Carlo Rossi rusza z nową kampanią promocyjną oraz zostaje partnerem tegorocznego FashionPhilosophy Fashion Week Poland.
Od szerokiego zakresu działań reklamowych marka Carlo Rossi rozpoczyna swą aktywność w 2012 roku. Nowa kampania promocyjna opiera się na komunikacji w telewizji, Internecie, outdoorze, prasie branżowej, aktywnościach PR, dodatkowych ekspozycjach sklepowych oraz specjalnych ofertach dla konsumentów i sprzedawców. Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Dodaj nocy smaku” potrwa do końca maja 2012 roku.
W ramach działań promocyjnych marka Carlo Rossi została także partnerem największego wydarzenia modowego w Polsce – FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Ta wyjątkowa impreza przyciągnęła już wielu znakomitych gości takich jak Kenzo, Agatha Ruiz de la Prada, Patrizia Gucci, Diane Pernet. Najbliższa, wiosenna edycja odbędzie się w dniach 18-22 kwietnia 2012 r., gdzie podczas pokazów uznanych projektantów oraz debiutantów zaprezentowane zostaną trendy na sezon jesień-zima 2012/2013. Współpraca z FashionPhilosophy Fashion Week Poland doskonale pasuje do nowej platformy komunikacyjnej tak wyjątkowej marki jaką jest Carlo Rossi.
Do przygotowania kampanii promocyjnej zostali zatrudnieni jedni z najlepszych profesjonalistów w swej dziedzinie: spot TV wyreżyserował doskonale znany za granicą Michał Sabliński, sesję zdjęciową przeprowadził niemiecki fotograf Kristian Schuller, natomiast muzyka do reklamy pochodzi z debiutanckiej płyty zespołu Madison – w całości można ją usłyszeć na stronie noiseofmadison.com. Za całość działań odpowiadały agencje Digital Wonderland i Publicis. Niesamowite efekty prac możemy już obserwować w różnych kanałach komunikacji.
– mówi Adam Jęda, kierownik marki Carlo Rossi.
***
CEDC jest jednym z największych producentów wódki na świecie. W Polsce i Rosji produkuje takie marki jak m.in.: BOLS, Absolwent, Żubrówka, Żubrówka Biała, Soplica, Green Mark, Zhuravli i Parliament. CEDC eksportuje obecnie Żubrówkę i Green Mark na wiele światowych rynków, włącznie ze Stanami Zjednoczonymi, Anglią, Francją i Japonią. CEDC produkuje i dystrybuuje również markę wódki Royal Vodka, która jest najlepiej sprzedającą się wódką na Węgrzech.
CEDC