Koniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych.
Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt skierowany był do młodych ludzi w wieku 13-18 lat. Ta grupa docelowa jest obecnie podmiotem naszych działań i starań, to ważny konsument słodyczy impulsywnych.
– mówi Aleksandra Kucała, Marketing Manager I.D.C. POLONIA S.A., wyłącznego dystrybutora marki Góralki Ciacho w Polsce.
Największym wyzwaniem była właśnie młoda grupa docelowa, o której uwagę walczy wiele marek na rozmaitych frontach. Dlatego do kampanii włączono nowe narzędzie – platformę Snapchat, a o pomoc poproszono popularnego blogera – Dominika Rupińskiego. Do akcji promocyjnej włączyli się również mikroinfluencerzy pozyskiwani z pomocą narzędzia Hashlovers.
Kampanię rozpoczęliśmy od subtelnej akcji teaserowej, której zadaniem było wzbudzenie większego zainteresowania w mediach. Na portalu YouTube prezentowaliśmy pre roll „3 x Ciacho”. Drugim etapem było zaangażowanie w komunikację Dominika Rupińskiego, który częściowo przejął kanały marki, równolegle publikując materiały promocyjne na swoich profilach prywatnych. Do przedsięwzięcia dołączyło również 120 influencerów, którzy otrzymali specjalnie przygotowane zestawy gadżetów.
– mówi Agnieszka Krok, Head of Creative Eura7 i Abanana.
Marka Góralki w Polsce ma ugruntowaną, historyczną już pozycję, ale to także brand nowoczesny i, co należy podkreślić, modny. Góralki to także brand, który wyznacza trendy w social mediach. Facebook i Instagram służą naszym podstawowym działaniom marketingowym, do nich dołączamy aktywność profilu na portalu wykop.pl oraz, od teraz, na Snapchacie.
– informuje Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana, która była odpowiedzialna za przygotowanie kampanii i jej obsługę.
Klip reklamowy:
Abanana