Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Czerwona Torebka sprzedaje swoje lokale – 8% zwrotu inwestycji

Czerwona Torebka

Tym,  którzy poszukują bezpiecznej i atrakcyjnej formy inwestowania kapitału, firma  Czerwona Torebka proponuje zakup lokali handlowych i usługowych.  Wszystko w ramach dynamicznie rosnącej platformy handlu detalicznego jaką są pasaże handlowe funkcjonujące pod tą samą nazwą. Nowy produkt inwestycyjny oferowany przez Czerwoną Torebkę, to nie tylko alternatywa dla lokat bankowych, obligacji czy  nieruchomości mieszkaniowych pod wynajem, ale  również dobry sposób na nabycie dochodowej nieruchomości komercyjnej.  Spółka zapewnia roczną stopę zwrotu na poziomie 8 % przez okres […]

Mediterana marki Rolnik

Papryka czereśniowa z serem 314ml

Marka ROLNIK wprowadza na rynek nową linię produktów marki PREMIUM „Mediterana”. Udoskonalona linia ekskluzywnych specjałów, jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy poszukują produktów o prawdziwym śródziemnomorskim aromacie i rodowodzie. Przy tworzeniu tej linii producent postanowił wykorzystać swoje doświadczenie oraz znajomość rynku krajów basenu Morza Śródziemnego w poszukiwaniu nowych smaków. Produkty marki ROLNIK to jedyne na rynku artykuły premium, które oferują produkty pochodzące prosto z Macedonii, Grecji, Włoch i Hiszpanii w przystępnej cenie. Kwintesencją nowej linii […]

Gram z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy – Ekskluzywny wywiad z Mikiem Tysonem, ambasadorem Black Energy Drink

FoodCare Mike Tyson Gramy z WOŚP

Co sprawiło, że zdecydowałeś się wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy? Mike Tyson: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowe przedsięwzięcie na skalę międzynarodową. Zaintrygował mnie fakt, że jest to ogólnokrajowy ruch w całości poświęcony kwestiom zdrowotnym i ratowaniu życia. Miliony złotych zebrane każdego roku, ogromne ilości sprzętu medycznego, tysiące wolontariuszy i jeden mężczyzna zarządzający imprezą od ponad 20 lat – to jest niezwykłe i każdy Polak powinien być dumny, że ma możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu. […]

Oryginalne włoskie Pomidory Suszone z Cebulą marki Ponti

Pomidory suszone z cebulą Ponti

Firma Index Food – dystrybutor produktów kuchni śródziemnomorskiej, wprowadził na polski rynek nowość należącą do portfolio włoskiej marki PONTI. Są to wyśmienite, suszone na słońcu pomidory wzbogacone cebulką, zanurzone w aromatycznym oleju słonecznikowym, które z pewnością podbiją serca i podniebienia zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych pań domu. Pomidory suszone to typowa  przystawka kuchni śródziemnomorskiej. Tradycyjnie suszone na gorącym włoskim słońcu zachowują wyjątkowy smak i aromat. Doświadczenie i długoletnia tradycja marki Ponti sprawiły, że pomidory suszone […]

W górach grzeje Soplica

W górach grzeje Soplica

Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek i wódki Soplica to propozycja marki na spędzenie wieczorów po nartach m. in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej i Krynicy Zdroju. W akcji Soplicy bierze udział ponad 50 najlepszych karczm, restauracji, pubów i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, kamizelki dla obsługi czy kieliszki wraz ze […]

LD Holding informatyzuje kolejne sklepy

Sieć 34 Livio eLDe

LD Holding, operator sieci handlowych pod nazwą eLDe, Sieć 34 i Livio, na lata 2013-2014 zaplanował informatyzację sklepów franczyzowych, mającą na celu usprawnienie działania sieci. Rok 2012 spółka zakończyła z liczbą 300 zinformatyzowanych sklepów – w latach 2013-2014 informatyzacja obejmie kolejnych 350 sklepów. Koszt tego etapu inwestycji wyniesie około 3 milionów złotych. Projekt informatyzacji w latach 2013-2014 roku jest kontynuacją rozpoczętej w 2011 integracji informatycznej w jeden system informacji (ERP) całego LD Holding. Integracja miała […]

Grey Goose w czołówce najpopularniejszych wódek świata

Grey Goose

Francuska wódka Grey Goose zajęła drugie miejsce w rankingu najbardziej popularnych wódek świata przeprowadzonym dla magazynu „Drinks International”. Ankietę wśród 100 czołowych barów świata zrealizowała firma Leslie Henry Marketing & Research. Grey Goose podąża za trendami Badanie miało za zadanie wykazać jakie obecnie panują trendy wśród barowych i klubowych konsumentów na całym świecie. W ankiecie wzięli udział barmani z największych miast – od  Melbourne, przez Budapeszt i Edynburg, po Singapur. Pytano ich m.in. o to, […]

Ekologiczny Dżem kremowy truskawkowy niskosłodzony

Dżem kremowy truskawkowy niskosłodzony Svanso

SVANSØ – duńska marka, dystrybuowana w Polsce przez firmę Scandic Food, wprowadza na polski rynek niespotykaną dotąd nowość. Jest to unikatowy dżem o konsystencji kremu. Pozbawiony kawałków, rozkosznie aksamitny oraz gładki. Ekologiczny Dżem-Krem z truskawek SVANSØ posiada doskonały smak dojrzałych owoców, z których został stworzony. Lekki jak piórko krem charakteryzuje się  jedwabistą konsystencją, wyważoną spoistością oraz – oczywiście – naturalnym, bogatym smakiem, przywodzącym na myśl sielskie, czyste ogrody pełne czerwcowych plonów. Poza oczywistym przeznaczeniem Dżemu-kremu […]

Kasza Gryczana Prażona marki Halina – złocisto-brązowa inspiracja kulinarna

Kasza Gryczana Prażona Halina

Marka Halina oferuje konsumentom Kaszę Gryczaną Prażoną – wyjątkowo smaczny, z natury bezglutenowy oraz bogaty w witaminy i minerały produkt, który pozwala przygotować aromatyczne potrawy na wiele sposobów, dając w kuchni natchnienie miłośnikom zdrowego i zarazem szybkiego gotowania. Kasza Gryczana Prażona marki Halina to wysokiej jakości kasza produkowana z najwyższej jakości gryki. Można ją spożywać zarówno jako samodzielny posiłek, jak i dodatek do gorących dań mięsnych – schabu, wołowiny czy drobiu. To również doskonała baza […]

Restauratorzy kupują produkty BeefMaster

BeefMaster

Marka BeefMaster oferująca najwyższej jakości wołowinę – mimo,  iż dopiero kilka miesięcy temu  pojawiła się na półkach w kilku sieciach handlowych w kraju – cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród indywidualnych konsumentów, ale także  wśród restauratorów. Zainteresowanie restauratorów produktami BeefMaster wynika z dwóch aspektów. Pierwszym jest doskonałej jakości mięso wołowe. Drugim fakt, iż produkty są porcjowane stało-wagowo i bez wielu dodatkowych czynności mogą byś szybko przyrządzone. Jedno opakowanie 500 gramowe zawiera dwie porcje mięsa o […]