Koniec ze staniem w korkach w drodze do hipermarketu. Dzięki e-zakupom, mieszkańcy Opola mogą już robić zakupy w jednej z największych sieci handlowych nie wychodząc z domu. To, co wyróżnia zakupy za pośrednictwem internetu sieci Tesco to brak wartości minimalnej zamówienia oraz możliwość zamawiania nawet za pomocą smartfona.
Czym Tesco chce przyciągnąć klientów? Niskimi cenami i szerokim asortymentem. A to dlatego, że choć kupujemy za pośrednictwem internetu, wybieramy spośród szesnastu tysięcy produktów dostępnych na półkach hipermarketu. Wybór jest ogromny – od świeżej żywności: owoców, warzyw czy wędlin, poprzez produkty dla domu, na chemii gospodarczej i jedzeniu dla zwierząt skończywszy. Co ważne, zamawiać można w tak samo niskich cenach jak w sklepie. Za zakupione produkty zostaną nam również naliczone punkty Clubcard.
Teraz to nie my idziemy na zakupy – to sklep przychodzi do nas. Chcemy dać klientom gwarancję, że produkty dostarczone do domu będą zawsze świeże i wysokiej jakości – jak bezpośrednio w sklepie.
– mówi Mariusz Nowak, menedżer działu sprzedaży internetowej Tesco.
Obietnicę świeżości spełniać mają specjalne samochody dostawcze, wyposażone w chłodnie i mroźnie.
Dostawy realizowane są 7 dni w tygodniu.
Tesco