W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina). […]
Aktualności
Należąca do MAXIMA GRUPĖ sieć supermarketów „ALDIK“ otworzyła pierwszy sklep w stolicy. Jest to największy do tej pory sklep sieciowy, w powstanie którego zainwestowano 3,5 mln. złotych (prawie 2,9 mln. litów). Położony we wschodniej części miasta przy ul. Kondratowicza 39 sklep zapewni pracę 50 osobom. W Polsce przychodzi konkurować nie tylko z miejscowymi sklepami, ale też silnymi markami międzynarodowych sieci handlu detalicznego. Zatem zapoczątkowanie działalności na tym rynku wiązało się z poznaniem miejscowego rynku oraz […]
Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., rozpoczęła w styczniu sprzedaż prezerwatyw marki własnej You&Me w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil. Wprowadzenie nowych produktów jest rozszerzeniem dotychczasowej oferty w sieci, którą stanowiły głównie plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplementy diety. Sieć Statoil jest dla Spółki jednym z bardzo ważnych elementów w budowie dystrybucji produktów. Sieci typu convienience, do których należą również stacje paliw, […]
W minionym tygodniu sieć SPAR uruchomiła dwie nowe placówki – 24 stycznia otwarto sklep w Kątach Wrocławskich, a dzień później w sobotę 25 stycznia uruchomiono sklep w Ołpinach w województwie małopolskim. Obie placówki funkcjonują w formacie SPAR. Sklep SPAR w Ołpinach położony jest w powiecie tarnowskim, w odległości kilkudziesięciu kilometrów od Jasła. Powierzchnia sprzedażowa sklepu to 150m², natomiast SPAR w Kątach Wrocławskich zajmuje 210m². Nowoczesne, przestronne i estetyczne wnętrza obu sklepów zaprojektowano tak, aby jednocześnie […]
Znane ze swoich wszechstronnych zastosowań likiery DeKuyper od stycznia dostępne są w nowej odsłonie. Odświeżony wygląd butelki oraz etykiet DeKuyper tworzą idealnie wyważoną mieszankę klasyki oraz nowoczesnego designu. Nowe opakowanie pozostaje wierne kluczowym wartościom marki, wśród których najistotniejszymi są: poszanowanie dziedzictwa, jakość oraz pasja. Nowa butelka, zachowuje typową dla likierów długą szyjkę na krótkim korpusie, który przyjął kształt rozszerzającego się ku górze walca, zakończonego ostrymi krawędziami. Detale te sprawiły, że opakowanie zyskało bardziej dynamiczną linię, […]
W okresie karnawału Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” Kielce przypomina o swojej ofercie skierowanej do branży HoReCa. Krajowy wicelider w produkcji majonezu poleca swój sztandarowy rarytas – Majonez Kielecki – w praktycznych, pięciolitrowych wiaderkach. Jego atut? Bez wątpienia bardzo korzystny stosunek najwyższej jakości do ceny! W serii produktów cateringowych Majonez Kielecki dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – tradycyjnym oraz do dekoracji. Ten pierwszy od lat wytwarzany jest w oparciu o własną, sprawdzoną recepturę. Stanowi doskonały dodatek do sałatek, […]
Milka prezentuje nowość w niespotykanej do tej pory formie… bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki czekolady. Innowacyjna Milka Bubbly w portfolio Mondelez Polska S.A. to czekolada o zaskakującym smaku i kształcie. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę słodką nowość. Działania marketingowe nowego produktu z logo Milka obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży, a także w mediach społecznościowych. Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie […]
Znamy już ścisłą czołówkę dziesięciu produktów nominowanych do finałowego etapu konkursu Fruit Logistica Innovation Awards 2014. Wśród nich znalazła się nasza mieszanka grillowa „BBQ Grill-Mix”. Fruit Logistica to jedna z najważniejszych na świecie imprez targowych branży świeżych warzyw i owoców, odbywająca się w Berlinie. W 2014 roku swój udział w targach zapowiedziało już około 58 000 profesjonalistów ze 130 państw. Co roku najlepsi wystawcy startują w konkursie Fruit Logistica Innovation Award (FLIA), w którym nagradzane są […]
Kongres Poland & CEE Retail Summit (19-20 marca 2014 r., Warszawa) jest najważniejszym i najbardziej reprezentatywnym dorocznym spotkaniem łączącym przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Jest to miejsce umożliwiające zdobycie strategicznych informacji dotyczących kluczowych obszarów działań firm z sektora, wskazówek dotyczących kierunków rozwoju poszczególnych formatów handlowych, poznania strategii wiodących firm na rynku oraz nawiązywania licznych kontaktów biznesowych, przekładających się na realny biznes. Celem kongresu jest stymulowanie rozwoju handlu w Polsce poprzez zbliżanie do siebie jego kluczowych uczestników, zgodnie […]
Cydr Lubelski, produkowany przez Grupę Ambra S.A., otrzymał prestiżowy znak „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. To kolejne wyróżnienie dla tego produktu, potwierdzające jego najwyższą jakość. Cydr Lubelski, obok przyznanego niedawno certyfikatu „Doceń Polskie”, teraz może poszczycić się również wyróżnieniem „Poznaj Dobrą Żywość”. Spośród prawie 1300 polskich produktów dotychczas odznaczonych w ministerialnym programie, Cydr Lubelski jest pierwszym cydrem, który zdobył ten znak jakości. Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza […]