEJ od Wedla

Wedel Czekolada Mleczna karmel XXL

Marka E.Wedel wprowadza na rynek nową, limitowaną wersję swojej popularnej linii NADZIANA. Tym razem, wśród czekoladowych przysmaków znajdziemy wyjątkową NADZIANĄ Karmelową, która łączy intensywny smak czekolady z aksamitnym, karmelowym wnętrzem. Bogactwo doznań smakowych NADZIANA Karmelowa wzbogaca dobrze znaną linię produktów o nowe, wyjątkowe wrażenia smakowe. Do wyboru są: Praliny w mlecznej czekoladzie z delikatnym wnętrzem, Tabliczki czekoladowe w dwóch formatach: małym (100 g) i dużym (287 g). Nowa receptura, bazująca na harmonijnym połączeniu wedlowskiej czekolady […]

SM Mlekpol wprowadza kluczowe zmiany kadrowe w Wydziale Handlu

Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol ogłasza istotne zmiany w strukturze zarządzającej Wydziału Handlu. Od początku 2025 roku nowe osoby obejmują kluczowe stanowiska dyrektorskie i kierownicze, co ma na celu wsparcie dynamicznego rozwoju firmy oraz sprostanie rosnącym wymaganiom rynku zarówno w Polsce, jak i za granicą. Istotne awanse w Wydziale Handlu SM Mlekpol Dorota Grabowska awansuje na stanowisko Dyrektora Marketingu SM Mlekpol. Dotychczasowa Kierownik Działu Marketingu przejmuje nowe obowiązki, a jej miejsce zajmuje Aneta Wysocka-Wejda, która została powołana […]

Daj słoikowi drugie życie – Konkurs konsumencki WINIARY powraca!

Winiary - Daj słoikowi drugie życie

Okres świątecznych przygotowań to czas spędzany w kuchni, wspólnego przyrządzania ulubionych potraw i celebrowania rodzinnych tradycji. Tegoroczne święta są również doskonałą okazją do wprowadzenia zasad zero waste w codziennym życiu. Marka WINIARY po raz kolejny zachęca swoich klientów do kreatywnego recyklingu, organizując konkurs „Daj słoikowi drugie życie”. Zgłoszenia można przesyłać od 16 do 31 grudnia. „Zero waste” – prosty krok do bardziej świadomych świąt Każdy dom ma swoje unikalne kulinarne zwyczaje świąteczne, ale niezależnie od […]

Coca-Cola vs. Pepsi – Który napój Polacy wybiorą na święta?

Coca-Cola czy Pepsi?

W okresie przedświątecznym rywalizacja między gigantami rynku napojów gazowanych, Coca-Colą i Pepsi, przybiera na sile. Obydwie marki koncentrują swoje wysiłki na zdobyciu kluczowego miejsca na świątecznych stołach Polaków. Firma eLeader, wykorzystując swoje narzędzie Shelf Recognition AI, przeprowadziła analizę ekspozycji napojów gazowanych na sklepowych półkach, aby zobaczyć, jak kształtowała się ta rywalizacja w ostatnich miesiącach. Dominacja na sklepowych półkach Wyniki badania pokazują, że Coca-Cola i Pepsi zajmują łącznie około 40% powierzchni półek w kategorii napojów gazowanych, […]

Ekspozytory ladowe: najlepsza prezentacja produktów w Twoim sklepie?

Ekspozytory ladowe

Zwiększenie widoczności towarów w sklepie to istotny element strategii sprzedaży. Ekspozytory ladowe przyciągają uwagę klientów i ułatwiają im zakupy. Sprawdź, w jaki sposób przyczyniają się do zwiększania sprzedaży! Zwiększ sprzedaż dzięki efektywnej prezentacji Sklepy, które chcą przyciągnąć klientów i wyróżnić swoje produkty, coraz częściej sięgają po ekspozytory reklamowe. Te specjalistyczne elementy wyposażenia sklepu pomagają nie tylko w efektywnej organizacji przestrzeni, ale także w zwiększeniu atrakcyjności oferty. Dzięki odpowiedniej aranżacji produkty są lepiej widoczne, co może […]

Żabka otwiera 11 000. sklep przy Moliera 8 w Warszawie

Sieć sklepów Żabka świętuje otwarcie swojego 11 000. sklepu w Polsce, który zlokalizowany jest w prestiżowej stołecznej lokalizacji – przy ul. Moliera 8 w Warszawie, tuż obok Teatru Wielkiego. To ważny moment w historii marki, która od 26 lat wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości, będąc liderem segmentu modern convenience. Symboliczne otwarcie na teatralnym tle Otwarcie placówki nawiązywało do sąsiedztwa Teatru Wielkiego, co podkreślono teatralną oprawą. Zieloną kurtynę, odsłaniającą wejście do sklepu, otwierali aktorzy z Teatru Lufcik […]

Lorenz wprowadza nową ramę komunikacyjną: „Lorenz. W naszych rękach”

Lorenz w naszych rękach

Firma Lorenz, właściciel marek takich jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, zaprezentowała nową ramę komunikacyjną pod hasłem „Lorenz. W naszych rękach”. To kreatywny koncept, który łączy budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek oraz ich działaniami z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Symbolika rąk – kluczowy element nowej strategii Hasło przewodnie odwołuje się zarówno do codziennego kontaktu z produktami Lorenz, jak i do odpowiedzialności, którą każdy z nas trzyma w swoich rękach. Dłońmi […]