Portfolio produktów firmy Van Pur powiększa się o nowość – Razowy Kwas Chlebowy słodzony cukrem trzcinowym, w szklanej butelce o pojemności 0,33 litra. Produkt przeznaczony jest zarówno dla handlu tradycyjnego, jak i dla kanału HoReCa.
Nowy produkt firmy Van Pur trafia na rynek w przededniu wakacji, tak by każdy wielbiciel Razowego Kwasu Chlebowego mógł go nabyć we wszystkich wakacyjnych „sytuacjach”: w sklepie na piknik czy na imprezę, jak również podczas wizyty w pubie czy restauracji. Oczywiście nowy Razowy Kwas Chlebowy będzie produktem dostępnym w sprzedaży przez cały rok i jesteśmy pewni, że spotka się z zainteresowaniem wszystkich osób stawiających na naturalność, poszukujących alternatywy dla przesłodzonych „chemicznych” napojów.
– mówi Anna Glina, Brand Manager VAN PUR odpowiedzialna za Razowy Kwas Chlebowy.
Teraz produkt debiutuje w odmianie, która jeszcze bardziej podkreśli jego naturalność – w małej szklanej butelce, słodzony cukrem trzcinowym. Nowa odmiana Razowego Kwasu Chlebowego pozwoli naszemu produktowi na mocniejsze wejście w kanał HoReCa, ale też umożliwia poszerzenie portfolio marki, tak by każdy klient znalazł najbardziej odpowiadający mu „format” na każdą okazję.
– dodaje Anna Glina.
Razowy Kwas Chlebowy to bezalkoholowy naturalny napój gazowany, o smaku podpieczonej skórki chleba z nutką karmelu. Powstaje z krystalicznej wody i słodów: żytniego i jęczmiennego, nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.
Razowy Kwas Chlebowy w szklanej butelce słodzony cukrem trzcinowym będzie dostępny w klasycznej wersji, na razie bez odmian smakowych.
Van Pur wprowadził markę Razowy Kwas Chlebowy na rynek jesienią ub.r. Produkt w plastikowych opakowaniach o pojemności 1,5 l i 0,5 l jest dostępny w 3 smakach – klasycznym, żurawinowym i śliwkowym. Razowy Kwas Chlebowy jest pierwszą marką z tej kategorii rynkowej reklamowaną w telewizji. Kampania launchowa jesienią ub.r. obejmowała m.in. prasę, kino telewizję, w tym m.in. spoty reklamowe oraz działania product placement.
W tym roku Razowy Kwas Chlebowy zostanie wsparty kompleksowymi działaniami reklamowymi opartymi na akcji społecznej, zachęcającej kobiety do drobnych zmian w ich życiu.
Kampania reklamowa, która obejmie telewizję, prasę (głównie kobiecą) oraz internet, wystartuje w ciągu najbliższych tygodni i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach wsparcia reklamowego produktu planowana jest również paleta działań niestandardowych. Tegoroczna kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zmień na lepsze!”.
Cena: ok. 2,70 zł
Van Pur