W całej Polsce zakupy można zrobić już w ponad 900 Stokrotkach. Sieć dynamicznie się rozwija i jest doceniana zarówno za dopasowanie sklepów i oferty do potrzeb klientów, jak i tempo wzrostu. Ostatnio została wyróżniona w rankingu Dziennika Wschodniego Najlepszych Firm Lubelszczyzny, czyli regionu, w którym firma ma swoją centralę.
Stokrotka znalazła się w gronie Najlepszych Firm Lubelszczyzny w Rankingu Złota Setka 2022 organizowanym przez redakcję Dziennika Wschodniego. Zajęła trzecie miejsce w głównym zestawieniu oraz pierwsze w kategoriach „Handel” i „Największy pracodawca”.
Stokrotka ma siedzibę w Lublinie
Konsekwentnie budujemy pozycję Stokrotki na rynku, dzięki czemu dzisiaj jest ona jedną z czołowych sieci sklepów w kraju. Firma niezmiennie prowadzi swoją działalność z Lublina, skąd się wywodzi i gdzie ma siedzibę. Dlatego cieszymy się, że po raz kolejny znaleźliśmy się w zaszczytnym gronie najlepszych firm regionu.
– podkreśla Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Stokrotkę tworzy ponad 12 tysięcy osób, pracujących w sklepach, magazynach i centrali. To dzięki nim firma już od blisko 30 lat z sukcesem prowadzi działalność na polskim rynku handlowym, mając ponad 900 sklepów na terenie całego kraju.
***
Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie w formatach dopasowanych do każdego klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express. Sieć prowadzi także sklep internetowy i jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców. Spółka posiada nowoczesne centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima. Stokrotka proponuje klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże, produkty od lokalnych dostawców, a także produkty marki własnej.
Stokrotka