RAPORT: Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego

13 kwietnia br. zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki prezentujemy na poniższym wykresie.

Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 24 marca 2014 do 13 kwietnia 2014 roku włącznie.

Ankieta cieszyła się dużym zainteresowaniem. Oddano łącznie 347 głosów. Początkowo liderem sondy była marka Douwe Egberts, która później została wyprzedzona przez markę Astra oraz Woseba. Ostatecznie zdecydowanym liderem została Astra, która zdobyła aż 27% wszystkich głosów naszych czytelników. Drugie miejsce przypadło marce Woseba, natomiast zestawienie zamykają ex aequo Pedro’s, Fort oraz Carte Noire, których lokaty niekoniecznie oddają faktyczną pozycję na rynku kaw.

Pełne zestawienie wyników prezentuje poniższy wykres:

Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego

Na szczególną uwagę zasługują Astra oraz Woseba – marki, które zdobyły dwa pierwsze miejsca w sondzie.

Już niebawem ruszy kolejna sonda, dziękujemy za oddane głosy.

www.PrzeglądHandlowy.pl

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.