Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku.
Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski.
Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra Fronczewskiego postać zakręconego na punkcie Multilogiki profesora ucieleśnia powszechne pragnienie kupowania „więcej za mniej”.
W pierwszej części kampanii Profesor Polowy wyjaśnia w spotach telewizyjnych i radiowych, skąd się wzięła i jak działa multilogiczna filozofia kupowania. Profesor Polowy jasno tłumaczy, dlaczego w POLOmarkecie warto kupić więcej i jak wiele w związku z tym można zaoszczędzić.
Reklama TV
Działania promujące POLOmarket obejmują także outdoor i szerokopasmową kampanię w Internecie, uwzględniającą działania w mediach społecznościowych. W największych stacjach telewizyjnych będą emitowane 30-, 15- i 5-sekundowe spoty reklamowe, które wyreżyserował Michał Gazda.
POLOmarket