Lubisz zaskakiwać bliskich pysznymi i oryginalnymi deserami? Nie ukrywaj swojego talentu i podziel się nim z innymi miłośnikami słodkości. Weź udział w konkursie z deserami WINIARY POMYSŁ NA… i zaskocz nas swoim przepisem. 12 marca 2012 r. ruszył konkurs, w którym będzie można wygrać atrakcyjne nagrody: robota kuchennego Kitchen Aid, ekspresy NESCAFÉ DOLCE GUSTO GENIO, silikonowe foremki i pyszne desery WINIARY POMYSŁ NA… . Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odrobina wyobraźni i zamiłowanie do słodkich eksperymentów. […]
Aktualności
Sawex Sp. z o.o. została podzielona na trzy odrębne spółki: Sawex Foods, Sawex Restaurants i Sawex. Celem formalnego wydzielenia autonomicznych podmiotów gospodarczych jest ukierunkowany rozwój poszczególnych linii biznesowych Grupy Sawex. Ze struktur firmy wyodrębniono autonomiczne obszary działalności, odpowiadające pionom dotychczasowej aktywności Grupy Sawex, operującej na rynkach: artykułów spożywczych, chemicznym i HORECA. Zakres kompetencji nowych podmiotów podzielono następująco: w ramach Sawex Sp. z o.o. będzie kontynuowana działalność w branży chemicznej, Spółka Sawex Foods przejmie działalność handlową […]
Wiosna to czas, kiedy świat budzi się do życia po zimie. Wraz z wiosną nadchodzi Wielkanoc – czas rodzinnych spotkań i pierwszych wiosennych spacerów. Na ten okres Wawel przygotował limitowaną serię słodyczy, w której każdy znajdzie coś dla siebie i najbliższych. Większość z nas spędza święta Wielkanocne w rodzinnym gronie. W kuchni królują świąteczne zapachy, a w różnych zakamarkach domu pojawiają się wielkanocne ozdoby. W wielu domach pojawia się także Zając Wielkanocny, który przynosi drobne […]
Firma Nestlé Polska przekazała Agencji JWT Warszawa obsługę ATL dwóch kolejnych marek produktowych: PRINCESSA i LION. Dotychczasowo agencja JWT wspierała marki: KitKat i JOJO. W wyniku tego przekazania JWT Warszawa pracuje obecnie dla większości marek słodyczy należących do Nestlé Polska. Podjęliśmy współpracę z JWT, ponieważ to agencja posiadająca wieloletnie doświadczenie w kategorii słodyczy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przekazanie obsługi reklamowej kolejnych marek z naszego portfela do JWT to również krok w uspójnianiu […]
Sieć SPAR powiększyła się o kolejny sklep. Nową placówkę uruchomiono w Łobżenicy. W ofercie sklepu znajduje się ok 3,5 pozycji asortymentowych oraz dwa stanowiska kasowe, a klienci mogą w nim dokonywać zakupów na stoiskach mięsno – wędliniarskim, nabiałowym, monopolowym, chemiczno kosmetycznym, agd oraz piekarniczym z wypiekiem pieczywa z firmy Vandermordele. Nie zabraknie też codziennych dostaw świeżego pieczywa oraz warzyw i owoców. W dniu otwarcia nowego sklepu na wszystkich czekały atrakcje w postaci degustacji i promocji […]
Międzynarodowa organizacja The Superbrands, działająca od 16 lat w ponad 85 krajach, już po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Wybór powierzany jest każdorazowo Radzie Marek – niezależnemu gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, które oferują oraz siły więzi z klientami. W tym roku poza ekspertami oceny marek dokonali również konsumenci biorąc udział w badaniu internetowym i to oni ostatecznie wyłonili zwycięzców tegorocznej […]
Frugo to napój, którego niepowtarzalny smak i klimat zna niemal każdy smakosz napojów. Uwielbiany przez Polaków napój Frugo można kupić w większości sklepów spożywczych. Obecnie dostępne opcje smakowe napoju to: Czerwone Frugo, Różowe Frugo, Czarne Frugo, Zielone Frugo, Pomarańczowe Frugo, Białe Frugo oraz ostatnio Żółte Frugo. Do pełnej palety barw brakuje jeszcze jednej opcji: Niebieskie Frugo – kiedy i czy wróci? Na wielu forach i serwisach internetowych można przeczytać liczne pozytywne komentarze i opinie na […]
Na sklepowych półkach zadomowiła się prawdziwa gwiazda wśród deserów. Jest nią uwodzący niepowtarzalnym smakiem deser WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Ten wyjątkowy rarytas powstał z myślą o potrzebach osób, które szukają kreatywnych i niezawodnych rozwiązań kulinarnych. Panna cotta pochodzi z regionu Piemontu w północno-zachodnich Włoszech, po włosku oznacza „gotowaną śmietankę” i podawana jest tradycyjnie w formie babeczki polanej owocowym sosem. Z produktem WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym deser ten […]
Już w najbliższy piątek, 9 marca br. startuje telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe. Jej motywem przewodnim jest kusząca pysznymi deserami kawiarenka pana Franciszka Gellwe. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta w spełnianiu słodkich zachcianek, a jednocześnie marki ciepłej, radosnej i nowoczesnej. Wykorzystanie w spotach reklamowych materiałów z pierwszej telewizyjnej kampanii Gellwe to świadome nawiązanie do długich tradycji marki na polskim rynku i jej rodzinnych konotacji, budujące i umacniające zaufanie do marki i oferowanych […]
Od początku swojego istnienia firma Sante promuje ideę zdrowia i zdrowego życia. Jako ekspert żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla organizmu człowieka dba, aby każdy z oferowanych produktów, takich jak musli (Musli Lo bez dodatku cukru z inuliną, Granola, Crunchy), ciasteczka owsiane, batoniki Crunchy, ale też wszystkie pozostałe wyroby (w tym produkty sojowe własna i marki Alpro Soya, kasze i ziarna,) był najwyższej jakości i dostarczał odpowiednich składników odżywczych. Jednak jedzenie, choć stanowi podstawę naszego funkcjonowania, […]