Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A.. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już wzbudzić spore zainteresowanie wśród konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty opatrzone charakterystyczną etykietą „Lubię”.
Obecność w sklepach produktów Lubię stale rośnie, jednak najlepszą miarą sukcesu marki jest zadowolenie klientów, którzy chcą powtarzać zakupy czyli są usatysfakcjonowani jakością i ceną produktów z oferty marki. Wyniki sprzedaży potwierdzają, że odbiór jest bardzo pozytywny.
Marka rozwija się bardzo dynamicznie. Wprowadziliśmy już prawie 50 SKU, a kolejne dochodzą każdego tygodnia. W ostatnim czasie wprowadziliśmy wody, ryż, kaszę, konserwy. Kolejne grupy pojawią się na sklepowych półkach już wkrótce – będą to produkty nabiałowe, szersza gama słodyczy, ponieważ aktualnie mamy tylko czekolady – oraz produkty non food, takie jak papier toaletowy, ręczniki papierowe etc. Docelowo chcemy, aby nasza gama produktów osiągnęła ok. 130 SKU z różnych, ale jednak tych najbardziej podstawowych w każdym gospodarstwie domowym, kategorii.
– mówi Michał Wesołowski, Dyrektor Handlowy SPAR Polska.
Produkty, które weszły do sprzedaży w pierwszej kolejności, już zajmują wysokie miejsca w swoich kategoriach jak np. olej roślinny, ogórki konserwowe czy ketchup. Założeniem twórców marki jest, by większość z produktów osiągnęła wiodącą pozycję w swoich kategoriach.
W najbliższym czasie będziemy kładli większy nacisk na widoczność i rozpoznawalność produktów w sklepach. Zależy nam, aby klienci SPAR sięgali po nie oraz ich próbowali, dzięki czemu będą mogli przekonać się o ich jakości i zechcą na stałe włączyć je do swojego koszyka zakupowego.
– podsumowuje Michał Wesołowski.
Produkty marki Lubię aktualnie dostępne są w sklepach sieci SPAR, Piotr i Paweł oraz Topaz, cały czas jednak trwają rozmowy z kolejnymi sieciami, które będą mogły dołączyć do grupy odbiorców marki.
Spar