Nowe sklepy franczyzowe Carrefour aż w 9 województwach

Sieć franczyzowa Carrefour umacnia swoją pozycję na rynku. Tylko w kwietniu pojawiło się aż 14 nowych sklepów franczyzowych w 9 województwach.

Dynamiczny rozwój sieci franczyzowej Carrefour jest dowodem, że firma cieszy się dużym zaufaniem swoich partnerów biznesowych, a jej oferta spełnia oczekiwania właścicieli sklepów z różnych regionów Polski. W kwietniu sklepy z logo Carrefour Express i Globi zostały otwarte w 9 województwach, zarówno w małych miejscowościach jak m.in. Dobrzykowice (woj. dolnośląskie), Cisiec (woj. śląskie) czy Lipce Reymontowskie (woj. łódzkie), jak i w dużych miastach takich jak Warszawa, Lublin i Kraków.

Carrefour Polska oferuje trzy koncepty franczyzowe: Carrefour Express convenience, przeznaczony dla lokalizacji w dużych miastach, Carrefour Express minimarket, dostosowany do potrzeb zarówno rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich, oraz Globi, odpowiedni dla klientów pochodzących z małych miejscowości. Liczne zespoły pracowników Carrefour, które wspierają franczyzobiorców na każdym etapie prowadzenia sklepu oraz kompleksowa oferta firmy umożliwiają dynamiczny rozwój sieci franczyzowej.

Carrefour Express

fot. Carrefour

Przed nawiązaniem współpracy z partnerem eksperci Carrefour przeprowadzają szczegółową analizę otoczenia biznesowego – dokonywana jest ona indywidualnie dla poszczególnej lokalizacji. Każdy sklep przystępujący do sieci jest uważnie badany, aby zarówno franczyzobiorca jak i Carrefour czerpali korzyści z podejmowanej współpracy. Dzięki wynikom przeprowadzonej ekspertyzy, sieć może zaoferować franczyzobiorcy właściwy koncept, który dostosowywany jest do oczekiwań klientów lokalnych rynków.

***
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. 
Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija trzy koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo  – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  m2. Sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Trzeci format to Globi – sklepy o powierzchni do 100 m2 przeznaczone do lokalizacji głównie w małych miejscowościach oraz na terenach wiejskich. Obecnie w Polsce działa już ponad 340 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Carrefour

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.