W czwartek, 18 września w Ostrówku koło Łochowa przy ul. XXX-lecia PRL 6B firma Stokrotka Sp. z o.o. otworzyła nowy Market. Jest to drugi franczyzowy market tej sieci. Łącznie Stokrotka będzie posiadać już 29 sklepów w formacie marketowym.
W ubiegłym miesiącu Stokrotka informowała o otwarciu pierwszego franczyzowego marketu w Zamościu. Otwarcie kolejnego sklepu w tej formule zapowiada rosnące tempo rozwoju sieci w koncepcji market.
W kwietniu bieżącego roku Stokrotka wyszła na rynek z ofertą współpracy w ramach partnerskiego systemu franczyzowego. Dotychczas Stokrotka oferowała współpracę w formacie supermarketowym, obecnie otwiera się także na format marketowy tj. sklepy o powierzchni sprzedaży 200-400 m2. Nowa formuła będzie umożliwiać klientom zrobienie pełnych, codziennych zakupów, ze szczególnym uwzględnieniem szerokiej oferty artykułów świeżych. Market będzie blisko klienta, dzięki swoim lokalizacjom – zarówno w osiedlach większych miast, jak i miejscowościach gminnych.
Stokrotka