Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych Soma na zlecenie FRoSTY przeprowadziła badania postaw konsumenckich wobec sztucznych dodatków do żywności. U 61% Polaków pozytywne deklaracje prozdrowotne przekładają się na zorientowane na zdrowie świadome kupowanie produktów. Jak wynika z przeprowadzonych badań, większość Polaków deklaruje przywiązanie dużej wagi do zdrowego odżywania. Swoje preferencje starają się przekładać na zachowania prozdrowotne lub zorientowanie na zdrowie świadome kupowanie produktów. Deklaracje prozdrowotne oraz rzeczywiste zachowania w sklepie pozwoliły wyróżnić pięć typów konsumentów: entuzjastów, […]
Aktualności
Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach. Jak zauważa The Federation of Small Businesses, ponad 50% zysków z obrotów niezależnych sprzedawców detalicznych trafia do społeczności lokalnej, a jedynie 5% z supermarketów. Identyfikując się z hasłem kampanii: „Kupując po sąsiedzku, wspierasz swoich”, ODIDO zaprasza klientów na wielkanocne zakupy do lokalnych sklepów. Każdy klient, bowiem pomaga w rozwoju lokalnej […]
Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów. Działania mają charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Promocja potrwa 4 miesiące – od kwietnia do lipca br. Promocją zostały objęte wszystkie produkty z linii Twój Błonnik: Twój Błonnik, Twój Błonnik & jogurt, Twój Błonnik & 30% owoców, Twój Błonnik z płatkami pszennymi i truskawkami, Twój Błonnik z płatkami pszennymi, słonecznikiem i żurawiną, Twój Błonnik bez dodatku […]
1 kwietnia ruszyła loteria DoLODuj się z Nestlé Ice Cream! Codziennie do wygrania bardzo atrakcyjne nagrody: smartfon Galaxy Ace i 50 doładowań o wartości 20 zł do telefonu w każdej sieci! DoLODuj się i bądź w ciągłym kontakcie! Loteria potrwa do 31 sierpnia 2012 r. – to aż 5 miesięcy i wiele, wiele szans na wygraną! Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić loda Nestlé, zachować paragon i wysłać SMS o treści: Nestle.nazwaloda na numer […]
W marcu br. spółka Makro Cash and Carry Polska S.A. – będąca właścicielem sieci sklepów ODiDO – poinformowała, że w jej szeregach jest już ponad 900 sklepów w całej Polsce! Każdego dnia do sieci ODiDO dołączają nowe sklepy, które dzięki temu notują dynamiczny wzrost obrotów – marka ODiDO to silnie promowana w mediach sieć sklepów, która dzięki swej charakterystycznej nazwie oraz dobrym i sprawdzonym produktom, dociera do szerokiego grona klientów. ODiDO to najszybciej rozwijająca się sieć […]
Ruszyła wizerunkowa kampania marki IRVING. Spoty pod hasłem „IRVING Przejdźmy na Tea” emitowane są w najlepszym czasie antenowym w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Marka IRVING poprzez wiosenną kampanię kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe, tym razem skupiając komunikację wokół jakości swoich herbat. „Od początku istnienia marki jakość była wyznacznikiem naszych działań, jednak nigdy dotąd nie komunikowaliśmy jej tak intensywnie. Tymczasem konsumenci są coraz bardziej świadomi i coraz bardziej wymagający wobec […]
W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż miksów kawowych oferowanych przez Mokate wzrosła o 18%. Producent jest silnym wiceliderem kategorii z realnymi możliwościami dalszego umocnienia swojej pozycji. – Nasze produkty są coraz częściej wybierane przez konsumentów, ponieważ odpowiadają rosnącym wymaganiom. – Zarówno pod względem smaku, ceny, jak i wygodnych opakowań. – podkreśla Adam Mokrysz z zarządu Mokate sp. z o.o. Według dostępnych niezależnych badań, którymi dysponuje Mokate, w ciągu 12 miesięcy – roku 2011 – sprzedano […]
Doskonale znane ciasteczka rodem z Danii już od wielu lat towarzyszą nam przy wszystkich większych i mniejszych świętach. Nie inaczej jest tym razem – Ciasteczka z obniżoną zawartością cholesterolu marki Kelsen w kolorowej, wielkanocnej puszce wręcz proszą się o swoje miejsce na świątecznym stole. Urocze pudełeczko w formie kolorowej puszki cieszy oko swoim świątecznym designem i zaprasza do degustacji każdego miłośnika wielkanocnych pyszności. Polecamy na Zajączka! Zaraz po zjedzeniu pysznych ciasteczek, obdarowany z pewnością znajdzie […]
Carlo Rossi rusza z nową kampanią promocyjną oraz zostaje partnerem tegorocznego FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Od szerokiego zakresu działań reklamowych marka Carlo Rossi rozpoczyna swą aktywność w 2012 roku. Nowa kampania promocyjna opiera się na komunikacji w telewizji, Internecie, outdoorze, prasie branżowej, aktywnościach PR, dodatkowych ekspozycjach sklepowych oraz specjalnych ofertach dla konsumentów i sprzedawców. Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Dodaj nocy smaku” potrwa do końca maja 2012 roku. W ramach działań promocyjnych marka Carlo Rossi […]
Biznesowi partnerzy Kolportera S.A. coraz chętniej testują sprzedaż nowych produktów w sieciach handlowych zarządzanych przez firmę. Wszystko za sprawą usługi „Oferta Miesiąca”, która oparta jest na akcji reklamowej, z zastosowaniem dedykowanych nośników promocyjnych. Najnowszym produktem sprawdzanym w ten sposób jest jedwab do włosów Biosilk. Usługa „Oferta Miesiąca” daje możliwość sprawdzenia sprzedaży produktu w kanale liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór). Średnia miesięczna odwiedzalność całej sieci wynosi ponad cztery miliony klientów. System informatyczny w […]