W tym roku listopad zapowiada się niezwyczajnie. Wówczas na rynku pojawi się nowa, limitowana edycja Finlandia® Vodka. Tym razem, znana z najwyższej jakości wódka, dostępna będzie w unikalnej butelce. Kiedy trunek osiągnie temperaturę idealną do spożycia, butelka da nam o tym znać. W listopadzie na rynku pojawi się limitowana edycja Finlandia® Vodka, dostępna w białej butelce, która przywodzi na myśl misterną, lodową rzeźbę. Nie sama jednak butelka czyni tę limitowaną edycję niezwyczajną. Na opakowaniu znajduje się […]
Aktualności
Szacuje się, że ok. 30-40 % niemowlaków dostaje posiłki bez dodatku tłuszczu. To błąd. Firma Victualia Saluber wyszła z inicjatywą i postanowiła wprowadzić na polski rynek olej dla dzieci Bio niemieckiej marki Holle. Firma Holle jest znana i ceniona na całym świecie z Bio – produktów o najwyższej jakości skierowanych dla dzieci i niemowląt. Dieta malucha różni się od diety dorosłego człowieka, a intensywny rozwój i wzrost w pierwszych latach życia dziecka sprawia, że tłuszcze […]
Razowy Kwas Chlebowy, bo o nim mowa, to naturalny, bezalkoholowy napój gazowany. Przygotowywany na bazie zbóż i w 100% z naturalnych składników zaskakuje smakiem i zdobywa zwolenników wśród dzieci i dorosłych. To właśnie dzięki zawartości zbóż ma charakterystyczny, lekki posmak chleba ze słodką i kuszącą nutą karmelu. Napój nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników i aromatów, dlatego jest wartościowy dla naszego organizmu. Ale przede wszystkim – jest smaczny! Nie tylko doskonale orzeźwia i gasi pragnienie, […]
Linia batonów BA! została wzbogacona o kolejne trzy wyszukane smaki. Do znanych już wszystkim ba!tonów z płatków owsianych, ziaren pszenicy oraz dodatku najwyższej jakości bakalii – żurawiny i pomarańczy, jabłka i rodzynek oraz banana dołączyły kolejne – z dodatkiem suszonych moreli, orzechów arachidowych i laskowych oraz suszonej śliwki. Ba!tony zbożowe od Bakalland to najlepsza propozycja na podarowanie sobie odrobiny wyszukanej przyjemności, odpowiedź na uczucie głodu pomiędzy posiłkami, bakaliowy zastrzyk energii i wartości odżywczych wprost z […]
Mówią, że przeciwieństwa się przyciągają. Zasada ta doskonale sprawdza się nie tylko w życiu, alei w kuchni. Almette z kolorowym pieprzem jest tego najlepszym przykładem. Śmietankowy i puszysty Almette w połączeniu z wyjątkową kompozycją kolorowego pieprzu to duet idealny. Niezwykle wyrafinowany i jednocześnie „swojski” smak przywodzi na myśl beztroski okres dzieciństwa. Nowy serek Almette z kolorowym pieprzem to świetny wybór dla wszystkich tych, którzy cenią sobie wyjątkowy smak i tradycyjną recepturę. Dzięki połączeniu czterech rodzajów pieprzu, […]
Delecta rozbudowuje linię „Udane wypieki” wprowadzając na rynek Drożdże instant. Jednoporcjowe opakowanie produktu pozwala szybko, bez przygotowywania rozczynu, spulchnić ciasto z połowy kilograma mąki. Nowe drożdże instant doskonale uzupełniają asortyment przypraw do ciast marki Delecta o uniwersalny dodatek do domowych słodkich i słonych wypieków. Drożdże instant Delecta nie wymagają wcześniejszego przygotowywania rozczynu. Sprawdzą się zwłaszcza w lżejszych ciastach, z mniejszą zawartością cukru i masła oraz ciężkich bakalii. Lukrowane rogaliki, pyzate brioszki, okazałe chałki i domowe […]
Firma HARIBO znowu mile zaskakuje swoich małych i dorosłych fanów. Na sklepowych półkach pojawiała się kolejna w tym roku nowość od HARIBO. Teraz smakosze żelków mogą spróbować uwielbianych na całym świecie uśmiechniętych Smiling-Balla. Kolorowe, okrągłe buźki to kolejna niestandardowa propozycja dla wielbicieli produktów Haribo. Smiling-Balla to żelki z cukrowym nadzieniem i różnokolorową żelkową otoczką, wyróżniające się przede wszystkim ciekawą formą – sympatycznych i uśmiechniętych buziek. Za interesującym wyglądem żelków kryje się ciekawe wnętrze smakowe. Smiling-Balla […]
Kampania reklamowa naturalnych przekąsek z warzyw i owoców, wystartowała 16 września br. W spocie reklamowym marka Crispy Natural promuje swoje trzy najbardziej popularne produkty – suszone chipsy z jabłka, truskawki oraz pomidora z bazylią i oregano. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne, TV internetową, promocje w sieciach handlowych wspierane materiałami POS, działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych – kanał na […]
Carrefour Polska uruchomił nową handlową stronę internetową dla swoich klientów. Serwis, został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze metody i technologie tworzenia stron internetowych, aby użytkownikom zapewnić przejrzystość i łatwość w jego obsłudze. Carrefour Polska w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby swoich klientów, uruchomił całkowicie nową handlową stronę internetową. Użytkownicy odwiedzający stronę mogą spodziewać się przede wszystkim przyjaznego interfejsu i intuicyjnej obsługi nowego serwisu. Nowa odsłona carrefour.pl jest pierwszym etapem realizacji zmian na stronie internetowej. Pozostałe elementy serwisu […]
Testując nową formułę rozwoju dystrybucji i rozpoczynając projekt franczyzy Cash&Carry, Grupa Kapitałowa Bać-Pol pojawiła się w końcówce 2012 roku na terenie Włocławka. W zależności od tempa rozwoju i potencjału rynku, projekt przewidywał kilka wariantów działań. Potencjał tego rynku okazał się być bardzo duży. Dlatego, aby go w pełni go rozwinąć i wykorzystać, Grupa Kapitałowa Bać-Pol wdraża jeden z wariantów, zakładający zdecydowanie głębsze zaangażowaniu w ten rynek. W praktyce oznacza to, że na rynku wypracowanym przez […]