Kuchnie całego świata skrywają własne receptury doprawiania ryżu. Dzięki nim zwykły ryż nabiera często zupełnie nowego, a nawet zaskakującego aromatu. Ryż można na przykład podawać z ostrymi przyprawami, słodko – kwaśnym sosem, czy też słodkimi rodzynkami. Firma Krawpak proponuje z kolei Ryż z warzywami – zaskakującą w smaku, zdrową i ułatwiającą przyrządzenie ciekawych potraw -nowość kulinarną. Ryż z bukietem warzyw: marchewką, pietruszką, selerem oraz porem, w opakowaniu, w którym znajdują się 2 saszetki 125 gramowe – […]
Aktualności
Hellena zmieniła opakowania linii napojów gazowanych. Teraz owocowe smaki: Lime, Orange i Lemon wyróżniają się na sklepowej półce oraz zachęcają do zakupu designerskimi etykietami. Marka Hellena odświeżyła linię napojów gazowanych. Efektem liftingu etykiet jest bardziej kolorowa, nowoczesna i młodzieżowa odsłona produktów. Wizualizacja owocu w centralnej części etykiety nawiązuje do poprzednich opakowań. Wprowadzono anglojęzyczne nazwy napojów: Lime, Orange, Lemon, będące jednocześnie czytelną komunikacją wariantów smakowych. Napoje gazowane Hellena są dostępne w butelkach 1,25 L, o kształcie […]
W najbliższą sobotę (15 grudnia) odbędzie się oficjalne otwarcie pierwszego w Warszawie pasażu handlowego Czerwona Torebka. Obiekt zlokalizowany jest na Białołęce, przy skrzyżowaniu ulic Głębockiej z Magiczną. Jest to pierwsza inwestycja w województwie mazowieckim, będąca jednocześnie największą spośród dotychczasowych pod szyldem Czerwonej Torebki. Pasaż w Warszawie składa się z 31 modułów, a jego powierzchnia użytkowa wynosi 1772 mkw. Dla klientów udostępniono 116 bezpłatnych miejsc parkingowych. Wśród najemców Czerwonej Torebki w Warszawie znaleźli się sklep mięsny Zakładu […]
Grzechometr BLACK to najnowsza, grzeszna akcja konsumencka dla fanów marki BLACK na Facebooku. Specjalna aplikacja dla GRZESZNIKÓW na fanpage’u BLACK Energy Drink to jedyne miejsce, gdzie internauci bezkarnie mogą zrobić… rachunek sumienia. Atrakcyjność nagrody uzależniona jest od stopnia „grzeszności” ujawnianych sekretów. Specjalna aplikacja rusza już 14 grudnia i do końca stycznia będzie wyłaniać największych GRZESZNIKÓW. Jakie grzechy popełniliście w tym roku? Jakie nieprzyzwoite uczynki macie na sumieniu? Zadaniem internautów jest udzielanie odpowiedzi na prowokacyjne pytania zadawane […]
Według GFK Polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz wafelki, lizaki i cukierki. Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają. Czekolada Jesień i zima to okres szczególnie dobry dla producentów wyrobów czekoladowych, które cieszą się większym zainteresowaniem konsumentów […]
Decydując się na rozpoczęcie biznesu w formie franczyzy, można skorzystać z wielu ofert współpracy dostępnych na rynku. Wybierać można spośród salonów prasowych, mobilnych punktów gastronomicznych, kawiarni czy sklepów. Na jakie pytania warto sobie jednak odpowiedzieć wybierając profil działalności franczyzowej? Zdecydować się na sprzedaż prasy czy na przykład otworzenie kawiarni? W zależności od wybranej opcji profilu franczyzy, przedsiębiorca powinien spełnić określone kryteria, by móc rozpocząć działalność franczyzową. Warto, by wybrany profil działalności był dopasowany do możliwości […]
Halina oferuje wszystkim konsumentom sycące, cenne źródło składników odżywczych i mineralnych, które uzupełnia ich niedobory w diecie. Groch Łuskany Cały stanowi istotny element tradycyjnych potraw polskiej kuchni – zwłaszcza w okresie bożonarodzeniowym. Groch Łuskany Cały marki Halina powstaje w wyniku oczyszczenia z łuski ziarna grochu. Jest bogaty w białko roślinne, błonnik pokarmowy oraz węglowodany. Zawiera witaminy z grupy B, makro- i makroelementy: żelazo oraz magnez. Dieta wzbogacona o warzywa grochu wspomaga przemianę cukrów i obniża […]
Lawinowo rośnie rynek zdrowej żywności w Polsce. Rocznie sprzedaż ekologicznych produktów zwiększa się o ponad 20 proc. Do 2015 roku rynek będzie wart 700 mln zł, wobec obecnych 450 mln zł. Rynek zdrowej żywności jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce. Tak wynika z danych Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno–Spożywczych. Badania TNS dla Organic Farma Zdrowia wskazują, że już ponad milion Polaków (4 proc.) regularnie kupuje żywność organiczną, a 26 proc. zaopatruje się w […]
W Lutczy, Pustyni i Ropczycach uruchomiono na początku grudnia nowe sklepy SPAR. Wszystkie placówki mają powierzchnię przekraczającą 200 metrów kwadratowych i należą do formatu SPAR Supermarket. W otwartych sklepach klienci znajdą pełen asortyment produktów na stoiskach owocowo – warzywnym, nabiałowym, mięsno – wędliniarskim, cukierniczo – piekarniczym, monopolowym i chemiczno – kosmetycznym. Wszyscy pracownicy nowo otwartych sklepów przeszli specjalistyczne szkolenia. Nawet doświadczony handlowiec musi sobie przyswoić standardy wypracowane przez sieć. – mówi Beata Boguta, odpowiedzialna za […]
Jedna z największych współczesnych gwiazd muzyki pop po raz kolejny nawiązała współpracę z Pepsi. Już na początku 2013 roku Beyoncé wystąpi w globalnej reklamie „Live for Now”, jednak artystka została nie tylko oficjalną twarzą kampanii marketingowej marki. Projekt bazuje przede wszystkim na partnerstwie i wspólnym kreowaniu innowacyjnych sposobów zaangażowania fanów muzyki i konsumentów. Warszawa, 11 grudnia 2012 – Pepsi nawiązała współpracę z niekwestionowaną ikoną muzyki pop – Beyoncé. Sławna na całym świecie piosenkarka i autorka […]