Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Klasyczne duńskie ciasteczka maślane na Dzień Mamy – gustownie i ze smakiem

Duńskie ciasteczka maślane

Jak najlepiej wyrazić swoje uczucia? Oczywiście ze smakiem! Dystrybutor skandynawskich przysmaków marki Kelsen, firma Scandic Food Sp. z o.o. ma ciekawą propozycję dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, lub po prostu nie mają pomysłu, na upominek dla ukochanej mamy. Oryginalne duńskie ciasteczka maślane w charakterystycznej, przydatnej puszce to słodki, cieszący zmysły drobiazg idealny na 26 maja. Maślane ciasteczka Kelsen to jeden ze sztandarowych produktów kraju Christiana Andersena i klocków Lego. Niezwykle aromatyczne, o idealnie […]

Racuchy owsiane – nowy produkt Sante dla smakoszy i łasuchów

Sante Racuchy owsiane

Racuchy należą do jednych z najstarszych dań kuchni polskiej, które przetrwały do naszych czasów i w dalszym ciągu cieszą się wielką popularnością. Dla wszystkich wielbicieli tych złocistych placków firma Sante przygotowała gotowy produkt – Racuchy owsiane w 200-gramowym opakowaniu, z którego można zrobić ok. 20 racuchów. Racuchy owsiane to gotowa mieszanka bazująca na prostych składnikach, dobranych w sposób gwarantujący, że przygotowane danie będzie nie tylko smakowite, ale też zdrowe.  Poza mąką pszenną, rodzynkami, cukrem waniliowym, sodą […]

We własnej osobie, czyli Tuńczyk w sosie własnym marki Rio Mare

Tuńczyk Natura 160g Rio Mare

Jestem zdrowy, praktyczny w kuchni, smaczny i lekkostrawny. Stanowię doskonałe źródło białka, witamin, fosforu, jodu a także NNKT, czyli niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Zachwalają mnie zatem dietetycy, uwielbiają kucharze oraz zajadają sportowcy. Co więcej, dobrą opinią cieszę się wśród dzieci i młodzieży. Oto ja, czyli Tuńczyk w sosie własnym marki Rio Mare, idealny do lekkich przekąsek i rozbudowanych dań głównych. Kiedy mówimy o tuńczyku, na myśl przychodzi tuńczyk z puszki. Mrożony lub świeży rzadko gości na […]

Agnieszka Maciąg reklamuje Sante na billboardach i w prasie

Sante kampania reklamowa

Ruszyła kampania reklamowa produktów Sante z udziałem Agnieszki Maciąg. W terminie od połowy kwietnia do końca czerwca br. w największych miastach Polskich na backlightach reklamowane będą Ciasteczka Owsiane. W tym samym czasie w wybranych tytułach prasowych (tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki) pojawią się reklamy produktów z oferty eksperta żywności funkcjonalnej. Poza Ciasteczkami Owsianymi będą to Musli Lo bez dodatku cukru z inuliną oraz Otręby owsiane wysokobłonnikowe. Wszystkie produkty reklamuje Agnieszka Maciąg, która od marca br. jest ambasadorem […]

Nowe warzywne pasty kanapkowe od Pudliszek

Pudliszki pasta kanapkowa 80g pomidor suszony

Marka Pudliszki wprowadza kolejną pyszną innowację – warzywne pasty kanapkowe do smarowania pieczywa. Jest to kolejna propozycja w segmencie potraw schłodzonych, wpisująca się w wyraźny trend rosnącego zapotrzebowania na produkty pozwalające szybko przygotować posiłek, a jednocześnie odżywcze, wysokiej jakości i smaczne. Pyszne, idealnie doprawione, z kawałeczkami chrupiących warzyw… nowa propozycja marki Pudliszki to smaczny i zdrowy pomysł na urozmaicenie kanapek. Ożywią śniadanie i kolację oraz pozwolą łatwo przygotować wartościowy posiłek w pracy. Pasty mogą też […]

