7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KitKat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze.
W nowej kampanii marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i tych, którzy na przerwę zawsze znajdują czas, tych którzy w przerwie grają zespołowo i tych, którzy wolą spędzać je samotnie. Ile osób, tyle sposobów na spędzenie przerwy i tyle okazji, by delektować się wspaniałą, mleczną czekoladą batona Kit Kat Chunky.
– mówi Malwina Wolf, Kierownik marki Kit Kat.
W ramach kampanii pojawi się nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w Internecie na największych portalach video m.in. YouTube.pl, tvnplayer.pl czy onet.pl. Wsparcie obejmie też portale społecznościowe, konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami oraz działania w punktach sprzedaży.
Nestlé