Carrefour Polska nieustannie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu otwartych zostało trzynaście nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała zaledwie miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdrojui Krakowie. Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini‑market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 m² do […]
Aktualności
Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki” emitowanym w stacji POLSAT. Serial o perypetiach współczesnych, młodych kobiet przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK – kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim. Dodatkowo stałym elementem życia tytułowych bohaterek są spotkania w „babskim gronie”, podczas których nie ma między nimi tematów tabu. Tytułowe Przyjaciółki w zabawny sposób omawiają […]
Wypracowane w ubiegłym roku obroty, wynoszące ponad 4,65 mld zł, pozwoliły Grupie Muszkieterów do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom i ogród” Bricomarché osiągnąć 9% wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Sieć ponad 3.500 sklepów, 2 900 niezależnych przedsiębiorców 130 000 pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych. Główny szyld Muszkieterów – Intermarché co roku zyskuje udziały w rynku supermarketów. W ubiegłym roku sklepy Intermarché wypracowały […]
W latach 50-tych XX wieku ludzie zaczęli żyć naprawdę szybko. Na parkiecie królował rock’n’roll, a wyobraźnię tłumów rozpalały takie gwiazdy jak Elvis Presley czy Marylin Monroe. Młodzież chętnie spotykała się, aby posłuchać ulubionej muzyki i bawić się do białego rana. Nikt nie chciał stracić ani chwili z tych niezwykłych wydarzeń! Był to także początek ery telewizji. Marka NESCAFÉ szybko zrozumiała siłę nowego medium i postanowiła połączyć ją z tym powszechnym pragnieniem wykorzystywania każdego momentu. Dlatego […]
Czy wiecie, że Daim Jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych batoników na świecie?! Taki sam od 1949 r., produkowany tylko w jednym miejscu na kuli ziemskiej Daim z powodzeniem rywalizuje o miano najbardziej znanego, szwedzkiego dobra narodowego i to nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Jaki jest baton Daim? Jedyny w swoim rodzaju! Ani to cukierek, ani czekolada. Daim wymyka się klasyfikacjom, jednak jego niezaprzeczalna jakość i wyśmienity, nieporównywalny z niczym innym smak zawsze […]
1 kwietnia br. startuje telewizyjna kampania sponsorska, wspierająca wprowadzenie na rynek innowacyjnych cukierków w czekoladzie marki Goplana Torciki. Spot sponsorski będzie towarzyszył emisji najpopularniejszych seriali w ogólnopolskich stacjach grupy TVP. Celem kampanii jest zaprezentowanie Torcików, nowych cukierków w czekoladzie marki Goplana, jedynych na rynku z oryginalnym trójwarstwowym przekrojem. Billboard sponsorski podkreśla wyjątkowe atrybuty produktu: warstwowe wnętrza, unikatowe połączenia smakowe, zróżnicowaną teksturę mas oraz szlachetną czekoladę. Ośmiosekundowe spoty prezentują Goplanę jako markę, oferującą atrakcyjny i unikalny […]
Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują prognozy? W porównaniu do rynków zagranicznych rodzime e-delikatesy mają wciąż sporo do nadrobienia. W czasie gdy Ocado, czyli największe delikatesy internetowe w Wielkiej Brytanii, wygenerowały 600 mln funtów (ok. 3 mld zł) przychodu, w Polsce wynik ten dla całej branży łącznie wyniósł zaledwie 200 […]
W miniony weekend w Jaśle miało miejsce otwarcie kolejnego sklepu pod szyldem SPAR. Placówka należąca do spółki Bać – Pol Detal jest zlokalizowana przy ulicy ul. Jana Pawła II 39 a w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Handlowej Jasło. W uroczystym otwarciu, które odbyło się w piątek wzięli udział: Prezes Grupy Kapitałowej Bać Pol – Leszek Bać, Zarząd SPAR – Wojciech Bystroń, Andrzej Figiel oraz Zarząd Bać Pol Detal – Małgorzata Puc i Roman Materna. Pojawili się również […]
Kalendarzowa wiosna już się rozpoczęła, jednak wszyscy wciąż oczekują jej faktycznego przybycia. FRUGO postanowiło przyspieszyć nadejście ciepłych dni w typowym dla siebie stylu. Już pod koniec marca w sklepach w całej Polsce pojawi się multikolorowy mix FRUGO żelek w wyjątkowej, dwukrotnie powiększonej paczce! Ile razy bałeś lub bałaś się, że twoje FRUGO wyjdzie? Od teraz nie ma takiej obawy. Pięć obłędnych kolorów zostało zamkniętych w wielkiej, dwustugramowej paczce. Zielone lulo, czarna pitahaya, czerwony granat, żółta […]
Szybko, smacznie i ciekawie. Tak można w trzech słowach określić nowy produkt firmy Lubella ‑ „Szybko z patelni”. Trzy wyśmienite, inspirujące propozycje od Lubelli pozwolą w 15 minut stworzyć dania, które zadowolą tych, którzy cenią prawdziwą, pełną smaku kuchnię makaronową. Do przygotowania wystarczy jedna patelnia. Produkt pojawi się na półkach sklepowych w marcu w cenie 4,99 zł. Lubella „Szybko z patelni” to nowość dostępna w trzech wariantach smakowych: „Pikantne Rurki”, „Świderki z pieczarkami” oraz „Świderki w szpinaku”. Każda z nich zawiera wysokiej jakości makaron […]