Owocowa Rozkosz – marka firmy Scandic Food, specjalizująca się w wytwarzaniu owocowych pyszności, zachęca dzisiaj do nietypowego podejścia do tradycyjnego dżemu. Oto bowiem na sklepowych półkach znaleźć można nowość – Pomarańczę z ananasem i limonką: niskosłodzony dżem, który na zawsze zmieni podejście do klasycznej kanapki na słodko. Idealna konsystencja i najwyższa jakość owoców, z jakich został wytworzony ten dżem to niewątpliwe zalety, jednak nawet one bledną przy niezwykłym smaku tego produktu. Połączenie świeżości limonki ze […]
Aktualności
17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych. Marka Soplica – ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60%. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica. Na potrzeby kampanii „Bój o słój” stworzono specjalną […]
Delecta wprowadza do oferty nowe ciasto w linii Duża Blacha. Kremówka to kompletny produkt do samodzielnego wypieku, jedyne na rynku tego rodzaju ciasto, z delikatnym kremem budyniowym i dodatkową warstwą bitej śmietany. Porcja na dużą blachę pozwala uzyskać aż 20 pojedynczych kremówek. Kremówka Duża Blacha Delecta jest produktem wygodnym i szybkim w przygotowaniu. Należy dodać tylko podstawowe składniki – mleko, margarynę, jaja i śmietankę, by otrzymać delikatny krem budyniowy (z dodatkiem zaledwie100 g tłuszczu), dwie warstwy puszystego biszkoptu […]
Koniec lata nie oznacza końca sezonu na pomidory w kuchni. Nawet, jeśli pod ręką brakuje świeżych warzyw, z powodzeniem posłużyć się można jednym z najbardziej popularnych produktów włoskiej marki Valfrutta – Krojonymi pomidorami w puszce. Dystrybuowane przez firmę Index Food, przekonają swym aromatem nawet najbardziej wytrawnych smakoszy. Pomidory Valfrutta Pomidory Valfrutta krojone są w kostkę, pozbawiane skórki i częściowo nasion. Konfekcjonowane tuż po zbiorach, zachowują pełny smak dojrzałych w słońcu warzyw. 400-gramowa puszka zawiera 75% […]
W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad” marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25” oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od początku września br. Rozpoczęcie współpracy Pepsi z Michaelem Jacksonem przebiegło równolegle z wydaniem jednej z jego najpopularniejszych płyt – „Bad”. Globalna kampania marki Pepsi wraz z Estate of Michael Jackson […]
Od września baton LION ma ulepszoną recepturę i odświeżone opakowanie, dzięki czemu jest teraz bardziej chrupiący, a jego wygląd stał się bardziej drapieżny. Nowy super kruchy wafelek przełożony kremem, oblany ciągnącym się karmelem i obsypany jeszcze bardziej chrupiącymi płatkami pszennymi sprawia, że masz na niego naprawdę wielką ochotę. Nowe opakowanie batona LION jest bardziej drapieżne. Większa grafika lwa sprawia, że wygląd jest bardziej agresywny i przyciąga wzrok. Hasło umieszczone na opakowaniu nie pozostawia wątpliwości – […]
Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Będzie to jednocześnie pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu. Spoty telewizyjne w kampanii nowego modelu Mercedesa, wykorzystywać będą technologię rozpoznawania dźwięku, tzw. voice recognition. Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa Klasy A na ekranie smartfona lub tabletu. Z poziomu strony, użytkownicy będą mieli m.in. możliwość zapoznania się […]
Kawa NESCAFÉ Sensazione Creme dostępna jest w nowym formacie – saszetce o gramaturze 75 g. Opakowanie jest lekkie, dzięki czemu można je włożyć do torebki i zabrać ze sobą np. do pracy. Kawę NESCAFÉ Sensazione Creme można pić o każdej porze dnia, zarówno podczas leniwego poranka, przerwy w pracy, jak również wieczornych pogaduszek z przyjaciółkami. Teraz, dzięki nowemu, wygodnemu opakowaniu, można cieszyć się smakiem ulubionej kawy NESCAFÉ Sensazione Creme zawsze, gdy przyjdzie na to ochota, […]
Redakcja Przeglądu Handlowego kontynuuje rozpoczętą w lipcu akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Dnia 13 września br. postanowiliśmy sprawdzić nasz rodzimy Olsztyn, a w nim dwa supermarkety: Carrefour oraz Real. Raport podobnie jak w poprzednim zestawieniu uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. W obydwu sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Zdjęcie dołączone do raportu obrazuje ceny poszczególnych produktów w każdym z badanych sklepów. Mniej za nasze zakupy zapłacilibyśmy w Realu, gdzie […]
Szynka, ser żółty, sałata, ogórek, pasztet i tak w kółko… smacznie ale ciągle tak samo! Jeżeli masz ochotę na małą odmianę i przełamanie codziennej kulinarnej nudy spróbuj specjału kuchni Bliskiego Wschodu – HUMMUSU marki Primavika! Znana z prozdrowotnego stylu firma Primavika, proponuje konsumentom oryginalną nowość w wyjątkowej odmianie smakowej – Hummus Oliwkowy. Dzięki charakterystycznemu aromatowi i zawartości oliwek, pasta jest prawdziwym przysmakiem, który szczególnie przypadnie do gustu amatorom orientalnych smaków. Poza swoimi niewątpliwymi walorami smakowymi, […]