Kropla – nowa marka napojów firmy Coca-Cola

Kropla o smaku cytrynowymKROPLA to nowa marka napoju stworzona dla wszystkich zapracowanych i zabieganych. Każdy niezależnie od tego co robi, gdzie pracuje lub czym się w danym momencie zajmuje, potrzebuje chwili dla siebie. KROPLA umili tę naturalną potrzebę i pomoże wrócić myślami do obrazów, uczuć i wspomnień, które kojarzą się z przyjemnością, wywołują uśmiech, dają tak potrzebny głębszy oddech.

Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych. Sklep i półka to miejsca gdzie klient podejmuje decyzję a naszym celem jest zwrócenie jego uwagi na KROPLĘ. Oryginalna butelka oraz kolorowe, nawiązujące do owoców, nakrętki i etykiety, w połączeniu z już dostępnymi na rynku materiałami POS  z pewnością przyciągną wzrok. Naszym największym atutem jest delikatny owocowy smak, brak konserwantów i wyłącznie naturalne aromaty, co pozytywnie wyróżnia KROPLĘ na rynku i zachęci konsumentów do spróbowania nowego produktu.

– mówi Damian Podawca, Brand Manager Kropli w Coca-Cola Poland Services.

KROPLA to letnia nowość i znakomita propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają napoju łączącego w sobie przyjemność owocoKropla o smaku cytrynowym maławego smaku z subtelną słodyczą. Kropla o smaku jabłkowym

KROPLA dostępna jest w trzech owocowych smakach: cytrynowym, truskawkowym i jabłkowym w opakowaniach o pojemności 0,5 i 1,5 litra. Sugerowana cena produktu to odpowiednio 2.19 zł za 0.5L i 3.29 zł za butelkę 1,5L.

Wprowadzeniu KROPLI na rynek towarzyszy kampania wizerunkowa marki – SMAKUJ CHWILĘ. Wśród zróżnicowanych działań marketingowych zarówno w TV, jak i w Internecie, ważne miejsce zajmuje oryginalny spot telewizyjny. Marka zaprosiła do współpracy znany w świecie reklamy włoski duet reżyserski Borgato&Berte. Kompozytorem muzyki do spotu jest Atanas Valkov, utalentowany muzyk polskiego pochodzenia.

30’’ film przedstawia młodych ludzi tańczących na dachu w oderwaniu od zgiełku wielkiego miasta, oddając istotę marki, obrazując jej charakter i pokazując czym według niej jest moment wytchnienia i smakowanie chwili.

Coca-Cola

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.