Pierwszy produkt pod marką Beefmaster

ZPM Biernacki

fot. ZPM Biernacki

Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki wprowadzają na rynek pierwszy produkt z  portfolio nowego brandu Beefmaster. Niebawem na sklepowych półkach oraz w kanale HoReCa pojawi się sygnowane logotypem Beefmaster carpaccio wołowe.

Propozycja Beefmastera, to carpaccio w postaci plastrów z wyselekcjonowanej polskiej wołowiny, z dodatkiem oryginalnego parmezanu i specjalnie stworzonego sosu truflowo-balsamicznego.

Dzięki tym składnikom opracowana została spójna koncepcja harmonijnych smaków i aromatów, aby konsumenci  mogli  delektować się  najwyższą jakością produktu.

– mówi Grzegorz Cielecki, Dyrektor Handlowy HoReCa w firmie ZPM Biernacki.

Carpaccio wołowe to najprostsza i równocześnie najczystsza forma podania wołowiny. Geneza powstania tej klasycznej przystawki wywodzi się z włoskiej Wenecji. Są to cienko pokrojone plastry z chłodzonej wołowiny, podanej najczęściej z włoskim serem parmezanem. Warto zaznaczyć że ta klasyczna, najbardziej popularna przystawka doczekała się wielu nowych aranżacji,  stworzonych przez szefów kuchni na całym świecie.

Produkty z serii BEFFMASTER są przygotowywane na specjalnie do tego celu zakupionej linii produkcyjnej z mięsa najwyższej jakości. Zaprojektowano również odpowiednie opakowania i ich grafikę. Produkty z tej serii będą skierowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i kanału HoReCa.

Informacje o firmie:

Zakłady Przemysłu Mięsnego „Biernacki” powstały w 1994 roku. Obecnie  są jednym z najszybciej rozwijających się zakładów branży mięsnej w Polsce. W jej skład wchodzą: CHŁODNIA SKŁADOWA „BIERNACKI” w Golinie oraz UBOJNIA ZWIERZĄT RZEŹNYCH w Golinie.  Zakłady Przemysłu Mięsnego „Biernacki” są stabilną firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, mającej już swoje miejsce zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. 100% właścicielem firmy jest Wojciech Biernacki.

ZPM Biernacki

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.