Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Słodki Wawel na uroczyste chwile Pierwszej Komunii Świętej

Słodki Wawel na Komunię Świętą

Aby odpowiednio celebrować Pierwszą Komunię Świętą warto pamiętać o wyjątkowości tej uroczystości. Wybierając prezent dla uczestników i najbliższych pamiętajmy, by nie tylko utrwalił on podniosłe chwile, ale także wyrażał szacunek dla młodej osoby obchodzącej swoje święto. Taką właśnie rolę pełnią okolicznościowe zestawy słodyczy z Wawelu. Pierwsza Komunia Święta to dla dziecka niezwykłe, pełne emocji przeżycie. Również każdy z nas ma swoje własne wspomnienia, do których czasem wraca. Starsze osoby pamiętają smak kakao pitego w zakrystii. […]

Meksyk w 10 minut – Mexican Chicken marki FRoSTA

FRoSTA Mexican Chicken

FRoSTA zaprasza konsumentów w kulinarną podróż do Meksyku. Przygodę warto rozpocząć od Mexican Chicken, dania oddającego charakter i specyfikę meksykańskiej kuchni. Kuchnia meksykańska to różnorodność smaków i barw. Jej podstawą są warzywa (wiele różnych gatunków fasoli i papryk), mięsa, pikantne sosy oraz wyraziste przyprawy. Głównym składnikiem, który nadaje specyficzny smak meksykańskim potrawom, jest papryczka chili, występująca również w daniu Mexican Chicken marki FRoSTA. Mexican Chicken to kompozycja przygotowana według oryginalnej receptury. Stanowi połączenie soczystego mięsa […]

„Miłość z piekarnika” – Margaryna Palma firmy Bielmar w miniserialu (wideo)

Milosc z piekarnika - Bielmar

Spółka Bielmar stawia na komunikację z młodszym odbiorcą. Na potrzeby działań w Internecie i w mediach społecznościowych, zaplanowanych dla margaryny Palma z Murzynkiem, przygotowano miniserial kulinarny pod tytułem „Miłość z piekarnika”. Pierwszy odcinek, czyli „Pomarańczowo-migdałowe święta”, można już zobaczyć na kanale Bielmaru na You Tube oraz na stronie www.wypiekiudane.pl Sympatyczna para – on nieco cyniczny, ona rzeczowa i zdeterminowana, by na rodzinnym spotkaniu zabłysnąć własnoręcznie upieczonym mazurkiem – to bohaterowie nowego miniserialu kulinarnego, zrealizowanego przez Innovations Crazy Mouse […]

Fabryka Cukierków „Pszczółka” otwiera się na nowy segment rynku

Choco Nuts Pszczółka

Już nie tylko karmelki są domeną Fabryki Cukierków „Pszczółka” z Lublina. Firma postanowiła rozpocząć produkcję bakalii oblewanych czekoladą. Na sklepowe półki w ostatnim czasie trafił nowy produkt  – „Choco Nuts”, czyli orzechy laskowe w mlecznej czekoladzie. Po sukcesie naszych produktów czekoladowych, postanowiliśmy zainwestować w nowy segment rynku. Jestem przekonany, że orzechy w czekoladzie posmakują naszym dotychczasowym klientom, ale liczymy też, że przyciągniemy nimi nowych odbiorców. – mówi Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”. […]

Mokate znów zwiększyła sprzedaż herbat

Teresa Mokrysz

W ciągu ostatnich 12 miesięcy polskie sklepy sprzedały około 21 tys. ton herbaty nierozpuszczalnej o wartości ok. 1,25 mld PLN. W porównaniu z 2011 rokiem sprzedaż wzrosła o 1,6%. Mokate z udziałami 11% umocniło swoją pozycję, jako wicelider kategorii, pozostając jednocześnie jedyną firmą w gronie 6 największych producentów, która według najnowszych danych pochodzących z badań rynkowych prowadzonych przez Nielsena zanotowała wzrost sprzedaży. Produkty Mokate S.A. w Ustroniu niezmiennie wysoko lokują się wśród herbacianych brandów, przy […]

Praktikomania – Szał wielkich okazji w marketach Praktiker

Praktikomania

Plafon przypominający UFO, zlew w roli ekskluzywnego basenu, kabina prysznicowa zacumowana niczym jacht – czyli produkty z marketów Praktiker ruszają na podbój polskich miast! A wszystko w ramach kampanii reklamowej „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”, która potrwa do 30. marca br. Długo oczekiwana i dobrze znana Klientom kampania powraca w wyjątkowo niekonwencjonalnej odsłonie pod hasłem: „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”. Kreacja reklam opiera się na oryginalnym koncepcie out of the box: pokazania produktów z oferty […]

Napój energetyczny N’GINE w nowej odsłonie

Ngine

Emocje związane z kolejnym sezonem Formuły 1 sięgają zenitu, do jego rozpoczęcia pozostało zaledwie kilka dni. Dla wszystkich pasjonatów sportów motorowych firma FoodCare przygotowała niespodziankę, wprowadzając na rynek zupełnie nową odsłonę napoju energetycznego N’GINE. Charakterystyczny niebieski kolor, odmienione, bardziej wyraziste logo oraz unikalna „wyścigowa” szachownica – to elementy tworzące pełen sportowego charakteru N’GINE! Marka N’GINE wraz z początkiem nowego sezonu Formuły 1 wkracza na sklepowe półki pełna sportowej energii i rajdowego charakteru. Nowa odsłona N’GINE […]

Kawa Chi-Cafe – zdrowa alternatywa dla kawoszy

Chi Cafe classic

Czy istnieje zdrowa kawa? Taka, która nie zakwasza organizmu, nie wypłukuje cennego magnezu, a nawet go dostarcza? Tak działa nowa seria kaw Dr. Jacob’s, która zawiera błonnik wspomagający trawienie oraz wyciąg polifenoli z granatu korzystanie wpływający na serce i układ krążenia. Nowe kawy Chi-Cafe spowolniają także procesy starzenia oraz mają lepsze właściwości pobudzające. W Chinach „hara” (brzuch, centrum) uważana jest za źródło życiowej energii – Chi. Zgodnie z tym mottem komponowane są kawy z serii […]

RAPORT: W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?

W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?

W ostatnim czasie na łamach naszego serwisu coraz częściej publikujemy sondy do głosowania. Tym razem pytaliśmy naszych Czytelników o to „W której sieci handlowej najchętniej robią zakupy?” Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 lutego br. do 3 marca br. Udział w sondzie wzięło 17 największych w Polsce sieci handlowych. Zaangażowanie w oddawanie głosów przez naszych Czytelników przerosło nasze oczekiwania, gdyż w ciągu miesiąca w ankiecie oddano dokładnie 414 głosów. Uważamy, że […]

„Bakalmat” – loteria konsumencka Bakalland – zakończona sukcesem!

Rodzynki sułtańskie - Bakalland

Chcąc zachęcić konsumentów do częstszego sięgania po suszone owoce i orzechy, Bakalland przygotował specjalną loterię dla wszystkich wielbicieli bakalii. Wygrać mógł każdy, kto co najmniej raz kupił paczkę bakalii i zarejestrował paragon na dedykowanej loterii stronie internetowej. Akcja została przeprowadzona w dniach 20.11.2012 – 20.01.2013.  Mechanizm loterii opierał się na codziennym losowaniu siedmiu nagród pieniężnych, jednej nagrody raz w miesiącu i jednej nagrody głównej w wysokości 10.000 zł. W sumie nagrodzonych zostało 437 osób. Unikalne, […]