Już 1650 sklepów w sieci Odido

Półtora roku po wejściu na rynek sieć sklepów ODIDO liczy już tysiąc sześćset piećdziesiąt sklepów. 1500. placówka otwarta została w Orzeszu koło Rybnika 13.12.2012, wcześniej przynależała ona do sieci Euro Sklep, należącej do grupy Eurocash.

1650 sklepów Odido

W ceremonii przecięcia wstęgi uczestniczyli przedstawiciele firmy MAKRO Cash & Carry – Sylweriusz Faruga, Prezes MAKRO, Piotr Szynwelski, Dyrektor Regionalny, Janusz Burdak, Dyrektor hali nr 14 w Rybniku i Roman Baron, Kierownik ODIDO. Podczas otwarcia obecny był również Klaas Nieuwenhuijsen, Manager International Support F&V at Metro AG International.

1500. sklep ODIDO otwarty został w Orzeszu, koło Rybnika. To ponad 200- metrowa placówka handlowa, w której znało się miejsce dla wszystkich kategorii niezbędnych w sklepie osiedlowym. Właścicielka – Zofia Wichary, która handlem zajmuje się od lat osiemdziesiątych, sklep w Orzeszu prowadzi półtora roku. Wcześniej sklep należał do sieci franczyzowej Euro Sklep, należącej do grupy Eurocash.

Zaufanie, jakim darzą sklepy ODIDO franczyzobiorcy, przekłada się na ich pozytywną ocenę przez konsumentów. Wyniki raportu „Shopping Mission” przygotowanego przez agencję badawczą Him!Research&Consulting pokazują, że konsumenci chętnie wracają do sklepów ODIDO ze względu na ich dogodną lokalizację, przyjazną obsługę i świeży asortyment. Rezultaty badania potwierdzają również wysoką świadomość marki sieci. Mając do wyboru sklep ODIDO i niezależny sklep, co czwarty konsument chętniej wybiera ten pierwszy. ODIDO powstało, aby jak najefektywniej podnosić konkurencyjność polskich detalistów, jednocześnie nie ograniczając ich suwerenności biznesowej.

Model sieci zakłada, że po przystąpieniu do niej, lokalne sklepy otrzymują stałe wsparcie biznesowe i marketingowe ze strony sieci MAKRO Cash & Carry, przy jednoczesnej gwarancji zachowania dużej swobody w prowadzeniu swojego przedsiębiorstwa. Franczyzobiorcy otrzymują m.in. pomoc w zakresie optymalizacji wykorzystania przestrzeni sprzedażowej, prezentacji towarów i ich wizualizacji oraz promocji placówki handlowej od dnia otwarcia.

Odido

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.