Dostawcy produktów marki ”Lubię” widzą ogromny potencjał drzemiący w tym projekcie. Dlatego coraz więcej firm zainteresowanych jest współpracą z GH PL Plus.
Producenci produktów markowych otrzymują natomiast szansę współpracy ze aliansem zintegrowanych Partnerów. Aliansem który wolumenowo stanowi siłę porównywalną z zagranicznymi sieciami. Ta nowa dla nich sytuacja, w której polskie firmy stają się równorzędnym graczem, jest dla nich wyzwaniem. Pierwsze nowe kontrakty z naszym nowym aliansem, natchnęły nas optymizmem, że większość producentów odnajdzie w tym nowym układzie szansę dla siebie.
Posiadanie takiej skali otworzy nowe możliwości przed naszym aliansem. Chociażby w zakresie centralnych negocjacji, chcemy zacząć wspólne negocjacje produktów świeżych, w szczególności mięsa i wędlin. Widzimy naprawdę duże możliwości rozwoju wspólnych projektów w zakresie marek własnych. Oczywiście nie tylko w segmencie ekonomicznym, jak marka ”Lubię”, ale również w innych segmentach cenowych
– mówi Waldemar Mirocha, prezes Grupy.
Celem strategicznym w zakresie rozwoju strukturalnego jest zbudowanie aliansu o potencjale sprzedaży powyżej 10 mld złotych w produktach spożywczych. GHPLPlus chce być również strukturą ogólnopolską, integrującą 2.200 do 2.600 punktów sprzedaży detalicznej. Najlepiej do końca 2015 roku.
GH PL Plus