Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Kolejny sklep sieci Kaufland w Opolu

Kaufland Opole

Kaufland otwiera kolejny sklep w Opolu. Sieć będzie operatorem spożywczym centrum handlowego Ozimska Park. Na 16 listopada zaplanowano oficjalne otwarcie centrum handlowego Ozimska Park w Opolu. Kaufland jako główny operator spożywczy, a także najemca największej powierzchni w całym obiekcie uruchomi tym samym swoją 241 placówkę w Polsce. Ozimska Park to jeden z największych tego rodzaju obiektów w regionie. Kaufland ze swoim marketem o powierzchni blisko 4 4002. jest największym najemcą w całym centrum handlowym. W […]

30 lat marki dr Gerard

Zakład dr Gerard w Międzyrzeczu

Dr Gerard obchodzi 30-lecie swojego istnienia. Roczny wolumen produkcji firmy to obecnie ponad 40 tysięcy ton ciastek i krakersów, eksportowanych do prawie 50 krajów świata. Od małego zakładu produkcyjnego w 1993 roku do jednej z wiodących firm na rynku ciastek i wafli w Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce dr Gerard (pod względem sprzedaży) jest 2. graczem w kategorii krakersów i 4. w kategorii ciastek. Przedsiębiorstwo od 30 lat rozwija swoje cukiernicze imperium i nie spoczywa na […]

Sieć Action rośnie. W Polsce ma już 300 sklepów

Action Elbląg - otwarcie

Action kontynuuje szybki rozwój w Polsce i otwiera swój 300. sklep. Ten kamień milowy oznacza wzmocnioną ekspansję firmy w północnych regionach kraju. Nowy sklep w Elblągu zatrudnia 12 osób i znajduje się u zbiegu ulic Fromborskiej i Królewieckiej. Action otworzył swój pierwszy sklep w Polsce w 2017 roku w Lesznie. Od tego czasu Polacy mogą cieszyć się unikalną formułą Action: 6000 dobrej jakości produktów w 14 kategoriach produktowych (od zabawek i rękodzieła po artykuły gospodarstwa […]

Przyszłość Retail w epoce cyfrowej: optymalizacja, innowacje i strategie budowania lojalności klienta

RetailTec Congress 2023

23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyła się 5. edycja RetailTec Congress. Podczas wydarzenia ponad 400 uczestników wysłuchało wystąpień oraz debat z udziałem najbardziej cenionych ekspertów w branży retail – prezesów i członków zarządu kluczowych dla rynku podmiotów, przedstawicieli firm technologicznych oraz instytucji doradczych. Przegląd Handlowy był Patronem Medialnym tego wydarzenia. Kongres uroczyście otworzyły Współprzewodniczące Rady Programowej: Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce oraz Agnieszka Kubera, Country Managing Director, Accenture Poland. […]

Krówki z logo Twojej firmy – powierz im zdobycie serc i żołądków Twoich klientów!

Krówki reklamowe

Na zewnątrz krucha, a wewnątrz delikatnie się ciągnąca. Subtelny mleczny smak rozpływa się w ustach, uwalniając nutę karmelu, który dodatkowo potęguje pyszne doznanie. Cieknie Ci ślinka na samą myśl? Twoi klienci mogą poczuć się podobnie, gdy posmakują wyjątkowych krówek. Nie wierzysz? Przekonaj się! Krówki firmowe z logo – słodki start marki Ludzie żyją dziś szybko i intensywne, a dodatkowo codziennie widzą tysiące różnych reklam – dotarcie do nich jako nowa firma to olbrzymie wyzwanie. Wielu […]

Z okazji Halloween, Heinz wprowadza na rynek majonez z czarnym czosnkiem

Majonezy Heinz na Halloween

Heinz ogłosił wprowadzenie do Polski swojego pierwszego majonezu z czarnym czosnkiem tuż przed Halloween. Przerażająco dobry majonez z czarnym czosnkiem Heinz to idealny sos na Halloween, który łączy wegański majonez Heinz z bogatym, korzennym i nieco słodkim smakiem czarnego czosnku. Przez ostatnie 150 lat Heinz jest pionierem innowacji kulinarnej, tworząc wiele pysznych, kultowych i uwielbianych przez konsumentów produktów. Nowy sos dostępny jest w trzech limitowanych wzorach kolekcjonerskich. Pyszny, gładki i kremowy sos pełen umami jest […]

Żabka rusza z nową kampanią wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!”

W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Elastyczne podejście i działanie zgodnie z ideą franczyzocentryczności od 25 lat towarzyszą sieci Żabka w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Pomimo zmieniającej się sytuacji rynkowej i pojawiających się wyzwań, swoje lokalne biznesy pod jej szyldem prowadzi z […]

Prowadzisz firmę? Zobacz, jak prawidłowo zabezpieczyć środki firmowe na koncie

Pracownik banku przy biurku

Prowadzenie własnej działalności wiąże się z wieloma wyzwaniami, które dotyczą różnych sfer. Jedna z nich to prawidłowe zabezpieczenie mienia należącego do Twojej firmy. Nie chodzi tutaj jednak jedynie o odpowiedni monitoring czy zatrudnienie ochroniarza, ale też o ochronę środków, które znajdują się na firmowym koncie. Jak je prawidłowo zabezpieczyć? Sposoby na ochronę środków znajdujących się na firmowym koncie Środki znajdujące się na firmowym koncie mają kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa i stabilności funkcjonowania Twojego biznesu, dlatego […]

Maciej Ćwikliński nowym Prezesem Intermarché w Polsce

Intermarché - Maciej Ćwikliński

Nowy Prezes Zarządu Grupy Muszkieterów, Sławomir Czarnecki wprowadził we wrześniu pierwszą strategiczną zmianę w strukturach firmy. Na stanowisko Prezesa Intermarché w Polsce powołał Macieja Ćwiklińskiego, doświadczonego przedsiębiorcę, który jest jednocześnie właścicielem dwóch supermarketów sieci. W nowej roli wesprze go wyznaczony równolegle zarząd, złożony wyłącznie z właścicieli sklepów Intermarché w Polsce. Maciej Ćwikliński w roli Prezesa Jako Prezes Zarządu Intermarché, Maciej Ćwikliński stanie na czele spółki SCA PR Polska, odpowiedzialnej za budowanie i realizację strategii handlowej […]

5. RetailTec Congress już 23 października w Warszawie

Już 23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się 5. edycja RetailTec Congress. Liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć kluczowe kierunki rozwoju polskiego sektora handlu, przeanalizować aktualne trendy oraz dokonać przeglądu najnowszych technologii dedykowanych branży. Myślą przewodnią kongresu będzie szeroko rozumiana optymalizacja: zarówno w zakresie racjonalizacji kosztów, usprawnienia procesu doświadczenia zakupowego, jak i inwestycji w przyszłość, jaką są technologie i innowacje. Właśnie te trzy obszary tematyczne zostaną ujęte w agendzie 5. […]