Black Energy Drink wzmacnia ekspansję zagraniczną

Black Energy DrinkBlack jest jedną z najpopularniejszych marek napojów energetycznych w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję zagraniczną. Po sukcesie sprzedażowym w Rumunii – Black Energy Drink rozpoczął 1 września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i w Internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS.

Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową i konsumencką w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju Black, czyli: szybkość, moc, energia,  siła, skupienie, spryt  (speed, power, energy, focus, smart).

Kampanię podzielono na dwa flighty: w pierwszej odsłonie mocnym uderzeniem będzie emisja 30” spotów, następnie naprzemiennie marka komunikować się będzie wizerunkowym spotem 15’’ oraz 8’’ billboardami sponsorskimi. Emisje zaplanowano w 60% w prime time w TV Nova, należącej do grupy Modern Times Group. Równolegle ruszy kampania internetowa.

Kampania konsumencka Black rusza w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego w trzecim tygodniu września i potrwa tydzień. Przedmiotem promocji będzie puszka 330 ml – konsument zapłaci za 250 ml napoju, czyli 32% dostanie gratis. Komunikacja oparta jest o materiały POS. Wszystkie materiały POS in-house’owo przygotowała firma FoodCare.

Sukces Black Energy Drink na rynku polskim daje nam ogromną satysfakcję i motywację do dalszych działań. Marka nie tylko odpowiada za wzrost całej kategorii napojów energetycznych w Polsce, ale jednocześnie całkowicie dystansuje konkurencję. Świadczy to o zaufaniu klientów do marki i akceptacji prowadzonych przez nas działań reklamowych i promocyjnych. Jesteśmy naszym konsumentom za to ogromnie wdzięczni i pracujemy już nad kolejnymi działaniami dla nich. Tymczasem ruszamy z dużą kampanią w Bułgarii, która  ma na celu budowanie świadomości marki i kreowania „mody na Blacka” wśród konsumentów napojów energetycznych. Działamy zasięgowo – postawiliśmy głównie na telewizję, przygotowaliśmy dedykowane spoty reklamowe, zachowując jednak wypracowany już, spójny, charakter marki – z oczywistym dla niej „amerykańskim szlifem”.

– mówi Justyna Górecka-Siupik, International Marketing Director w FoodCare Sp.z o.o., właściciela marki Black.

Napoje energetyzujące Black Energy Drink obecne są na 52 rynkach na świecie. Do portfolio marki należy 6 rodzajów smakowych napojów: Classic, Mojito, Zero, Sex Energy, Mango i Sake.

FoodCare

3 koment.

  • 5 wrz 2017 | URL komentarza | Odpowiedz

    Po wyszydzaniu ofiar Powstania Warszawskiego to może lepiej do Niemiec?!

    • 5 wrz 2017 | URL komentarza | Odpowiedz

      Artykuł jest o napoju Black Energy Drink, a nie o Tiger, więc komentarz bez sensu.

      • 6 wrz 2017 | URL komentarza | Odpowiedz

        komentarz to pewnie emocje na widok 'energy drink’, swoją drogą trudno się dziwić…
        tym bardziej że maspex zrobił sobie z tego długofalową reklamę a teraz jeszcze manipuluje wynikami sprzedaży (analiza wybranych sklepów bez uwzględnienia tych które wycofały tigera, masowe promocje cenowe itd) żeby odtrąbić sukces, że sprzedaż wzrasta

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.