24 marca w Poznaniu odbędą się już ósme Targi eHandlu – swoją ofertę przedstawi ponad 110 Wystawców z Polski i zagranicy.
Targi to ogromna oszczędność czasu. W ciągu siedmiu godzin Zwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z panoramą rozwiązań dla sektora handlu internetowego jak i poszerzyć swoją wiedzę. Organizatorzy przygotowali dwie ścieżki wystąpień, w sumie 16 prezentacji z zakresu SEO, SEM, prawa w ecommerce, odpowiedniego doboru Platform i Narzędzi w ecommerce oraz przeglądu rozwiązań i usług wpierających funkcjonowanie i rozwój firm działających w branży eHandlu.
Gwarancją najciekawszych prezentacji podczas Targów jest wybór tematów w głosowaniu Internatutów. Ważną informacją dla Uczestników jest to, że wszystkie prezentacje zostaną
przedstawione w formie case study.
Podczas VIII Targów eHandlu swoją wiedzą podzielą się m. in.:
- Jakub Cyran, Head of Business / Partner GO.PL
- Mariusz Wesołowski, Ecommerce Manager, Raben Group
- Sebastian Suma, CEO, Sempai
- Marek Broda, Senior Product Manager, SALESmanago
- Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops
- Rafał Roszak, dyrektor marketingu Beyond.pl
- i dziesięciu innych ekspertów branżowych.
Uczestnicy Targów ciągle mają wpływ na wybór ostatnich czterech tematów prezentacji. Druga tura głosowania ciągle trwa. Tematy z największą liczbą głosów zostaną włączone do agendy. Swoje głosy można oddawać na stronie: http://targiehandlu.pl/prezentacje.
Wiemy, że sprzedaż w internecie jest bardzo wymagająca, dlatego chcemy zaoferować wsparcie dla internetowych sprzedawców. Przygotowaliśmy specjalną strefę edukacyjną, gdzie przez ponad cztery godziny będzie można wysłuchać czołowych postaci branży ecommerce, ich doświadczeń i praktycznych wskazówek jak odnieść sukces.
– mówi Piotr Szczepaniak, Project Manager Targów eHandlu.
Na Targach swoją ofertę przedstawi ponad 110 Wystawców z Polski i zagranicy, wśród nich znajdą się takie firmy jak: Arvato Polska, FerBuy, DPD, Przelewy 24, Freshmail, Komputronik czy Elavon.
Najbliższa edycja skupi też sporą liczbę firm, które pojawią się na Targach eHandlu po raz pierwszy. Debiutujące firmy zajmą blisko blisko 30% stoisk i będą to takie marki jak m. in.: DHL Parcel, Adexon, testuj.pl, EIMAG Commerce, FATPAK.pl, EmailLabs, OptiSale, sendFAST.pl, Clicktrans.pl, Selly Shop, Remintrex.com i wielu innych.
Bezpłatne uczestnictwo w Targach i prezentacjach zapewnia rejestracja na stronie www.targiehandlu.pl
Fundacja Polak 2.0