Firma Madej Wróbel rozpoczęła kulinarną akcję, która ma odmienić oblicze kiełbasy. Akcja polega na cyklu niezwykłych przepisów na dania, które można „wyczarować” z kiełbasy.
Kiełbasę można uznać za nasze dobro narodowe, coś, czym chwalimy się na zewnątrz. Doskonała w swojej najprostszej postaci jako produkt na każdą okazję, może też stać się elementem bardziej złożonej całości. I to właśnie jest celem najnowszej akcji firmy Madej Wróbel. Ma ona pokazać, że kiełbasa stanowi świetną bazę do przygotowania nawet najbardziej finezyjnych potraw. Ten tradycyjny polski produkt może stanowić inspirację dla różnorodnych form kulinarnych.
Kiedy myślimy o przygotowaniu kiełbasy, to najczęściej przychodzi nam do głowy grill, patelnia, ewentualnie podanie jej na ciepło z wody. Madej Wróbel, pragnie zainspirować Polaków do tworzenia ciekawych, niejednokrotnie mało standardowych dań z kiełbasy. Przygotowaliśmy cykl przepisów pod tytułem „1000 improwizacji z kiełbasy.
Przepisy przedstawione są w nowoczesnej formie. Zostały nakręcone metodą poklatkową, zachowując elegancką i smaczną konwencję.
– mówi Krzysztof Wadas, kierownik działu marketingu w Madej Wróbel.
A jakie improwizacje będzie można znaleźć? Pizzę bianca z gruszką i kiełbasą suchą z szynki, grillowaną kiełbasę z pieca z tapenadą czy… wytrawny torcik z kiełbasy sołtysa i kaszanki i wiele, wiele innych. Udowodnimy, że w prosty sposób można stworzyć z kiełbasy naprawdę ekskluzywne smakowe kompozycje.
Madej Wróbel to firma, która od ponad 20 lat specjalizuje się w produkcji kiełbas.
Można więc śmiało powiedzieć, że jesteśmy ekspertem w tej dziedzinie. W swojej ofercie mamy szeroki asortyment produktów, które cechują się wysoką zawartością mięsa. Oferujemy kiełbasy bardzo wysokiej jakości, przygotowywane według unikatowych receptur, wyraziste w smaku. Mając do dyspozycji takie składniki, możemy wyczarować naprawdę imponujące potrawy i zaskoczyć naszych gości.
– podkreśla Krzysztof Wadas.
Akcja Madej Wróbel planowana jest na co najmniej kilka miesięcy. Filmy z przepisami pojawiają się na fanpage firmy Madej Wróbel, stronie internetowej, kanale YouTube, serwisach kulinarnych, w blogosferze i wszędzie tam, gdzie wzbudzają zainteresowanie.
Naszym celem jest wykreowanie swoistej mody na kiełbasę, sprawienie, że zacznie być postrzegana jako element łączący tradycję z nowoczesnością.
– ujawnia przedstawiciel firmy Madej Wróbel.
Madej Wróbel