Jak przekonać klienta do sięgnięcia po pojawiające się nowości na rynku rybnym? Czego poszukują konsumenci, którzy stawiają na rybę? Firma Global Fish ma na to odpowiedź. Świeża, doskonałej jakości ryba z rodzimej hodowli. Z badania polskiego rynku rybnego przeprowadzonego w 2012 r. przez TNS OBOP wynika, że aż 80 proc. Polaków deklaruje, że przy zakupie ryb wyboru dokonuje przede wszystkim ze względu na świeżość (63 proc.) i cenę (51 proc.) produktu. Badania pokazują też, że […]
Aktualności
Razem można więcej! Po raz kolejny udowodniła to sieć Lidl grając wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Zbiórka w sklepach sieci rozpoczęła się 7 stycznia i trwała przez cały tydzień poprzedzający 21. Finał WOŚP. Dzięki otwartym sercom Klientów, zaangażowaniu Pracowników oraz wsparciu firmy Lidl, podczas tegorocznej zbiórki zebrano aż 1 700 000 zł, co zwiększa ogólną kwotę przekazaną przez Lidl na konto Fundacji WOŚP do 5 600 000 zł. Środki zebrane podczas 21. Finału zostaną […]
Szkocka whisky William Lawson’s szturmem zdobywa polski rynek. Specjalnie dla wciąż rosnącej grupy miłośników jej smaku, marka przygotowała wyjątkowe Gift Boxy. Okolicznościowe opakowania są kolejnym odważnym i bezkompromisowym elementem akcji promocyjnej whisky, tożsamej z filozofią tego niezwykłego trunku. No Rules, Great Scotch Whisky William Lawson’s od początku swojego istnienia dała się poznać konsumentom jako marka łamiąca konwenanse i stereotypy. Bezpretensjonalną filozofię marki wyrażają jej działania promocyjne. Wśród Internautów na całym świecie prawdziwą furorę zrobił spot, […]
14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego. W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz […]
Zielone pesto na bazie bazylii i orzeszków piniowych wpisało się już w kulinarne przyzwyczajenia Polaków. Nadszedł czas na zmiany – marka Svanso na nasz rynek wprowadziła właśnie nowość – Pesto Pepperfruits, niewiarygodnie smaczne Pesto z czerwonej papryki. Wyrazisty smak papryki w połączeniu z łagodną, lekko słodkawą ricottą tworzą doskonały kuchenny duet, otwarty na kulinarne eksperymenty. Pesto Pepperfruits wykorzystywać można zarówno na ciepło, jak i na zimno. Doskonale komponuje się, rzecz jasna, z wszelkiego rodzaju makaronami […]
Projektant Mariusz Przybylski ceniony jest za nowoczesny, innowacyjny i odważny styl. Marka Martini zaś za celebrowanie każdej chwili oraz afirmację życia. Szczęście nie bierze się bowiem z przypadku, tylko z odpowiedniej wobec niego postawy. Od grudnia 2012 r. Przybylski i Martini wspólnie zachęcają do wzięcia życia w swoje ręce i wygrania, między innymi podwójnych zaproszeń na pokaz nowej kolekcji projektanta na sezon wiosna/lato 2013, który odbędzie się 31 stycznia 2012 roku. Doborowe towarzystwo Martini nawiązało współpracę […]
Święta za nami a nasze lodówki wypełnione są po brzegi świątecznymi przysmakami. Aby jedzenie na dłużej zachowało swoją świeżość a zapachy w lodówce nie mieszały się ze sobą i nie wydostawały na zewnątrz urządzenia, wystarczy je odpowiednio zapakować. To właśnie od sposobu w jaki przechowujemy żywność – zarówno półprodukty jak i gotowe potrawy – zależy czy zachowa ona swój smak, aromat i świeżość. Aby właściwie przechowywać potrawy i dania w lodówce powinniśmy mieć w domu […]
Wszystkim koneserom zdecydowanych aromatów, którzy cenią jednocześnie nie tylko zdrowe potrawy, ale także ekologiczne dodatki, marka Primaeco proponuje Ketchup Pikantny Bio. Jest on przygotowany z najlepszej klasy pomidorów, hodowanych w naturalnych warunkach, bez użycia sztucznych nawozów, oprysków czy też środków przyspieszających wzrost. Dodatkowo Certyfikaty EKO 2012/2013 dają pewność, że warzywa, składające się na Ketchup Pikantny Bio nie zostały poddawane modyfikacjom genetycznym, lecz są bogate w cenne składniki mineralne, witaminy i łatwo przyswajalne węglowodany. Rolnictwo ekologiczne pozwala […]
„Błyszczeć” – to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem. W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku – to aż 22 tygodnie – odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna […]
8 stycznia 2013 roku spółka Colian S.A., podpisała przedwstępną umowę nabycia pakietu kontrolnego „FC Solidarność – rok założenia 1952” sp. z o.o. (FC Solidarność) od Spółdzielni Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” wraz ze zobowiązaniem do nabycia wszystkich pozostałych udziałów FC Solidarność od osób fizycznych. Colian Sweet, spółka zależna Coliana, zawarła ze Spółdzielnią Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” umowę sprzedaży 21.830 udziałów (77,4 proc.) udziałów Firmy Cukierniczej „Solidarność”. Cena sprzedaży za jeden udział będzie wynosiła 7.446,54 zł, a […]