Tym, którzy poszukują bezpiecznej i atrakcyjnej formy inwestowania kapitału, firma Czerwona Torebka proponuje zakup lokali handlowych i usługowych. Wszystko w ramach dynamicznie rosnącej platformy handlu detalicznego jaką są pasaże handlowe funkcjonujące pod tą samą nazwą. Nowy produkt inwestycyjny oferowany przez Czerwoną Torebkę, to nie tylko alternatywa dla lokat bankowych, obligacji czy nieruchomości mieszkaniowych pod wynajem, ale również dobry sposób na nabycie dochodowej nieruchomości komercyjnej. Spółka zapewnia roczną stopę zwrotu na poziomie 8 % przez okres […]
Aktualności
Marka ROLNIK wprowadza na rynek nową linię produktów marki PREMIUM „Mediterana”. Udoskonalona linia ekskluzywnych specjałów, jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy poszukują produktów o prawdziwym śródziemnomorskim aromacie i rodowodzie. Przy tworzeniu tej linii producent postanowił wykorzystać swoje doświadczenie oraz znajomość rynku krajów basenu Morza Śródziemnego w poszukiwaniu nowych smaków. Produkty marki ROLNIK to jedyne na rynku artykuły premium, które oferują produkty pochodzące prosto z Macedonii, Grecji, Włoch i Hiszpanii w przystępnej cenie. Kwintesencją nowej linii […]
Co sprawiło, że zdecydowałeś się wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy? Mike Tyson: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowe przedsięwzięcie na skalę międzynarodową. Zaintrygował mnie fakt, że jest to ogólnokrajowy ruch w całości poświęcony kwestiom zdrowotnym i ratowaniu życia. Miliony złotych zebrane każdego roku, ogromne ilości sprzętu medycznego, tysiące wolontariuszy i jeden mężczyzna zarządzający imprezą od ponad 20 lat – to jest niezwykłe i każdy Polak powinien być dumny, że ma możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu. […]
Firma Index Food – dystrybutor produktów kuchni śródziemnomorskiej, wprowadził na polski rynek nowość należącą do portfolio włoskiej marki PONTI. Są to wyśmienite, suszone na słońcu pomidory wzbogacone cebulką, zanurzone w aromatycznym oleju słonecznikowym, które z pewnością podbiją serca i podniebienia zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych pań domu. Pomidory suszone to typowa przystawka kuchni śródziemnomorskiej. Tradycyjnie suszone na gorącym włoskim słońcu zachowują wyjątkowy smak i aromat. Doświadczenie i długoletnia tradycja marki Ponti sprawiły, że pomidory suszone […]
Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek i wódki Soplica to propozycja marki na spędzenie wieczorów po nartach m. in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej i Krynicy Zdroju. W akcji Soplicy bierze udział ponad 50 najlepszych karczm, restauracji, pubów i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, kamizelki dla obsługi czy kieliszki wraz ze […]
LD Holding, operator sieci handlowych pod nazwą eLDe, Sieć 34 i Livio, na lata 2013-2014 zaplanował informatyzację sklepów franczyzowych, mającą na celu usprawnienie działania sieci. Rok 2012 spółka zakończyła z liczbą 300 zinformatyzowanych sklepów – w latach 2013-2014 informatyzacja obejmie kolejnych 350 sklepów. Koszt tego etapu inwestycji wyniesie około 3 milionów złotych. Projekt informatyzacji w latach 2013-2014 roku jest kontynuacją rozpoczętej w 2011 integracji informatycznej w jeden system informacji (ERP) całego LD Holding. Integracja miała […]
Francuska wódka Grey Goose zajęła drugie miejsce w rankingu najbardziej popularnych wódek świata przeprowadzonym dla magazynu „Drinks International”. Ankietę wśród 100 czołowych barów świata zrealizowała firma Leslie Henry Marketing & Research. Grey Goose podąża za trendami Badanie miało za zadanie wykazać jakie obecnie panują trendy wśród barowych i klubowych konsumentów na całym świecie. W ankiecie wzięli udział barmani z największych miast – od Melbourne, przez Budapeszt i Edynburg, po Singapur. Pytano ich m.in. o to, […]
SVANSØ – duńska marka, dystrybuowana w Polsce przez firmę Scandic Food, wprowadza na polski rynek niespotykaną dotąd nowość. Jest to unikatowy dżem o konsystencji kremu. Pozbawiony kawałków, rozkosznie aksamitny oraz gładki. Ekologiczny Dżem-Krem z truskawek SVANSØ posiada doskonały smak dojrzałych owoców, z których został stworzony. Lekki jak piórko krem charakteryzuje się jedwabistą konsystencją, wyważoną spoistością oraz – oczywiście – naturalnym, bogatym smakiem, przywodzącym na myśl sielskie, czyste ogrody pełne czerwcowych plonów. Poza oczywistym przeznaczeniem Dżemu-kremu […]
Marka Halina oferuje konsumentom Kaszę Gryczaną Prażoną – wyjątkowo smaczny, z natury bezglutenowy oraz bogaty w witaminy i minerały produkt, który pozwala przygotować aromatyczne potrawy na wiele sposobów, dając w kuchni natchnienie miłośnikom zdrowego i zarazem szybkiego gotowania. Kasza Gryczana Prażona marki Halina to wysokiej jakości kasza produkowana z najwyższej jakości gryki. Można ją spożywać zarówno jako samodzielny posiłek, jak i dodatek do gorących dań mięsnych – schabu, wołowiny czy drobiu. To również doskonała baza […]
Marka BeefMaster oferująca najwyższej jakości wołowinę – mimo, iż dopiero kilka miesięcy temu pojawiła się na półkach w kilku sieciach handlowych w kraju – cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród indywidualnych konsumentów, ale także wśród restauratorów. Zainteresowanie restauratorów produktami BeefMaster wynika z dwóch aspektów. Pierwszym jest doskonałej jakości mięso wołowe. Drugim fakt, iż produkty są porcjowane stało-wagowo i bez wielu dodatkowych czynności mogą byś szybko przyrządzone. Jedno opakowanie 500 gramowe zawiera dwie porcje mięsa o […]