Wiosenna aura to idealny czas, aby spotkać się z przyjaciółmi na świeżym powietrzu i rozkoszować się przyrządzonymi na grillu potrawami. Zamiast o ciężkich sosach, warto jednak pomyśleć o lekkich, owocowych dodatkach, które znacznie ożywią grillowe menu! Dobra wiadomość: każdy może stać się mistrzem grilla! Do takiej imprezy należy jednak dobrze się przygotować. Wyznaczyć miejsce w ogrodzie, w którym goście będą czuli się swobodnie, jak również przemyśleć rodzaje potraw, jakie się zaserwuje. Polecamy zwłaszcza delikatne sałatki, […]
Aktualności
13 kwietnia br. zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki prezentujemy na poniższym wykresie. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 24 marca 2014 do 13 kwietnia 2014 roku włącznie. Ankieta cieszyła się dużym zainteresowaniem. Oddano łącznie 347 głosów. Początkowo liderem sondy była marka Douwe Egberts, która później została wyprzedzona przez markę Astra oraz Woseba. Ostatecznie zdecydowanym liderem została Astra, która zdobyła aż 27% wszystkich głosów naszych czytelników. […]
Szybkie tempo życia sprawia, że większość z nas coraz mniej czasu może poświęcić na przygotowywanie codziennych obiadów. Dania gotowe to idealna propozycja kulinarna dla współczesnego konsumenta, który bywa zajęty „od rana do nocy”. Nowe propozycje od marki ROLNIK sprawdzą się w nadchodzącym sezonie urlopowo-wakacyjnym, w którym z reguły nie mamy czasu gotować w kuchni. Dania gotowe Rolnik to kompozycja polskich warzyw, mięs oraz starannie dobranych przypraw i dodatków. Linię otwierają powszechnie znane i lubiane dania: […]
Marka piwa Łomża wkracza w tegoroczny sezon piwny z dwiema nowościami. Pierwsza wiąże się z rozszerzeniem linii opakowań flagowego wariantu – piwa Łomża Export. Do półlitrowej butelki bezzwrotnej i puszki dołączyła w kwietniu bezzwrotna zielona butelka 0,33 l, czyli popularny „bączek”. Druga nowość to piwo Łomża Jasne Pełne. Stanowi ono nawiązanie do pierwszego piwa, które w 1968 roku trafiło na lokalny rynek po uruchomieniu browaru w Łomży – było to piwo jasne typu lager w […]
Wraz z początkiem marca firma HENKELL & CO. VINPOL Polska Sp. z o.o. odświeżyła wizerunek znanej marki LUBUSKI GIN & TONIC. To tradycyjne połączenie ginu o wyraźnym smaku jałowca oraz gorzkiego napoju gazowanego ma na całym świecie ogromną rzeszę fanów. Gin uznawany jest za jeden z pierwszych, smakowych alkoholi. Najczęściej łączy się go z tonikiem, który niweluje jego goryczkę. Na takie połączenie decyduje się nawet sama brytyjska Królowa Matka. Idealne połączenie to 50 ml alkoholu […]
Kończymy z zimową szarością i rutyną. Od dziś jemy zbilansowane śniadania na wiele sposobów – dokładnie takie, na jakie mamy ochotę i wygodne w przygotowaniu. Dzięki nowej belVicie Pyszne Nadzienie Truskawki i Jogurt Naturalny przywitamy każdy dzień z jeszcze większą ilością pomysłów na zbilansowane śniadanie. Czekamy na wiosnę i lato, które przyniosą bogactwo warzyw oraz owoców, a wraz z tym większą swobodę w kuchni i przełamanie zimowej nudy. Już niedługo wykorzystamy wiosenny przypływ energii, by […]
Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie. Ada i Franek to główni bohaterowie nowej reklamy Wedla poświęconej piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Spot jest kontynuacją rozpoczętej na początku roku kampanii pod hasłem „Lubię to”, utrzymanej w lekkiej i zabawnej konwencji, pokazującej radość, której każdy z nas doświadcza […]
Wiśnie drążone FRUTA to propozycja dla wszystkich, którzy pragną doskonałego smaku, ale i najwyższej jakości gotowych produktów. STOVIT zamknął w słoiku soczyste wiśnie zanurzone w naturalnej zalewie z dodatkiem cukru. Nie znajdziecie Państwo tu konserwantów i sztucznych barwników. Wiśnie drążone FRUTA stanowią świetną pomoc dla każdej pani domu – są niezbędne w czasie wypieków, gdy z powodzeniem wypełnią wnętrze drożdżowych rogalików czy babeczek, ale również idealnie komponują się z naleśnikami, goframi czy też biszkoptami domowej […]
7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka. Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje […]
Wiosna już przybyła i bardziej zbliża nas do upragnionego lata. To idealny czas na aktywność fizyczną i zmianę nawyków żywieniowych. W sezonie wiosenno-letnim chętnie zmieniamy ciężki posiłki na rzecz lekkich, pysznych, kolorowych sałatek, które od tej wiosny będą jeszcze pyszniejsze, bo… chrupiące. Bakalland „Chrupiąca sałatka” to nowość stworzona z myślą o wielbicielach sałatek. Naturalnie prażone w piecu ziarna słonecznika i dyni z domieszką orzeszków pinii sprawią, że każda sałatka będzie jeszcze smaczniejsza i pożywniejsza. Świeże […]