Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Wielkanocna kampania reklamowa margaryny Palma

PALMA - reklama

Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce. Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale […]

Barszcz biały i Majonez wyborny od Amino

Marka Amino wprowadza na rynek nowe produkty – zupę instant Barszcz biały i Majonez wyborny. Amino proponuje konsumentom Barszcz biały z myślą o smacznych i spokojnych świętach wielkanocnych. Będzie on świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy świąteczną zupę chcą ugotować w sposób prosty i sprawdzony. Tradycyjny smak dania zapewnią zioła i przyprawy, między innymi czosnek, cebula, pietruszka i obowiązkowy majeranek. Barszcz biały Amino można przygotować według wskazówek na opakowaniu lub dodać go do domowego wywaru, by […]

Branża handlowa i FMCG na Dniach Pracodawców

Dni Pracodawców

Osoby szukające pracy w branży FMCG ubiegły rok mogą uznać za udany, bo liczba ofert w tym sektorze wzrosła o 11% w stosunku do 2012 roku. Najbardziej wzrosło zapotrzebowanie na pracowników produkcji, specjalistów od sprzedaży oraz logistyki. Dobrze zapowiada się również ten rok, w I kwartale liczba propozycji zatrudnienia wyniosła już ponad 4,7 tys., czyli była o 6% większa niż w analogicznym okresie 2013. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego […]

Łowicz wprowadza limitowaną edycję syropów na wiosnę i lato

Na wiosenne i letnie upały marka Łowicz (Agros-Nova) wprowadza kolejną edycję limitowaną syropów w orzeźwiających kompozycjach smakowych. Nowe syropy na półkach sklepowych pojawią się już w kwietniu. Marka Łowicz kolejny raz przełamuje monotonię na rynku syropów i proponuje konsumentom trzy orzeźwiające połączenia smaków w wersji limitowanej. Do znanych i dobrze przyjętych w ubiegłym roku połączeń limonka-cytryna oraz rabarbar-mirabelka w tym roku dołącza nowy, unikalny i niespotykany na polskim rynku syropów smak – ogórek-mięta. Syrop ma […]

Poland & CEE Retail Summit 2014 – podsumowanie

W dniach 19 – 20 marca 2014 roku w Warszawie odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit – czyli doroczne spotkanie przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Ta niezwykła impreza branżowa odbyła się w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Przegląd Handlowy był patronem medialnym tego wydarzenia. Pierwszego dnia kongresu podczas sesji plenarnej poruszone były takie tematy jak: Nierównowaga w światowym systemie gospodarczym, kryzys i przemysłowa gospodarka nietrwałości (prof. Elżbieta Mączyńska, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne) Konsument w roku 2014 […]

Promocyjne Ice Latte od Mokate wchodzi do sprzedaży

Mokate Ice Latte box

Na rynek wchodzi promocyjne opakowanie Ice Latte z serii „Moje inspiracje” w duo-saszetce. Pudełko zawiera pięć saszetek oraz szklankę. Ice Latte to doskonały sposób  an błyskawiczną kawę na zimno z mlekiem bez użycia ekspresu do kawy. Produkt wyróżnia delikatny smak, jak z ulubionej kawiarni oraz doskonały poziom słodkości i piana utrzymująca się aż przez długi czas. Ponadto piękna, oryginalna szata graficzna w dość niezwykły sposób przykuwa uwagę klienta. Mokate

Sklep sieci Trafika po raz 51

Sklep Trafika

Otwarta w tym miesiącu w Sompolnie Trafika – Użyj Sobie to 51. sklep sieci Trafika, rozwijanej od 16 lat przez rodzinną firmę Tabak Grupa Sp. z o.o.  z Kalisza. Kolejne placówki uruchamiane będą w najbliższych miesiącach. Handlem papierosami zajmujemy się od 25 lat. Wykorzystując zdobyte doświadczenie szesnaście lat temu zaczęliśmy tworzyć sieć Trafika – Polski Kiosk. Oferują one klientom między innymi papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria.  Pierwsze powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, […]

Marka Nestlé Schöller wraca na rynek i prezentuje nowości!

Są takie marki i produkty, które pamiętamy z dzieciństwa i z sentymentem czekamy na ich powrót. Taka jest właśnie marka Nestlé Schöller, która po wielu latach wraca na polski rynek! To ekspert w produkcji lodów, które Polacy znają i uwielbiają. W prezencie powitalnym Nestlé Schöller oferuje kilka wyśmienitych nowości zarówno tych na patyku, jak i familijnych oraz gastronomicznych sprzedawanych na kulki. Propozycje marki zachwycają wyśmienitym smakiem, zaskakującymi połączeniami struktur oraz bogactwem dodatków, bo Nestlé Schöller to więcej […]

Luke Shave – wywiad z dyrektorem ds. Global Retail Marketing z firmy Microsoft

Podczas konferencji branży handlowej i FMCG – Retail Summit 2014, która odbyła się w dniach 19-20 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport – mieliśmy okazję rozmawiać z Lukiem Shave, Global Retail Marketing Lead z firmy Microsoft Business Solutions. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Ile procent wszystkich zakupów online w USA to zakupy produktów spożywczych? Cóż, nie mam żadnych danych statystycznych na ten temat, natomiast szacuje się, że na rynku amerykańskim, jeśli […]

Czerwona Torebka zwiększa przychody

Czerwona Torebka

W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Czerwona Torebka przekroczyły 210 mln zł w porównaniu do 75,8 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Oznacza to wzrost o 135 mln zł, czyli o 178%. Taki wynik to z jednej strony skutek wzrostu przychodów z tytułu sprzedaży powierzchni handlowych, będących w okresie sprawozdawczym podstawą głównego segmentu działalności Grupy, z drugiej zaś strony pojawienia się wpływów z nowego segmentu działalności Grupy, jakim jest handel. Ze względu […]