Carrefour Polska uruchomił nową handlową stronę internetową dla swoich klientów. Serwis, został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze metody i technologie tworzenia stron internetowych, aby użytkownikom zapewnić przejrzystość i łatwość w jego obsłudze.
Carrefour Polska w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby swoich klientów, uruchomił całkowicie nową handlową stronę internetową. Użytkownicy odwiedzający stronę mogą spodziewać się przede wszystkim przyjaznego interfejsu i intuicyjnej obsługi nowego serwisu. Nowa odsłona carrefour.pl jest pierwszym etapem realizacji zmian na stronie internetowej. Pozostałe elementy serwisu będą sukcesywnie dopracowywane i wdrażane w dalszej części roku.
Nowy serwis opracowano zgodnie z ideą smartshopingu, tak, aby klient bez najmniejszych przeszkód i bez zbędnego tracenia czasu mógł skorzystać z usług oferowanych przez Carrefour.
Tworząc nową odsłonę carrefour.pl oddzielono część konsumencką od części korporacyjnej, aby ułatwić użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. W części konsumenckiej zawarte zostały najważniejsze informacje dotyczące aktualnych ofert promocyjnych w sklepach Carrefour na terenie całej Polski czy produktów marki własnej Carrefour.
Wpisując na stronie internetowej swój kod pocztowy, użytkownicy strony carrefour.pl mogą szybko poznać adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. Nowa witryna oferuje także możliwość przygotowania listy zakupów online. Przeglądając stronę, klienci mogą wybierać interesujące ich produkty i wpisywać je na swoją własną elektroniczną listę zakupów.
Projekt nowej strony internetowej został również dostosowany do wielu formatów sklepów Carrefour. W serwisie znaleźć można promocje katalogowe każdego formatu sieci: od hipermarketów po sklepy franczyzowe Carrefour Express. Przeglądając nową stronę internetową klient może zadecydować, która z ofert sklepów Carrefour odpowiada mu najbardziej.
Nowością na stronie jest również zakładka „Produkty polecane”, w której klienci poszukujący okazji znajdą propozycje produktów rekomendowanych przez Carrefour. Oferta ta gromadzi artykuły w atrakcyjnych cenach, w większości nie znajdujące się w żadnej z gazetek promocyjnych. Dzięki temu, bez wychodzenia z domu użytkownik może zaplanować swoje zakupy wybierając produkty w najkorzystniejszych dla siebie cenach.
Po uruchomieniu strony dla naszych fanów na Facebooku, nowa odsłona serwisu carrefour.pl jest kolejnym krokiem w kierunku jeszcze lepszego kontaktu z naszymi klientami. Dzięki połączeniu innowacyjności i nowoczesności z przyjazną użytkownikowi obsługą, nasza strona jest dowodem na przywiązanie marki do kwestii usprawniania komunikacji z klientami.
– mówi Robert Noceń, Dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.
Mając na uwadze dynamiczny rozwój rozwiązań mobilnych, nowa strona carrefour.pl dostępna jest również w wersji na telefony komórkowe i tablety, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do urządzenia, z którego jest przeglądana.
Carrefour