Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

SPAR w Centrum S-mall Park w Brzeszczach

SPAR Brzeszcze

7 września br. sieć SPAR Polska uruchomiła swoją placówkę w nowopowstałym centrum handlowym S-mall Park w Brzeszczach. Sklep w formacie o powierzchni 404m² znajduje się w sąsiedztwie innych popularnych sieci handlowych takich jak Rossmann czy Pepco. Galeria handlowa S-mall Park powstała przy głównym rondzie w Brzeszczach – jest to pierwszy tego typu obiekt w mieście, stąd też otwarciu obiektu towarzyszyła duża frekwencja mieszkańców Brzeszczy i okolic. Promocje, jakie przygotowaliśmy na otwarcie sklepu cieszyły się dużym […]

Kolekcja aromatów – promocja konsumencka marki Appetita

Appetita Przyprawa do kurczaka

Ruszyła promocja konsumencka marki Appetita. Według jej założeń konsumenci mają możliwość skompletować Kolekcję aromatów. Przy zakupie trzech dowolnych przypraw z oferty marki, otrzymają torebkę produktu gratis. Promocja otrzymała wsparcie w postaci materiałów POS w punktach sprzedaży. Mechanizm promocji Kolekcja aromatów jest atrakcyjną formą dla konsumenta, który otrzymuje korzyść w formie gratisu już w momencie zakupu. Przy nabyciu trzech wybranych przypraw z portfolio marki Appetita, klient sklepu może odebrać czwartą w kasie lub punkcie wydawania gratisów. […]

Pierwszy supermarket Intermarché w Ciechocinku

Intermarche

Już 5 września w Ciechocinku, jednym z najbardziej znanych uzdrowisk w Polsce, swój pierwszy supermarket  otworzy sieć Intermarché. Nowy sklep umacnia pozycję Grupy Muszkieterów na rynku supermarketów w Polsce i regionie. Łącznie z najnowszą placówką, grupa posiada już 186 sklepów Intermarché w Polsce, w tym dziewięć w województwie Kujawsko-Pomorskim.  W najnowszym supermarkecie zatrudnienie znajdzie 50 osób, a podatki odprowadzane przez Intermarché zasilą lokalny budżet. Otwarciu sklepu w Ciechocinku towarzyszyć będzie moc atrakcji dla mieszkańców. Wśród ok. […]

Wafelek WW marki Wedel w nowej odsłonie

Wedel WW Białe

Marka Wedel stale śledzi preferencje swoich konsumentów oraz tendencje rynkowe i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Tym razem miłośnikom wedlowskich przysmaków, Wedel proponuje wafelek WW, w zupełnie nowej odsłonie. WW w białej czekoladzie to propozycja dla wielbicieli kultowego produktu, którzy szukają także od czasu do czasu czegoś nowego. WW to cztery wafelki przekładane nadzieniem o smaku śmietankowym, oblane aksamitną, białą czekoladą. WW w białej czekoladzie powstał z myślą o młodszych konsumentach i rodzinach z dziećmi. To […]

Nowa kampania Tart na 1001 sposobów Delecta

Delecta kampania Tart

Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów. Tarta to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i wytrawnego lub słodkiego farszu. Nowy produkt Delecty zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych […]

Frugo seledynowe już w sprzedaży

Frugo Seledynowe

Finał wakacji to doskonały czas na zmiany i wprowadzenie świeżego klimatu w swoim otoczeniu. Jednak w głowie każdego amatora słonecznych szaleństw pozostaje tęsknota za upalnymi chwilami. FRUGO – eliksir, posiadający 101% kumacji – przychodzi z pomocą w tej zagwozdce. Wraz z ostatnimi dniami letniej celebry powraca seledynowe FRUGO w całkowicie nowej odsłonie! Ostatni tydzień wakacji przyniósł totalnie świeżą wiadomość, która wywołała szeeeroki uśmiech na twarzy każdego miłośnika sił drzemiących w naturze. Seledynowe FRUGO przyszło. Pierwszy raz kolor ten […]

Wzrost sprzedaży i zmiana opakowania wódki Żubr

Wódka Żubr 500ml

Klient kupuje wzrokiem. Fakt ten ma szczególne znaczenie dla produktów alkoholowych, które promują się m.in. za pomocą butelki. Ważny jest tu każdy detal, dlatego producenci wódek dbają o opakowanie swoich wyrobów. Dobry produkt często otrzymuje świetnie skrojone opakowanie wiele mówiące o zawartości. Taką butelkę otrzymała wódka Żubr. W lipcu na rynku pojawiła się dobrze znana, produkowana w Lublinie, wódka Żubr w odświeżonej butelce. Nieprzypadkowo właśnie ten brand otrzymał od producenta nowe szaty. Żubr w ostatnich […]

Szkolny Wedel – czekolada z pysznymi dodatkami na nowy rok szkolny

Wedel Szkolny

Szkolny to mała, 38 – gramowa tabliczka wedlowskiej czekolady, pełna energetycznych dodatków: orzechów arachidowych, cząstek pomarańczowych i chrupek, które wypełniają tabliczkę po brzegi, nadając jej niebanalnego charakteru. Nieduży rozmiar i pyszne dodatki sprawiają, że Szkolny to idealna przekąska dla młodych osób poszukujących zastrzyku energii. Nowoczesna grafika opakowania przyciągnie uwagę konsumentów z grupy docelowej, a niewielkie rozmiary tabliczki pozwolą na łatwą ekspozycję produktu i wspierają sprzedaż impulsową. Wprowadzenie  tabliczki Szkolny wraz z rozpoczęciem roku szkolnego oraz […]

Nowa kampania marki Verbena

Verbena Zielona Herbata

Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów. Zadaniem uczestników konkursu – „Verbena – najświeższy smak na rynku” (http://www.konkursverbena.pl/) było przesłanie linków do pisanych kobiecą ręką blogów, które odznaczają się wyjątkowo oryginalnymi pomysłami wraz z uzasadnieniem zgłoszenia. 1 sierpnia do blogosfery dołączyła sama Verbena. Na blogu marki (http://blog.konkursverbena.pl/) można znaleźć wywiady, w których autorki wyróżnionych w konkursie blogów opowiedziały o […]

Podręczniki szkolne w ofercie saloników Kolportera

Salonik prasowy Kolporter

We wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press rodzice mogą zamawiać komplety podręczników dla przedszkoli, zerówek oraz klas I-III. Kolporter ma w ofercie 80 zestawów książek i ćwiczeniówek siedmiu największych polskich wydawców (Juka, MAC Edukacja, Nowa Era, WSiP, Didasko, GWO, Żak), posiadających zgodę ministerstwa na publikację podręczników szkolnych. Kolporter sprzedaje podręczniki we współpracy z firmą, która prowadzi hurtową sprzedaż książek. – Klient zgłasza w naszym saloniku lub Top-Pressie tytuł interesującego go zestawu podręczników, a sprzedawca za […]