Otwarcie pierwszego sklepu PRIMARK w Polsce już 20 sierpnia

Sklep PrimarkPrimark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” otworzy swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny w czwartek 20 sierpnia o godz. 10.00.

Warszawski sklep, który stworzył 250 miejsc pracy, zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach. Sklep będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Klienci będą mogli kupić w nim także produkty Primark wykonane z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu.

Projekt oraz układ salonu powstały w oparciu o najnowszy, nowoczesny koncept sklepów Primark. W sklepie dla klientów przygotowano 30 kas oraz m.in. dostęp do bezpłatnego Wi-Fi, co zapewnia przyjemne i wygodne zakupy. Z myślą o bezpieczeństwie pracowników i klientów, w sklepie zapewniono liczne środki ochronne. Więcej informacji na ten temat znajduje się poniżej. Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska, komentując otwarcie sklepu Primark w Galerii Młociny powiedział:

Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Warszawy i regionu “niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wojciech Knawa, członek zarządu odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami w firmie EPP, która jest współwłaścicielem Galerii Młociny, powiedział:

Galeria Młociny może pochwalić się spektakularną listą najemców, co sprawia, że jej oferta zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku. Dzięki temu, Galeria Młociny stała się wyjątkową destynacją zakupową na mapie Warszawy i obowiązkową lokalizacją dla wiodących marek. Bardzo cieszymy się, że możemy powitać jedną z nich – Primark, długo oczekiwany debiut w naszym centrum handlowym.

Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor handlowy, dodał:

Otwarcie sklepu Primark to niewątpliwy sukces Galerii Młociny i zespołu Echo Investment, który odpowiadał za budowę i wynajem tego projektu. Polska ma ogromny potencjał i cieszymy się, że została uznana za obiecujący obszar do ekspansji przez kluczowego międzynarodowego gracza detalicznego.

Pełna lista środków bezpieczeństwa w warszawskim sklepie Primark obejmuje:

Zasady utrzymywania dystansu społecznego:

  • W sklepie umieszczono czytelne oznakowanie oraz naklejki na podłodze.
  • Wyznaczeni pracownicy oraz dodatkowy personel ochrony, będą udzielać klientom niezbędnych wskazówek, aby podczas ich wizyt w sklepie ograniczać kontakt z innymi.

Ochronę osobistą pracowników i klientów:

  • Środki do dezynfekcji rąk dla pracowników i klientów zostaną udostępnione przy wejściu do sklepu, na jego terenie oraz na zapleczu. Dodatkowo, zgodnie z wytycznymi, pracownikom zostaną udostępnione maseczki ochronne.
  • W celu ochrony klientów i pracowników, przy kasach zainstalowane zostały osłony Perspex.

Wzmożoną dbałość o czystość sklepu:

  • Zwiększona została częstotliwość i rygor utrzymywania czystości sklepu, ze szczególnym uwzględnieniem punktów często dotykanych przez klientów i pracowników, takich jak, kasy, schody ruchome, windy i strefy dla pracowników na zapleczu.

Informacje o Primark

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o najlepszym stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 380 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. Primark zatrudnia ponad 70 000 osób, a w roku obrotowym 2018/19 otworzył 15 sklepów, tworząc ponad 4 500 miejsc pracy i otrzymując ponad 42 000 podań o zatrudnienie w tych sklepach.

Primark działa nieco inaczej niż pozostali detaliści. Nie prowadzimy dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a nasze produkty sprzedajemy tylko w sklepach stacjonarnych. Nie posiadamy zatem sklepu internetowego ani rozbudowanej sieci dostaw. Staramy się oszczędzać na małych rzeczach, takich jak proste wieszaki i metki, co pozwala nam utrzymać koszty na niskim poziomie. Przez lata ciężko pracowaliśmy, by mieć pewność, że nasze produkty są wytwarzane w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem środowiska oraz zachowaniem uczciwych warunków pracy. Praca zespołu Primark ds. Etycznego Handlu i Zrównoważonego Rozwoju Środowiska, składającego się ze 120 ekspertów, pochodzących z kluczowych krajów, z których pozyskujemy surowce, obejmuje szeroki zakres zagadnień – od pozyskiwania bawełny, wpływu procesów produkcyjnych w fabrykach na środowisko naturalne – po sprawdzanie, czy standardy, których oczekujemy w naszym łańcuchu dostaw są spełniane. Więcej informacji na temat etycznego handlu i programów zrównoważonego rozwoju Primark, można znaleźć na naszej stronie internetowej.

Informacje o Galerii Młociny

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 85 000 mkw. powierzchni handlowej, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii.

Primark Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.