BOLS mrozi w majowy weekend

Bols

Zegarki, okulary słoneczne, zestawy kieliszków i inne niespodzianki czekają na uczestników arktycznego konkursu marki BOLS na Facebooku.  Konkurs „Freeze the bottle” stworzony został w związku z limitowaną edycją wódki BOLS, w specjalnych, stylizowanych na szronione, butelkach. Jego mechanizm polega na zmrożeniu wirtualnej butelki poprzez dmuchanie w komputerowy mikrofon. W rywalizacji mogą wziąć udział wszyscy fani facebookowego profilu Ambasadorek – http://www.facebook.com/ambasadorki. Wśród osób, które zmrożą butelki najbliżej każdej pełnej godziny, każdego dnia wyłonionych zostanie 3 zwycięzców. Otrzymają oni atrakcyjne zestawy gadżetów marki. Każdego […]

Mix sałatkowy Italia od marki HELIO

Helio - Mix sałatkowy Italia

Demokryt mawiał, że jesteśmy tym co jemy, a dzięki wiedzy o tym co jemy, możemy bardziej zrozumieć własne myśli. HELIO, najczęściej kupowana przez Polaków marka bakalii, wprowadza na rynek nowy produkt – Mix sałatkowy Italia. Jest to unikatowa na polskim rynku mieszanka niezwykle aromatycznych orzeszków pinii oraz dorodnych pestek słonecznika i dyni. Mix sałatkowy Italia otwiera zatem morze kulinarnych możliwości, w tym możliwość sięgnięcia po wyrafinowany smak kosztownych pinii, również przez osoby o mniej zasobnych […]

Koncentrat pomidorowy z natką pietruszki od Pudliszek

Koncentrat pomidorowy Pudliszki

Marka Pudliszki, lider na rynku koncentratów pomidorowych i producent unikatowych koncentratów smakowych, wprowadza kolejną wariację produktu – z natką pietruszki. Dzięki niemu można przygotować aromatyczną wersję pomidorowej, ulubionej zupy Polaków. Według badań 90% gospodarstw domowych w Polsce używa koncentratu pomidorowego kilka razy w miesiącu, z czego 45% aż kilka razy w tygodniu. 96% koncentratu trafia do… zupy pomidorowej, którą jemy średnio raz w tygodniu. A niemal połowa zup jest doprawiana właśnie pietruszką. W odpowiedzi na […]

Zagraj w piłkę z marką JOJO

JOJO Futbolowy mix

Specjalnie dla najmłodszych fanów sportu firma Nestlé przygotowała nowość – żelki JOJO Futbolowy mix. Pyszne, kolorowe żelki w różnorodnych kształtach dostarczą dzieciom prawdziwie piłkarskiej frajdy! Nowe słodycze, dostępne w sklepach od maja, to wyjątkowy mix smaków, kształtów i kolorów. Żelki o smaku maliny, jabłka, banana i brzoskwini dostępne będą w super kształtach: piłki, gwizdka, piłkarza, korków i rękawic piłkarskich. Żelki JOJO Futbolowy mix z pewnością staną się ulubioną słodką przekąską dzieciaków, które uwielbiają grać w […]

Konkurs Staropolanki ”ZaWODY o nagrody”

Staropolanka konkurs

1 maja 2012 roku „Staropolanka” rusza z trwającym 4 miesiące konkursem konsumenckim pt.: „ZaWODY o nagrody”. Aby wziąć udział w konkursie należy kupić wodę „Staropolanka” oznaczoną etykietą konkursową i zarejestrować kod z etykiety na stronie  www.konkurs.staropolanka.pl, na której dostępne są także wszystkie niezbędne informacje dotyczące zabawy. Następnie konsument ma za zadanie wybrać reprezentację „Staropolanki” – spośród 18 produktów w ofercie – oraz zrobić i wysłać na stronę konkursu swoje zdjęcie pokazujące jak kibicuje „Staropolance”.  Najlepszych […]