Wraz z początkiem czerwca SPAR Polska otworzył dwie nowe placówki – w Rzeszowie oraz w Dębowcu. Kolejne otwarcia sklepów SPAR są dowodem intensywnego rozwoju i postępującej ekspansji sieci. Sklep w Rzeszowie o powierzchni ok. 370 m² powstał w formacie Supermarket SPAR. Jest to nowa, znakomicie wyposażona placówka, w której klienci znajdą bogaty asortyment produktów spożywczych, chemicznych oraz kosmetycznych, a także duży wybór produktów marki własnej. Prowadzę w sumie osiem sklepów SPAR. Jednak bez wsparcia i pomocy […]
Aktualności
Sery panierowane stanowią specjalność kuchni czeskiej i słowackiej. Teraz, dzięki FRoŚCIE i linii CheeSerów, te przysmaki mogą na stałe gościć na polskich stołach. Największą trudność w przyrządzeniu serów panierowanych stanowi… panierowanie. Niewłaściwie przygotowana panierka zepsuje efekt wizualny i walory smakowe. Powinna być szczelna, a ser nie powinien spod niej wypływać ani rozlewać się po bokach. Z pomocą dla miłośników serów panierowanych przychodzi FRoSTA, oferująca CheeSery z edamerem oraz CheeSery z mozarellą. Porcje serowe od FRoSTY […]
Prince Polo, lider rynku wafli w czekoladzie w Polsce*, wprowadza do sprzedaży nowy wariant wafelków. Prince Polo XXL z kremem kokosowym oblane mleczną czekoladą to propozycja dla fanów kokosowego smaku wafli. Limitowana edycja tych wafelków będzie dostępna w sprzedaży przez kilka miesięcy. Do tej pory oferta marki obejmowała trzy główne rodzaje wafli: Classic, Mleczne oraz Orzechowe. Kokos to czwarty najpopularniejszy smak w tej kategorii słodyczy w Polsce.** Kokos to jeden z największych i najszybciej rosnących […]
Do sklepów trafił właśnie Amber Chmielowy – najnowsza propozycja z Browaru Amber. To piwo typu Pils, uwarzone tylko z naturalnych składników. Orzeźwiające, lekkie w smaku, z wyczuwalną delikatną goryczką jest dostępne w butelce 0,33 l. i puszce 0,5 l. Amber Chmielowy to pasteryzowane piwo, przyprawione dwoma rodzajami krajowego chmielu: tradycyjną polską Marynką, której zawdzięcza charakterystyczną goryczkę oraz aromatycznym Chmielem Lubelskim. Chmiel wzbogaca zapach i smak piwa, zawiera ponad dwieście różnych substancji aromatycznych. Piwosze nazywają go […]
Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., wprowadziła dzisiaj do sprzedaży nową, własną markę prezerwatyw You&Me. Prezerwatywy będą idealnym uzupełnieniem obecnej oferty handlowej, a jednocześnie pozwolą wygenerować odpowiednio wysokie marże. Abpol posiada bardzo duże doświadczenie na rynku prezerwatyw. Z ogromnym powodzeniem wprowadził prawie dekadę temu markę prezerwatyw Rosetex, która zdobyła ponad 20% udziału w rynku. Czynnikami, które zadecydowały o takim sukcesie było sprawne […]
Piotr Braune ma 43 lata, jest absolwentem Wydziału Inżynierii Budowlanej Politechniki Lubelskiej. Pracuje w Grupie Bać-Pol od 1 stycznia br. na stanowisku Dyrektora ds. Strategii i Rozwoju Grupy, a także pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej w spółce SPAR Polska. Zawodowo przez ostatnie 17 lat związany był z Grupą Emperia, gdzie miał okazję zdobyć doświadczenie z zakresu zarządzania kategoriami oraz zespołami sprzedaży, prowadzenia interdyscyplinarnych projektów oraz zarządzania zmianami organizacyjnymi w dużej firmie. Od 2001 r. jako […]
Zlokalizowana na skrzyżowaniu istotnych szlaków komunikacyjnych regionu, Galeria Bronowice cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony najemców. Swoją obecność potwierdzili już przedstawiciele wszystkich najważniejszych branż, reprezentowanych zwykle w tego typu obiektach. Dla potencjalnych najemców przygotowano specjalny SHOWROOM, w którym można zapoznać się m.in. z wizualizacją centrum handlowego, planami zagospodarowania Galerii oraz przestrzeni wokół obiektu. Pod względem powierzchni Galeria Bronowice będzie drugim co do wielkości centrum handlowym w Krakowie (60 tys. m2 powierzchni użytkowej). W nowym, dwukondygnacyjnym […]
Legendarne krakersy Ritz są w Polsce! Wszystko dzięki firmie Index – Food, która od lat dostarcza na polskie stoły przysmaki z całej Europy. Krakersy Ritz to małe, okrągłe, lekko solone ciasteczka znane na całym świecie, a sprzedawane w ponad 30 krajach na wszystkich kontynentach. Marka Ritz jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych, a nazwa krakerósw zainspirowana została wspaniałymi hotelami Ritz w Paryżu i Londynie. Krakersy Ritz mogą mieć wiele zastosowań. Będą idealną przekąską do piwa, ale […]
Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD […]
Producenci, bez względu na branżę, z roku na rok zasypują nas kolejnymi nowościami. Jak odnaleźć się w gąszczu produktów, które prawie codziennie wchodzą na polski rynek? Czym kierować się przy wyborze konkretnego asortymentu? Z pomocą konsumentom przychodzą… inni konsumenci. „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to program skierowany do przysłowiowego Kowalskiego, opierający się na sile rekomendacji klienckiej. Warto szukać produktów oznaczonych tym logo na półkach sklepowych! „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” wywodzi się z Francji i ma już […]