Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., wprowadza na polski rynek spożywczy nową linię produktów Bakal Vintage. To prażone przekąski w nowej, wyróżniającej się szacie graficznej.
Produkty prażone solone cieszą się coraz większą popularnością. Są mniej kaloryczne niż przekąski smażone i nie posiadają dodatku tłuszczu. Przekąski Bakal Vintage dodatkowo są źródłem witamin (witaminy z grupy B, witamina E) oraz składników mineralnych (potas, fosfor, magnez, żelazo, wapń). Charakteryzują się również wysoką zawartością błonnika.
– mówi Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A.
Kategoria przekąsek jest na rynku polskim bardzo rozbudowana. Większość tego typu produktów posiada w składzie np. olej palmowy, duże ilości soli, gumę arabską. Bakal Vintage to ukłon marki w stronę konsumentów, którzy poszukują zdrowszej alternatywy przekąski. Produkty z tej linii posiadają krótkie, przemyślane składy i tym samym wpisują się w trend zdrowego odżywiania.
Produkty wchodzące w skład linii Bakal Vintage to: nerkowiec prażony solony, orzeszki ziemne prażone, orzeszki ziemne prażone solone, migdał prażony solony, kukurydza prażona z solą, pistacje prażone solone.
Nowa linia produktów Bakal Vintage została zamknięta w całkiem nowej, atrakcyjnej szacie graficznej, która z pewnością wyróżni się na półce w sklepie. Styl vintage jest obecnie modnym i rozwijającym się trendem szczególnie w grupie tzw. „Milenialsów”, którzy stanowią silną grupę docelową dla tego rodzaju przekąsek.
– dodaje Hubert Błaszczak.
Atlanta Poland