GH PL Plus z zadowoleniem przyjęła fakt podpisania porozumienia o współpracy handlowej pomiędzy POLOmarket i Stokrotką.
Powiększenie potencjału jednego z udziałowców GH PL Plus bezpośrednio wpływa na zwiększenie wolumenu zakupów całej Grupy i bardzo zbliża ją do pierwotnie zakładanego celu, czyli rocznej sprzedaży detalicznej na poziomie większym niż 10 mld złotych. To zaś w oczywisty sposób powiększa możliwości skutecznego konkurowania na rynku przez wszystkich udziałowców GH PL Plus.
Przyszły potencjał wolumenowy Grupy da ogromne możliwości. Z jednej strony, Grupa skupi się na budowaniu szerokiego portfolio marek własnych dla swoich udziałowców. Z drugiej strony, po wypracowaniu nowej strategii, w szerszym zakresie podejmie działania zakupowe i marketingowe z dostawcami produktów brandowych.
Można śmiało powiedzieć, że zrobiono kolejny, duży krok w kierunku zbudowania przez polski podmiot, realnej przeciwwagi dla zagranicznych graczy detalicznych.
Grupa Handlowa PL Plus
1 koment.
Bardzo dobrze się dzieje. Tylko konsolidacja polskiego kapitału pozwoli nam walczyć z zagranicznymi konkurentami. Takie działania ze strony Stokrotki, Polo i GH PL Plus tylko potwierdzają prawdę starą jak świat – w grupie siła.