Marka FRoSTA rozszerzyła ofertę produktów rybnych o kolejną linię – Filety di Gusto. Filety spakowane w innowacyjną folię gotową do pieczenia charakteryzuje szybkość i wygoda przygotowania. Produkty są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od października br. Filety di Gusto, są dostępne w dwóch wariantach smakowych. Filet di Gusto z sosem koperkowym to dwa delikatne filety z mintaja w aromatycznym sosie ze świeżo zamrożonego i posiekanego koperku z dodatkiem masła. Natomiast, Filet di Gusto […]
Aktualności
Głęboki smak i moc witamin – oto kwintesencja apetycznej kompozycji „Chrzanu tradycyjnego”, nowego produktu MOSSO. Na bazie oryginalnych receptur i ekologicznych składników powstał produkt zdolny nie tylko zadowolić wyszukane gusta admiratorów dobrej kuchni, lecz także zadbać o ich zdrowie. Czasami nie warto wymyślać przepisów od nowa. Wystarczy sięgnąć do skarbnicy wiedzy naszych dziadków. Tak stworzyliśmy produkt, który nawiązuje do wyśmienitych staropolskich tradycji, ale również dostarcza organizmowi cennych składników. – mówi Tomasz Kwaśniewski, manager MOSSO. „Chrzan […]
Kamyczki Bonna to nowość w portfolio produktów marki Bonna. Kamyczki są doskonałym pomysłem na małą, słodką przekąskę w chwilach wzmożonego zapotrzebowania na energię. Kamyczki Bonna to doskonałe do chrupania pyszne orzeszki arachidowe w glazurowanej i słodkiej polewie. Kolorowe nadziewane drażetki ucieszą nie tylko dorosłych miłośników łakoci, ale też dzieci. W przeciwieństwie do wielu innych słodyczy nie brudzą rąk i otoczenia np. ubrania i tapicerki w samochodzie, co na pewno ucieszy rodziców. Warto podkreślić, że orzechy […]
Marka Gellwe rozszerzyła portfolio galaretek o nowy, oryginalny smak. Po raz pierwszy na polskim rynku pojawiła się GALARETKA MULTIWITAMINA, wzbogacona o witaminę C, B12 i kwas foliowy. Wspaniały, niepowtarzalny smak sprawi, że galaretka przypadnie do gustu wielbicielom produktów tej marki. Wybór nowego wariantu galaretki nie jest przypadkowy. Multiwitamina jest bowiem jednym z najpopularniejszych smaków na rynku soków i napojów. Receptura nowej GALARETKI MULTIWITAMINA została przygotowana z najwyższej jakości surowców. Oprócz niepowtarzalnych walorów smakowych oraz wspaniałego koloru, […]
Znana i ceniona na rynku marka Owocowa Rozkosz wprowadziła do swojej oferty kolejną, niezwykle ciekawą nowość! Oryginalny w smaku, niskosłodzony Dżem z fig właśnie zasilił popularną i bogatą linię niskosłodzonych dżemów tej marki. Nowy DŻEM Z FIG Owocowa Rozkosz przygotowany został ze starannie wyselekcjonowanych i dobranych w odpowiednich proporcjach owoców. Niespotykana nowość marki Owocowa Rozkosz, dzięki swojej oryginalnej recepturze oraz słodziutkim, egzotycznym figom – gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe, które z pewnością sprawią ogromną przyjemność każdemu […]
FRUGO powraca w nowym, lodowym wydaniu! Po sukcesie żelek oraz sorbetów nadszedł czas FRUGO lodów. Mroźna wersja orzeźwiającego FRUGO dostępna jest w czterech soczystych kolorach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Lody sprzedawane są we FRUGOpakach, zawierających cztery kubeczki po 130 ml. Znaleźć je można w sieciach Freshmarket oraz Żabka. Lodowe wydanie FRUGO uderza w czterech energetycznych kolorach oraz smakach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Soczyste barwy zawitały również na […]
Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten kobiecy produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny. Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point) tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego […]
Lizaki, czekolady, batoniki – każda mama wie, że bez tego dziecko ze sklepu nie wyjdzie. Ale każda świadoma mama wie także, że słodycze dziecku ani jej samej nie służą. Być może warto więc poświęcić czas, żeby samemu przygotować pyszne słodkości, które dziecku nie zaszkodzą, a wręcz uzupełnią braki witamin w organizmie? A i mama będzie mogła zjeść ze smakiem i bez obaw o dodatkowe centymetry w biodrach! Nie ma chyba dziecka, które nie lubi galaretek. […]
W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30% wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów. Na bazie popularności szerokiej oferty wysokojakościowych win francuskich, która zadebiutowała w Lidlu 1 października br., kolej na wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. Już w najbliższy poniedziałek, 22 października, w […]
Valfrutta to włoska marka, produkująca najwyższej jakości przetwory owocowe i warzywne. Jej specjalnością jednak jest dostarczanie na śródziemnomorskie stoły wyrobów z pomidorów. Powoli dojrzewające w łagodnym słońcu Italii, warzywa te posiadają niepowtarzalny smak oraz wiele wartości odżywczych i witamin. Dzisiaj Valfrutta proponuje Krojone pomidory z czosnkiem, bazylią lub z ziołami. W każdej z puszek zamknięte zostały pokrojone w kostkę i pozbawione skórki pomidory odmiany okrągłej, stanowiące aż 75% całej zawartości opakowania. Reszta to gęsty, naturalny […]